Проблем с мотора HELPP!?!?!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: СВИЩОВ
Пол: Мъж
Кара: E 36 1,8 i & DK E30
Мечтае да кара: e 30-ската си преобразена

...

Мнение от staevski » 10 Фев 2006, 16:22

Някой може ли да ми каже к`ви са тия вакуми които се виждат на снимката, к`ва роля играят и от къде излизат и къде влизат. Щото на моя мотор ги няма/мотора е същия с к-жеттроник инжекция/

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.02.2004
Местоположение: в 30-ката

Мнение от x3mDriver » 10 Фев 2006, 22:21

Аз имах подобен проблем ... издухан мотор варвеше си ама ... счупи кобилица ... от заседнал клапан и аз мерак ... смених само смукателните клапани изпускателните ги оставих ... след 100 км скуса клапан ... при смяна на главата и припасване на клапаните след вдигане на компресия му притропаха и лагерите ...
Thing fast or die!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 18 Фев 2006, 10:38

viper написа:Да, де - то това е идеята ;) На мен не ми се разправя, но във всеки сервиз ще ти го направят за 10-15 лева. Но, по-добре напиши какво точно е станало вечерта, за да мислиме за други повреди....
Здравейте,извинявайте че се намесвам,но искам да попитам,при мен след реглажа,ми казаха че на един клапан,ексцентрика е къс за да обере луфта-това как се ремонтира?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 18 Фев 2006, 13:54

Един съвет - не ходи повече в тоя сервиз.... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 18 Фев 2006, 15:23

:( добре,ще се формулирам по друг начин-има ли вероятност,луфт дане може да се регулира(нещо да е много износено)
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Кара: Toyota Avensis T27 D-4D

Мнение от cowboetz » 19 Фев 2006, 2:35

искам да ви питам защо ако клапаните се регулират без да се сменят екцентриците след 1000-2000 км пак се разтропват :?:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 20 Фев 2006, 10:35

Защото това е М10 - тропа си, трака, бърка чакъл... ама върви (колкото и невероятно да звучи :mhihi: )
А, за смяна на екцентрика - смени ги и ще ти се разтропа след 2500км :mhihi: :mhihi: :mhihi: Истината е нови водачи и читаво припаснати клапани :idea:

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook