горивна помпа - цена
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- panchev88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e34 M50B20 touring
горивна помпа - цена
Здравейте колеги,
Оказа се, че горивната ми помпа е заминала (или поне ходи ток пък гориво не излиза).
Инетересувам се ако някой е сменял на скоро и знае цени да сподели. В дарукар е 677лв, което ми е доста в поче
Благодаря предварително
Оказа се, че горивната ми помпа е заминала (или поне ходи ток пък гориво не излиза).
Инетересувам се ако някой е сменял на скоро и знае цени да сподели. В дарукар е 677лв, което ми е доста в поче

Благодаря предварително

- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: горивна помпа - цена
Цените започват от 138лв за Mapco и стигат както ти си се уверил до 600 и няколко за оригинална от Дару Кар.
- panchev88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e34 M50B20 touring
Re: горивна помпа - цена
Здравейте колеги,
вчера отворих книжката за ремонт и експлоатация и проверих всички токове по веригата. Има нещо, което ме осуетява - на горивната помпа, замерено на буксата, отиват 14V и 0.5 секунди след това напреженеито пада на 0.3V, което според мен няма как да завърти помпата. Самата помпа не е блокорила понеже като духна в тръбите за вход и изход на горивото се чува ясно как перката върти. Според мен това означава, че ако има проблем ще е в лектродвигателя. Ако подам напрежение направо от акумулатора на помапата ама ли някаква опасност? Другото, което ме съмнява е датчика за управление на помпата. В книжката го наричат импулсен датчик. Някой знае ли кой точно е този датчик, понеже скоро сменях датчика на коляновия вал и взех оригинален, който също е импулсен и не би трябвало да е той. Всякакви предложениея и идеи ще се полезни. Като има някакво развитие ще пиша....
вчера отворих книжката за ремонт и експлоатация и проверих всички токове по веригата. Има нещо, което ме осуетява - на горивната помпа, замерено на буксата, отиват 14V и 0.5 секунди след това напреженеито пада на 0.3V, което според мен няма как да завърти помпата. Самата помпа не е блокорила понеже като духна в тръбите за вход и изход на горивото се чува ясно как перката върти. Според мен това означава, че ако има проблем ще е в лектродвигателя. Ако подам напрежение направо от акумулатора на помапата ама ли някаква опасност? Другото, което ме съмнява е датчика за управление на помпата. В книжката го наричат импулсен датчик. Някой знае ли кой точно е този датчик, понеже скоро сменях датчика на коляновия вал и взех оригинален, който също е импулсен и не би трябвало да е той. Всякакви предложениея и идеи ще се полезни. Като има някакво развитие ще пиша....
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: горивна помпа - цена
попмпата първоначално тръгва после спира и след като завъртиш на стартер пак тръгва и като запали колата работи постоянно
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- panchev88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e34 M50B20 touring
Re: горивна помпа - цена
В крайна сметка си беше помпата. Сложих италианска Meat&dora или нещо такова, ама произведена в Китай за 132лв. Уж с една година гаранция. Да се надяваме, че ще издържи.... Благодаря за отговорите колеги




5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани