Да споделя.....
Модератор: Общи модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Петко, какво направи бре, човек...
И как хладнокръвно седиш до тази легенда. Ако бях на твоето място,
щяха да ми се виждат само маратонките, подаващи се от предния кош или ухилената физиономия - от
страничния прозорец.
Ако не си научил вече, ти си се докоснал до една истинска легенда - това е
автомобила (с огромно "А") номер "59", с който "заводските" пилоти Brian Redman и Peter Gregg печелят
"24 часа на Дайтона" през 1976 година. Е9-ката е модел 3.5 CSL IMSA -I6, DOHC, 24v, 3498 cc , EFI ,
около 430 к.с. (като допускам да греша за тях, тъй като при тези автомобили понятието "реална
мощност" е абстрактно).
Ами, какво мога да кажа, освен да пожелая на всеки един да има щастието да се докосне до легендата е9.
Такъв двигател не е вграждан никога в е9 - нито в заводски, нито в състезателен модел.
Турбо - двигателя на "monster" CSL-a е 6-in-line, 3.2 l, с 2хК-27 и мощност варираща в рамките 750-950 к.с.
(може и повече, никъде не е извадена на бял свят информация колко е била максималната постигната
мощност на този двигател...Пък и трансмисията не е можела да насмогва на 750-те коня)
Ако и днешните "хубави" коли бяха точно толкова хубави, колкото онези, автомобилният свят
ще ше да изглежда доста по-добре...

щяха да ми се виждат само маратонките, подаващи се от предния кош или ухилената физиономия - от
страничния прозорец.

автомобила (с огромно "А") номер "59", с който "заводските" пилоти Brian Redman и Peter Gregg печелят
"24 часа на Дайтона" през 1976 година. Е9-ката е модел 3.5 CSL IMSA -I6, DOHC, 24v, 3498 cc , EFI ,
около 430 к.с. (като допускам да греша за тях, тъй като при тези автомобили понятието "реална
мощност" е абстрактно).
Ами, какво мога да кажа, освен да пожелая на всеки един да има щастието да се докосне до легендата е9.

R1cerBoy написа:M10B20 мотор + турбо (2.0l 600hp)
Такъв двигател не е вграждан никога в е9 - нито в заводски, нито в състезателен модел.
Турбо - двигателя на "monster" CSL-a е 6-in-line, 3.2 l, с 2хК-27 и мощност варираща в рамките 750-950 к.с.
(може и повече, никъде не е извадена на бял свят информация колко е била максималната постигната
мощност на този двигател...Пък и трансмисията не е можела да насмогва на 750-те коня)
MaXimal написа:Хубава кола е била за времето си..
Ако и днешните "хубави" коли бяха точно толкова хубави, колкото онези, автомобилният свят
ще ше да изглежда доста по-добре...


Driver's Racing Team
- PILOTA
-
Burn Out Master
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани