Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 525 TDS
Мечтае да кара: e38 750i

Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от neo5030 » 29 Апр 2011, 22:53

Колеги днеска се здобих с Пластмасов входящ колектор за БМВ е34 525 ТДС. На пръв поглед има разлика в първите 3 цилиндара са обърнали самото захващане.Някой правил ли е процедурата? търсих по форума нищо не намирам.. Много хора казват че,ще има разлика като поведение на мотора(не говоим за дигане на коне,тунинги и т.н.)
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от boksioraE39 » 29 Апр 2011, 23:20

Разпробиване! :yes: :mhihi:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!


Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 525 TDS
Мечтае да кара: e38 750i

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от neo5030 » 30 Апр 2011, 11:44

Проблема решен,Оказа се че като оторих капака оригинално си имах разпробити места за новите шпилки.

Още една разлика има и тя е че пластмасовият колектор няма датчик за входящ въздух,Но и това е оправено,скоро ще пиша резултата :)
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от vladobate » 01 Май 2011, 23:48

neo5030 написа:Проблема решен,Оказа се че като оторих капака оригинално си имах разпробити места за новите шпилки.

Още една разлика има и тя е че пластмасовият колектор няма датчик за входящ въздух,Но и това е оправено,скоро ще пиша резултата :)

Значи не е от Е34 , а от Е39 с дебитомер където не трябва такъв датчик.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от LUBO 555 » 02 Май 2011, 10:23

vladobate написа:
neo5030 написа:Проблема решен,Оказа се че като оторих капака оригинално си имах разпробити места за новите шпилки.

Още една разлика има и тя е че пластмасовият колектор няма датчик за входящ въздух,Но и това е оправено,скоро ще пиша резултата :)

Значи не е от Е34 , а от Е39 с дебитомер където не трябва такъв датчик.

То е34 няма с такъв колектор.
Разпробива се от долу и се слага датчика.
А щом колегата е намерил новите отвори готови,ще рече,че му е сменяна главата и тая,която е монтирана става и за двата модела.То лошo няма.Тя главата е най слабото място на тдските
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от Zubcho » 02 Май 2011, 10:39

Не точно главата е слабото място. Проблема с главите е при всички дизели, не само при тдс. Даже бих казал, че при тдс е доста по здрава главата. Прегря ми зверски колата от гарнитурата, хвърли всичката вода, но главата е здрава.

Това с колектора има смисъл, до толкова, че да си намалиш шума на мотора. Мисля, че това е едно от нещата, които правят този колектор. Може би и темп. на входящия въздух ще падне с 0.5 гр. по целзии.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от LUBO 555 » 02 Май 2011, 11:11

Zubcho написа:Не точно главата е слабото място. Проблема с главите е при всички дизели, не само при тдс. Даже бих казал, че при тдс е доста по здрава главата. Прегря ми зверски колата от гарнитурата, хвърли всичката вода, но главата е здрава.

Това с колектора има смисъл, до толкова, че да си намалиш шума на мотора. Мисля, че това е едно от нещата, които правят този колектор. Може би и темп. на входящия въздух ще падне с 0.5 гр. по целзии.

Късметлия си значи.Тя тдската има само едно прегряване.Проблема на тая глава,е че емного дълга.М/у 5-6 цилиндър и е ахилесовата пета.
Хубавото на тоя колектор,е че не съсипва гарнитурките и може да го сваляш 100 пъти,без да се налага да ги сменяш.Това го казвам от личен опит.
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us


Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 525 TDS
Мечтае да кара: e38 750i

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от neo5030 » 02 Май 2011, 11:54

Значи сложих го,като разпробих дупка и после сложих датчика на температурата.
какво усетих:

-По тих звук на мотора
-По малко нагряване на колекторите(по малко топъл въздух в двигателя)
-Мисля че върви по добре от преди,по гладко някак си незнам как да го обесня :D
-И не на последно място Визия :mhihi:
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW


Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 525 TDS
Мечтае да кара: e38 750i

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от neo5030 » 02 Май 2011, 11:57

ПРЕДИ:
02032010426.jpg



СЛЕД:
05032010058.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от LUBO 555 » 02 Май 2011, 19:17

Внимавай да не губи налягане от дупката на датчика,че после да няма:НЯМЯ МОЩНОСТ
Гледам не си поставил маркучето за АГР.използвай и го анулирай ако не си го направил все още
По-малко мръсотийки в колектора
И честито!
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от Zubcho » 02 Май 2011, 20:15

Интересно е как си разпробил за щуцер на МАП сензора. Хубав ъпгрейд като се опарича някой ден ще го свърша и аз.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от Пресиян Василев » 02 Май 2011, 22:21

Zubcho написа:Интересно е как си разпробил за щуцер на МАП сензора. Хубав ъпгрейд като се опарича някой ден ще го свърша и аз.

Поздрави

То си има бре Иво.Нали не мислиш че е39 няма МАП .
Кьм колегата сменил колектор.Фаидата от тая работа клони
по скоро кьм 0.Разликата че се слага ПВЦ колектор е че алуминия е по скьп .
ТУ мотора има 20 нютона повече но те не идват от пластмаса а от софтуер .
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.


Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 525 TDS
Мечтае да кара: e38 750i

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от neo5030 » 02 Май 2011, 23:26

Дупката е добре напраена изориран е датчика да не гълта въздух и т.н. Дупка за МАП сензора си има малко е по настрани но същата работа :) АГР клапна е изолиран и от към трабата където идват игорелите газове и от маркучето ??

Към колегата дето вика че няма разлика,ами Алуминиеви колектор от вътре е малко по назъбен и всичкото масло и гняз дето се събира вътре става ужас.. Пласмасовият е гладък и не се задържа толкова. Още в първото ми мнение пише че не търся някакви Коне да дигна по скоро да се съживят :mhihi: И мога да ти кажа че за мен има разлика(писал съм по горе) до толкова че ако алуминиевите бяха по добрите Нямаше на новите ТДС да слагат пласмасови ;)

Тази вечер ми подхвърлиха идеята да сложа Дебитомер вместо температурния датчик и много се зачудих.. Някой знае ли как стой въпроса на е39 ТДС ?
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от Zubcho » 03 Май 2011, 8:36

По-добре не слагай, че ще береш ядове. До тук свършената работа от теб е перфектна. Заключвай темата и така.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от Пресиян Василев » 03 Май 2011, 20:33

neo5030 написа:Дупката е добре напраена изориран е датчика да не гълта въздух и т.н. Дупка за МАП сензора си има малко е по настрани но същата работа :) АГР клапна е изолиран и от към трабата където идват игорелите газове и от маркучето ??

Към колегата дето вика че няма разлика,ами Алуминиеви колектор от вътре е малко по назъбен и всичкото масло и гняз дето се събира вътре става ужас.. Пласмасовият е гладък и не се задържа толкова. Още в първото ми мнение пише че не търся някакви Коне да дигна по скоро да се съживят :mhihi: И мога да ти кажа че за мен има разлика(писал съм по горе) до толкова че ако алуминиевите бяха по добрите Нямаше на новите ТДС да слагат пласмасови ;)

Тази вечер ми подхвърлиха идеята да сложа Дебитомер вместо температурния датчик и много се зачудих.. Някой знае ли как стой въпроса на е39 ТДС ?

Как мислиш да стане тая работа с дебитомера .Трябва ,моторната инсталация да смениш ,ДДЕ сьщо ЕВС,а ако си и сьс старата помпа 995 или 993 ще трябва и друга помпа.
Сьгласен сьм че е по-добре с ПВЦ-то но ,е само по добре.
Иначе респект за изпьлнението
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook