Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ
Здравейте,
интересува ме въпросната помпа трябва ли да върти когато парното е на студено, защото при мен не.
Изпарителя на ГИ връща водата в маркуча който е от главата към помпата. Когато парното е на топло няма проблем,
а когато е на студено изпарителя замръзва. Клапаните напълно ли затварят когато парното е на студено и ако е така
как циркулира водата тогава?
Колата е е39 м52б20
Благодаря предварително!
интересува ме въпросната помпа трябва ли да върти когато парното е на студено, защото при мен не.
Изпарителя на ГИ връща водата в маркуча който е от главата към помпата. Когато парното е на топло няма проблем,
а когато е на студено изпарителя замръзва. Клапаните напълно ли затварят когато парното е на студено и ако е така
как циркулира водата тогава?
Колата е е39 м52б20
Благодаря предварително!
Re: Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ
ти нямаше ли проблем с консумацията на бушон номер 9
Който по принцип мисля,че има връзка с тази помпа?

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ
нещо не са ти вързали маркучите на газовото правилно ми се струва
Барай шишарката Минкеее ....
Re: Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ
meha написа:ти нямаше ли проблем с консумацията на бушон номер 9Който по принцип мисля,че има връзка с тази помпа?
да имах и сложиха некво реле и вече нямам
въпроса е обаче тази помпа работи ли когато парното е на студено
Re: Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ
а защо си мислиш,че помпата ти работи
Въпроса ми беше риторичен
Сложили са ти реле,което след изваждане на контактния ключ да играе роля,все едно махаш бушона.....а ако помпата си е изгоряла и оттам идва консумация ти на ток,както ти казах още преди време кво правим


Сложили са ти реле,което след изваждане на контактния ключ да играе роля,все едно махаш бушона.....а ако помпата си е изгоряла и оттам идва консумация ти на ток,както ти казах още преди време кво правим

Re: Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ
meha написа:а защо си мислиш,че помпата ти работиВъпроса ми беше риторичен
![]()
Сложили са ти реле,което след изваждане на контактния ключ да играе роля,все едно махаш бушона.....а ако помпата си е изгоряла и оттам идва консумация ти на ток,както ти казах още преди време кво правим
мисля си че работи защото вчера я пробвахме и когато парното е на топло върти, а на студено не
а за консумацията ми бяха казали, че е от управлението на климатроника
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ
anzak написа:нещо не са ти вързали маркучите на газовото правилно ми се струва
Тва е точния отговор и аз съм бил в такова положение. Помпата на студено и без това не работи, ако изобщо работи, защото тия помпи имат склонност към НЕработене

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ
n_dinkov написа:meha написа:а защо си мислиш,че помпата ти работиВъпроса ми беше риторичен
![]()
Сложили са ти реле,което след изваждане на контактния ключ да играе роля,все едно махаш бушона.....а ако помпата си е изгоряла и оттам идва консумация ти на ток,както ти казах още преди време кво правим
мисля си че работи защото вчера я пробвахме и когато парното е на топло върти, а на студено не
а за консумацията ми бяха казали, че е от управлението на климатроника
На топло водата може да ти се върти и без тази помпа. Но когато настроиш на студено, клапите се затварят и водата спира да циркулира през парното. От там следва че така ти са вързали газовата че да работи само когато ти топли парното. Следователно имаш неправилно връзване на изпарителя.

- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Re: Циркулационна помпа и замръзване на изпарителя на ГИ
помпата на празни обороти трябва да ти работи ако имаш парно на празни обороти значи работи ако нямаш не работи на високите и без нея ще имаш парно. 

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани