Проблем с паленето..(Помагайте)

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 27.02.2007
Местоположение: Breda, Netherland
Пол: Мъж
Кара: E30 Cabrio с M52B28
Мечтае да кара: чисто нов Х6 с двигател реактивен

Проблем с паленето..(Помагайте)

Мнение от stillo » 22 Апр 2011, 19:26

Здравейте колеги...

Проблемът ми е следният...колата си работи нормално но изведнъж изгасва и после много трудно запалва...като в купето се усеща силна миризма на бензин...вчера ми се случи за първи път..а днес направо едвам се прибрах...имате ли идеи от какво може да е това...знам че тук има доста хора които са си патили от сякви болести по тея е30-ки та затова реших да попита...и най-важното забравих да отбележа че мотора е м40пауууъър...лошото е че тук няколко дни нищо няма да работи и все ще съм притеснен какво и се е случило...

п.п. Колата няма газ и не е имала...
Последна промяна stillo на 21 Май 2011, 14:28, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем с паленето...

Мнение от Dirty M5 driveR » 22 Апр 2011, 20:37

Това ми прилича на датчик колянов вал, щом така гасне и после пали трудно. Аномалии в разхода и вървежа забелязал ли си? След празниците я карай на диагностика, да й видят болежката :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: c. София
Пол: Мъж
Кара: E30 318i 89

Re: Проблем с паленето...

Мнение от venom888 » 25 Апр 2011, 11:46

Ако ти трябва датчик на коляновия вал имам един за проба :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Проблем с паленето...

Мнение от Владо » 26 Апр 2011, 12:53

това със силната миризма на бензин :!: ... ако запали студена, я изгаси след 1-2 минути и провери под колектора задния край на мотора да не олива с бензин :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 27.02.2007
Местоположение: Breda, Netherland
Пол: Мъж
Кара: E30 Cabrio с M52B28
Мечтае да кара: чисто нов Х6 с двигател реактивен

Re: Проблем с паленето...

Мнение от stillo » 28 Апр 2011, 22:22

Проблема с миризмата на бензин е решен...имало е теч на гориво и ми го оправиха срещу скромните 150евро...обаче проблема с паленето остава... бяха я оправили вървеше си добре...като изключим че и бяха много високи оборотите...обаче днес...отново поизгаснах...на няколко пъти...и сега я оставих пак в сервиза...ама тъпото е че когато я закарах да му покажа пак проблема даже се повозихме малко...колата си работеше безупречно.... :banghead:

Скапана история...и това е оторизиран гараж на БМВ, дано утре да открият проблема че вдруги ден е празника на кралицата..и пак няколко дни ще трябва да крача пеша :confused:


И все пак вече много ми се иска да се прибера в БГ и да изхвърля тва м40... Ако някой знае подходящ човек,който може да ми трансплантира м50 нека ми остави телефона му...ще ви бъда благодарен...и човека трябва де от Габрово,ВТ или околноста... :yes:
Изображение


Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 3.05.2011
Пол: Жена

Re: Проблем с паленето...

Мнение от BMW fans » 06 Май 2011, 20:18

провери да не е от номер 6 от схемата
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 27.02.2007
Местоположение: Breda, Netherland
Пол: Мъж
Кара: E30 Cabrio с M52B28
Мечтае да кара: чисто нов Х6 с двигател реактивен

Re: Проблем с паленето...

Мнение от stillo » 06 Май 2011, 22:19

Закачиха ми колата на компютър и се оказа че е заминал дебитомерът и от там има проблем с паленето...взех я от сервиза карах я два дни всичко си беше ок ама сега пак стана същия проблем...а в БМВ гаража ми обясниха че струва 500Евро и че бил мъч експензив...

Та искам да попитам има ли някакви разлики в дебитомерите на е30,понеже мисля да поръчам от БГ обаче се притеснявам да не взема различен, и необходимо ли е след като се смени да се закача колата пак към компютър? :confused:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 13.09.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW e30
Мечтае да кара: Plymouth Barracuda

Re: Проблем с паленето...

Мнение от geletooo » 07 Май 2011, 21:39

на дебитомера има номер би трябвало да е 0280200201 или на 04 на края погледни го и си намери с такъв номер
в бош за рециклиран искат четирицифрена сума така че си намери втора употреба

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 27.02.2007
Местоположение: Breda, Netherland
Пол: Мъж
Кара: E30 Cabrio с M52B28
Мечтае да кара: чисто нов Х6 с двигател реактивен

Re: Проблем с паленето...

Мнение от stillo » 21 Май 2011, 14:25

Смених дебитомера с друг...но проблемът си остава същият...Колата запали без никакви проблеми поработи 15-тина минути и после като тръгнах след 200м угасна отново... явно тея от БМВ гаража не са познали каде е проблема или просто и дебитомера е бил за смяна...смених го със втора употреба така че не съм на 100%сигорен че другият е здрав...ама тук цената му нов е 500евро

Моля ви ако някой знае от какво може да е проблема да споделя..щото е много неприятно да хвърляш луди пари за нещо което в същото време струва жълти стотинки.. :banghead:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

Re: Проблем с паленето..(Помагайте)

Мнение от bebcho__ » 04 Юни 2011, 12:23

бензиновата ти помпа работи ли добре? на мен ми прекъсваше и трябваше да я почуквам от време на време като спре....
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 27.02.2007
Местоположение: Breda, Netherland
Пол: Мъж
Кара: E30 Cabrio с M52B28
Мечтае да кара: чисто нов Х6 с двигател реактивен

Re: Проблем с паленето..(Помагайте)

Мнение от stillo » 06 Юни 2011, 22:53

Не, Проблемът е някъде в електрониката...понеже миналия ден изтриха грешките на комп. и колата работи половин час без проблеми... и после отново угасна :banghead: сега я оставих отново при БМВ дилъра дано да я оправят вече че ми писна да наливам пари, а проблема да си остава :banghead:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 8.06.2006
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето..(Помагайте)

Мнение от gecata73 » 07 Юни 2011, 11:01

слагай газ и не се занимавай с тея гадни бензини, а сега сериозно видяли номер 6 от схемата дали прави достатъчно налягане, щото от него прави точно такъв проблем, а и от помпата, ако ти трябват части пиши на какъв адрес да ти ги пратя и в коя страна- имам ги повечето неща, успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Re: Проблем с паленето..(Помагайте)

Мнение от Dafy » 08 Юни 2011, 9:15

99% датчик колянов вал !
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Проблем с паленето..(Помагайте)

Мнение от Lenco » 08 Юни 2011, 10:19

Тва чудо трябва да запали и без дебитомер, голямо шоу, и по света има като нашите майстори :mhihi:
Както ти писаха, най-вероятно е датчика, а той по принцип се прекъсва някъде, та като запали му размърдай кабела по-сериозно до самия датчик, и до буксата му.
Тука и компове има за 20-а лв, ама там сигурно режат глави, некадърниците.
Не губи мощност, а гасне изведнъж, така ли, поне да знаеш дали отива бензин под налягане до инжекторите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Re: Проблем с паленето..(Помагайте)

Мнение от Dafy » 08 Юни 2011, 11:11

щом пали винаги не е бензинова помпа ... ако беше бензинова помпа нямаше да пали никога !
от запушен бензинов филтър по скоро ... и пак много малко вероятно !
и да .. без дебитомер м40-то пали и върви ... но гори като ламя !
да гасне от дебитомер може само, ако той самия задържа вътре и не се движи клапата !
карам го вече 3-та година и няма тайни за мен !
пробвай да откачиш Ламбда сондата ... и покарай без нея ! 2-3 дена ...
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook