BMW инструмент 13-5-120 (ГНП)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 6.05.2010
Местоположение: Варна,Кайсиева градина
Пол: Мъж
Кара: е34 525тдс
Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",

BMW инструмент 13-5-120 (ГНП)

Мнение от XosetoR » 27 Апр 2011, 13:34

Колеги смятам да си свалям гнп-то заради теч,но не разбрах много за този инструмент.Въпроса ми е някой има ли размери за да бъде изработен? :help:
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/00/31/06
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна XosetoR на 01 Май 2012, 20:48, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: BMW инструмент 13-5-120

Мнение от alchohol » 27 Апр 2011, 20:16

Колега, според мен най-добре ще е да намериш от някъде и да го дадеш на стругар да ти направи един. А иначе може и ти да мернеш гайките и дължината на прореза горе-долу (гледам на ключа на схемите), ама все пак трябва да го докараш до размерите на оригинала.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: BMW инструмент 13-5-120

Мнение от stambo_81dg » 27 Апр 2011, 21:10

аз няколко пъти съм свалял и качвал ГНП и не ми е трябвало това :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: BMW инструмент 13-5-120

Мнение от alchohol » 27 Апр 2011, 21:44

е с обикновен гайчен ключ не става ли :dunno: , аз като гледам това са си едни гайки, поне на пръв поглед
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 6.05.2010
Местоположение: Варна,Кайсиева градина
Пол: Мъж
Кара: е34 525тдс
Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",

Re: BMW инструмент 13-5-120

Мнение от XosetoR » 28 Апр 2011, 4:56

Е не ти ли се изсухлило колелото както пише навсякаде? Или си разглобявал всичко отпред? :conf:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: BMW инструмент 13-5-120

Мнение от Dido73 » 29 Апр 2011, 23:44

Виж тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 7&t=242863 не ти трябва никакъв дорник за свалянето щото въобще не се изхлузва никакво колело то доста яко се държи от веригата отвии гаиките и с избивач или център избиваш оста,внимателно,внимаваи след това с щпонката при поставянето щото аз първият път малко се поосрах с нея.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 6.05.2010
Местоположение: Варна,Кайсиева градина
Пол: Мъж
Кара: е34 525тдс
Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",

Re: BMW инструмент 13-5-120

Мнение от XosetoR » 30 Апр 2011, 6:53

Благодаря за инфото колега сега я мятам.Само да беше отворен магазина за уплътненията :banghead:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 6.05.2010
Местоположение: Варна,Кайсиева градина
Пол: Мъж
Кара: е34 525тдс
Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",

Re: BMW инструмент 13-5-120

Мнение от XosetoR » 30 Апр 2011, 15:38

Колеги помагайте.Не иска да се избие.Ако сваля радиатори и маски остава опасноста от счупване на конзолата.Единствения размер който ми е необходим за да поръчам инструмента няма как да го измеря. :banghead: :cry:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: BMW инструмент 13-5-120

Мнение от Dido73 » 01 Май 2011, 16:24

Така както ти писах и преди това не ти трябва този инструмент--- Отвий двете гаики-12-които държат помпата след това сваляш ремъка след това с ключ шестограм (мисля че 16-ка)сваляш одпред на обтегача на ремъка капачката,или целият обтегач,-вътре се вижда една гаика която се развива с камък-18,но не развиваш гаиката до краи а я развиваш така че малко да е по напред от оста,това се прави с цел гаиката да предпазва резбата на оста и да задържи помпата да не падне като я отцепиш,-след това викаш някои да ти помогне т.е-да пъхне една яка отверка м/у корпуса и помпата(там където е гуменото уплътнение на помпата)и да държи под напан помпата ти докато с един център и едно средно чукле чукаш по оста на помпата отпред(като преди това си свалил радиатора да имаш по голям замах) и помпата се отцепва по този начин много лесно след това доотвивашгаиката и сваляш помпата внимателно,да не падне щпонката(не си мисли че в сервизите имат специално този дорник та да вадят помпата има я сигурно само в БМВ или някои които се е спец.да прави нашите коли а в другите сервизи я вадят така но ти неси там да видиш как я бъхтят с чука :mhihi: :mhihi: :mhihi: )

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 6.05.2010
Местоположение: Варна,Кайсиева градина
Пол: Мъж
Кара: е34 525тдс
Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",

Re: BMW инструмент 13-5-120

Мнение от XosetoR » 01 Май 2011, 18:37

Е явно приоритете ни са различни.Аз не изкам да си свалям радиатора че нямам място отдолу да навра леген за скъпоценния антифриз.А си мисля че дори и с 10кг чук да го бъхтя няма да излезе защото помпата вече пипана в бг и гайката беше пренатегната (развих я с 1м тръба).Един колега ще ми услужи с този инстр. утре и ще видя колко лесно ще излезе. :smoke:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: BMW инструмент 13-5-120

Мнение от Dido73 » 02 Май 2011, 19:44

XosetoR написа:Е явно приоритете ни са различни.Аз не изкам да си свалям радиатора че нямам място отдолу да навра леген за скъпоценния антифриз.А си мисля че дори и с 10кг чук да го бъхтя няма да излезе защото помпата вече пипана в бг и гайката беше пренатегната (развих я с 1м тръба).Един колега ще ми услужи с този инстр. утре и ще видя колко лесно ще излезе. :smoke:


Какво приказваш бе колега с траба 1м.си отвил гаиката на оста на помпата а-това или го е правил някой БАШ МАИСТОР или незнам не ми го побира главата а ако е истина това не виждам този инструмент как ще ти свърши работа. :dunno: :dunno: :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 6.05.2010
Местоположение: Варна,Кайсиева градина
Пол: Мъж
Кара: е34 525тдс
Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",

Re: BMW инструмент 13-5-120

Мнение от XosetoR » 03 Май 2011, 0:24

Колеги инструмента си свърши работата.Имаше яко натягане и леко почукване да го подсетя какво искам от него и успях.Помпата е навън и я чака разколачване. :bowdown: на услужливия колега. :bchug:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: BMW инструмент 13-5-120

Мнение от Dido73 » 03 Май 2011, 22:27

Евала колега щом така си успял добре важното да е да ти я калибрират добре и като я монтираш да я настроиш добре и да нямаш повече проблеми.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook