Смяна съединител, моля дайте съвет
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Смяна съединител, моля дайте съвет
Привет колеги,и при мен имаше същи проблем ,вибриране на педала няколко дни и придърпване оказа се разбира се съединител, днес го смених и вече поне той е в ред,цената на съединителя(продава се отделно от маховика) е около 500 лв.
Re: Смяна съединител, моля дайте съвет
някакво развити по случая има ли че съм със същият проблем. Разбра ли се какво е : някоя помпа или съединител или маховик или.............
да добавя само че като вкюча първа или задна и отпусна съединитела се чува едно тупкане, а ако не го пусна много бавно на другите предавки колата подскача като негърски кадилак няколко пати и тогава се нормализира всичко
да добавя само че като вкюча първа или задна и отпусна съединитела се чува едно тупкане, а ако не го пусна много бавно на другите предавки колата подскача като негърски кадилак няколко пати и тогава се нормализира всичко
- milto
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: e39 525 turbalan
- Мечтае да кара: 740Li
Re: Смяна съединител, моля дайте съвет
същите симптоми бяха и при мен ,след смяна на демпфера и дисковете всичко е на ред
Re: Смяна съединител, моля дайте съвет
Mайката му е да се разбере какво е , иначе е лесно да се смени всичко. Мин година за аудито дадах 2000лв за съединител, а се оказа помпа педал за 80лв, но вече бях купил всичко. Сега не ми пречи пак да дам 2000лв и да сменя всичко, но........
- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: Смяна съединител, моля дайте съвет
Вярно, докато не се свали всичко, не знаеш какви изненади можеш да очакваш.
Нямах големи оплаквания от съединителя, леко придърпване на първа, мйстора вика "Имаш още хляб във феродото, но ако искаш, да го сменим, да не хвърлим и притискателния след време". Добре, сваля скоростнат кутия - вътре леш! Сега сменям феродо и лагер /нови/+ притискателен диск и маховик/втора ръка, но читави/.
Втори ден съм без кола!
Нямах големи оплаквания от съединителя, леко придърпване на първа, мйстора вика "Имаш още хляб във феродото, но ако искаш, да го сменим, да не хвърлим и притискателния след време". Добре, сваля скоростнат кутия - вътре леш! Сега сменям феродо и лагер /нови/+ притискателен диск и маховик/втора ръка, но читави/.
Втори ден съм без кола!

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Смяна съединител, моля дайте съвет
аз за два дена -два пъти свалях съеденител,за по 3-4 часа работа е ако знаеш кое как се прави ,ама аз за пръв път и за това пак свалях ....феродовия беше в нормите и го оставихме,отделя по добре от преди -отдавам го на сменения маховик
- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: Смяна съединител, моля дайте съвет
Да поразмърдам темата и отново да се оплача. Значи, след смяната на феродото, лагера и спирачна течност /нови/ и притискателен диск и маховик/втора употреба, но проверени и свястни/ми остана това претрисане при потегляне на първа при загрял двигател. При превключване на останалите скорости - никакъв проблем.Ако отпусна по-бързо съединителя, не се появява, но има едно дискомфортно лашкане. Подчертавам, претрисането го има само при загрял двигател, при студен си потегля на първа съвсем мазно и елегантно.
Някакви предположения? Частите ги видях и се убедих в качеството им преди монтажа, така че варианта за некачествен маховик и притискателен диск е малко вероятен.
Благодаря на отзовалите се предварително!
Някакви предположения? Частите ги видях и се убедих в качеството им преди монтажа, така че варианта за некачествен маховик и притискателен диск е малко вероятен.
Благодаря на отзовалите се предварително!

- emil_dobrev
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 11.06.2011
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS 97'
- Мечтае да кара: BMW X6 M G-POWER v10 RS
Re: Смяна съединител, моля дайте съвет
Аз имах подобни проблеми и се оправиха след като смених в комплект съединителя и маховика, и всичко прилежащо към тях.За информация в Пловдив ми го смениха за 1300 лв всичко без труда!Марката е Сакс.
- animall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: Влака
Re: Смяна съединител, моля дайте съвет
Аз от цялата работа смених съединителя (комплект) и всичко заспа, претрисането на първа предавка при загряла кола е само от маховика, на мен ми го прави ама много много рядко и за това не се и оплаквам. Ама ще търся варянти да го сменям и него ако може нещо с чисто нов най-добре. Просто още не мога да разбера дали има лицензни маховици на по прилични цени?!
- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: Смяна съединител, моля дайте съвет
emil_dobrev написа:Аз имах подобни проблеми и се оправиха след като смених в комплект съединителя и маховика, и всичко прилежащо към тях.За информация в Пловдив ми го смениха за 1300 лв всичко без труда!Марката е Сакс.
Ммдааа, май и при мене нещата вървят към маховика - започна по-често да ми претриса и приритва при топъл двигател. Но така става понякога със части втора ръка!

Въпроса ми, спешно ли се налага да го сменям, оказва ли някакво влияние в/у съединителя, има ли опасност да го прецака? Питам, защото в момента съм тънък от към финанси и ще се наложи да покарам така, докато спастря някоя кинта за нов?
- zarobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 6.04.2012
- Местоположение: Милано Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1999
- Мечтае да кара: ActiveHybrid 7
- Детайли за колата: Самолет с метаново
Re: Смяна съединител, моля дайте съвет
Здравейте, и при мен се появиха същите проблеми, на 1 ва претриса когато съм в трафик по дълго време.Педала на съеденителя рита здраво на 1 ва и на втора, пак в трафик само(много гадно усещане сякаш някй натиска срещо теб педала) Постоянно се чува едно леко ромолене като от лагер ,то го чувам само на място като съм и само леко да докосна педала на съеденителя изчезва. В трафик към цялта картина на място при първа и втора постоянното ромоленето се превръща в в свирене- скърцане стържене ( като от ремак как свири кат се намокри ,ма много много по силно и по метално ) . От прочетеното за съеденителя разбрах че има - маховик, притискателен диск, феродов диск , аксиален лагер хидравлична помпа. Въпросите ми са -
Има ли още елементи по съеденителя?
Може ли да ми помогнете да ги намеря в реалоем ( номера ми е GP09917 ) всичките тези елементи? Аз само това намерих http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 05&lang=en само че и идея си нямам кое какво е. Интересуват ме защото в бмв имат оферта за 360 евро -
Ако съм разбрал правилно това е смяна на съеденител + труда или без незнам още> Незнам и кое от изброените горе влиза в офертата и кое не, а искам да сменя всичко ако не е много дебела цента та затова ми трябват от реалоем , аз принтирами отивам така
.Благодаря предварително
Има ли още елементи по съеденителя?
Може ли да ми помогнете да ги намеря в реалоем ( номера ми е GP09917 ) всичките тези елементи? Аз само това намерих http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 05&lang=en само че и идея си нямам кое какво е. Интересуват ме защото в бмв имат оферта за 360 евро -


Правописа ми е пълна трагедия - но работя над проблема, благодаря за разбирането !!!
Re: Смяна съединител, моля дайте съвет
защо всички говорят за отделяне или зацепване много горе след като съединителя се регулира сам?
т.е. ако двете помпи - долната и горната са наред и няма въздух независимо от износването на съединителя хлабината се регулира автоматично и винаги отделя на едно и също място.
т.е. ако двете помпи - долната и горната са наред и няма въздух независимо от износването на съединителя хлабината се регулира автоматично и винаги отделя на едно и също място.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна съединител, моля дайте съвет
Ако не се монтира правилно съединителя, по точно притискателя т.е. пружинките на диска за саморегулиране да не са натегнати като за нов съединител, се получава точно този ефект. Има и тема за това в Е46.

- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: Смяна съединител, моля дайте съвет
леле малее... 36 лева е да ти пренаковат феродовия диск който 101% е износен и затова хода на педала е малък и затова ти претриса на полусаединител защото феродото го няма вече и тва е.. ако искаш и аксиален си смени ако искаш и претискател ако искаш пък комплект си вземи всичко опира до паричките...
П.П.
36лева оригинално немско феродо
26 лева турско феродо
Поне тук в Пловдив така варвят цените аз така ковах на м42 феродо и да ти кажа.... чак ся разбрах колко ми е бил зле саединителя до сега а аз го разбрах че е за смяна защото някак от някой в някой сервиз беше запален и приплъзваше
П.П.
36лева оригинално немско феродо
26 лева турско феродо
Поне тук в Пловдив така варвят цените аз така ковах на м42 феродо и да ти кажа.... чак ся разбрах колко ми е бил зле саединителя до сега а аз го разбрах че е за смяна защото някак от някой в някой сервиз беше запален и приплъзваше
- alkapone777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 10.10.2011
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 xdrive
Re: Смяна съединител, моля дайте съвет
Здравейте имам от днес един странен за мен проблем.Както си карах изщрака педала на съединителя и започна да тресе педала на съединителя.Усеща се леко само с лек допир.Нямам никакви проблеми с предавките или да се форсира сама.Какво може да е според вас.
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани