Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 1.02.2007
Местоположение: Plovdiv

Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ

Мнение от n_dinkov » 29 Апр 2011, 1:44

Здравейте,
интересува ме въпросната помпа трябва ли да върти когато парното е на студено, защото при мен не.
Изпарителя на ГИ връща водата в маркуча който е от главата към помпата. Когато парното е на топло няма проблем,
а когато е на студено изпарителя замръзва. Клапаните напълно ли затварят когато парното е на студено и ако е така
как циркулира водата тогава?
Колата е е39 м52б20
Благодаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ

Мнение от meha » 29 Апр 2011, 8:51

ти нямаше ли проблем с консумацията на бушон номер 9 :?: Който по принцип мисля,че има връзка с тази помпа?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ

Мнение от anzak » 29 Апр 2011, 11:11

нещо не са ти вързали маркучите на газовото правилно ми се струва
Барай шишарката Минкеее ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 1.02.2007
Местоположение: Plovdiv

Re: Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ

Мнение от n_dinkov » 29 Апр 2011, 11:30

meha написа:ти нямаше ли проблем с консумацията на бушон номер 9 :?: Който по принцип мисля,че има връзка с тази помпа?



да имах и сложиха некво реле и вече нямам
въпроса е обаче тази помпа работи ли когато парното е на студено

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ

Мнение от meha » 29 Апр 2011, 11:35

а защо си мислиш,че помпата ти работи :?: Въпроса ми беше риторичен ;)
Сложили са ти реле,което след изваждане на контактния ключ да играе роля,все едно махаш бушона.....а ако помпата си е изгоряла и оттам идва консумация ти на ток,както ти казах още преди време кво правим :?:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 1.02.2007
Местоположение: Plovdiv

Re: Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ

Мнение от n_dinkov » 29 Апр 2011, 11:43

meha написа:а защо си мислиш,че помпата ти работи :?: Въпроса ми беше риторичен ;)
Сложили са ти реле,което след изваждане на контактния ключ да играе роля,все едно махаш бушона.....а ако помпата си е изгоряла и оттам идва консумация ти на ток,както ти казах още преди време кво правим :?:


мисля си че работи защото вчера я пробвахме и когато парното е на топло върти, а на студено не
а за консумацията ми бяха казали, че е от управлението на климатроника

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ

Мнение от spacepl » 29 Апр 2011, 12:33

anzak написа:нещо не са ти вързали маркучите на газовото правилно ми се струва


Тва е точния отговор и аз съм бил в такова положение. Помпата на студено и без това не работи, ако изобщо работи, защото тия помпи имат склонност към НЕработене :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ

Мнение от Ivo_Borisov » 29 Апр 2011, 15:42

n_dinkov написа:
meha написа:а защо си мислиш,че помпата ти работи :?: Въпроса ми беше риторичен ;)
Сложили са ти реле,което след изваждане на контактния ключ да играе роля,все едно махаш бушона.....а ако помпата си е изгоряла и оттам идва консумация ти на ток,както ти казах още преди време кво правим :?:


мисля си че работи защото вчера я пробвахме и когато парното е на топло върти, а на студено не
а за консумацията ми бяха казали, че е от управлението на климатроника

На топло водата може да ти се върти и без тази помпа. Но когато настроиш на студено, клапите се затварят и водата спира да циркулира през парното. От там следва че така ти са вързали газовата че да работи само когато ти топли парното. Следователно имаш неправилно връзване на изпарителя.
Изображение


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Re: Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ

Мнение от nikol78 » 30 Апр 2011, 17:51

помпата на празни обороти трябва да ти работи ако имаш парно на празни обороти значи работи ако нямаш не работи на високите и без нея ще имаш парно. :yes:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook