проект кърпене на е30 :)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- SmOkEyY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 16.05.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e36-compot
- Мечтае да кара: :)
проект кърпене на е30 :)
колеги като флинстон съм
надявам се скоро да се оправя, с гнилоча !!! ако някой може да даде полезен съвет няма даго откажа
и също така какво мога да модифицирам , по колата докато е разглобена !!! Ще съм много благодарен !!!


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна SmOkEyY на 25 Юли 2011, 16:06, променена общо 2 пъти
- Александър Георгиев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Re: проект кърпене на е30 :)
Режеш гнилото до където е здраво,чувал съм от тенекеджии че е хубаво да се кърпи с парчета от ауди(заради подцинковатана ламарина),взимаш си качествен грунд(според джоба),слагаш на богато боди или някакво подобно на боди покритие
А за модификацтии каквто си пожелаеш:голям борд,централно,черен мокет,ел.стъкла,м тех огледало,фарове с чистачки,черен таван и така нататък, зависи от финансиите


А за модификацтии каквто си пожелаеш:голям борд,централно,черен мокет,ел.стъкла,м тех огледало,фарове с чистачки,черен таван и така нататък, зависи от финансиите


смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея парииначе успех
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: проект кърпене на е30 :)
не се занимавай

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
Re: проект кърпене на е30 :)
от ръждата спасение няма!
старите хора казват:"вода,ръжда и жена тръгнели спирка няма."
п.п. от личен опит, с каквото и да мажеш, помията която хвърлят зимата е-ава майката на всичко.
иначе , заварките трябва да лъснат ,обезмасляваш и със силикон (3м,сика,карсистем).
другото с каквото ти душа иска.
кадето не може да се изчисти ръждата- ръждо преобразувател (вюрт)
и накрая - господ да ти е на помощ.
старите хора казват:"вода,ръжда и жена тръгнели спирка няма."
п.п. от личен опит, с каквото и да мажеш, помията която хвърлят зимата е-ава майката на всичко.
иначе , заварките трябва да лъснат ,обезмасляваш и със силикон (3м,сика,карсистем).
другото с каквото ти душа иска.
кадето не може да се изчисти ръждата- ръждо преобразувател (вюрт)
и накрая - господ да ти е на помощ.

От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
- Александър Георгиев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Re: проект кърпене на е30 :)
димящият вожд написа:от ръждата спасение няма!
старите хора казват:"вода,ръжда и жена тръгнели спирка няма."
п.п. от личен опит, с каквото и да мажеш, помията която хвърлят зимата е-ава майката на всичко.
иначе , заварките трябва да лъснат ,обезмасляваш и със силикон (3м,сика,карсистем).
другото с каквото ти душа иска.
кадето не може да се изчисти ръждата- ръждо преобразувател (вюрт)
и накрая - господ да ти е на помощ.
Според мен ако похарчи за хубави материали ще успее да запази заварките няколко години

Един приятел си взе в преди 10-12 години джип Мицубиши л200 с изгоряла каросерия

И го закара при един майстор тука при нас да го правят..Ремонта му излезе около 5-6000лева но и до сега там където беше горяло 1 точка ръждица не се е появила

Така че философията не е в реженето и заварването, а в обработката на заварките и качеството на метериалите

смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея парииначе успех
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: проект кърпене на е30 :)
от де информация и кеш за тея материали
..то човека купе няма,камо ли за другите неща от оборудването 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: проект кърпене на е30 :)
Малии,много кърваво.То въобще има ли здраво до което да се реже?Щот Явор е прав-има един момент на гниене след който няма смисъл.Ама ако си решил твърдо да я правиш-режеш до желязо,заваряваш дебела неръждавейка,мажеш с ръждопреобразувател(Вюрт,не от оня по 70ст.),с цинк,с епоксиден грунд,с некъв битум или силикон,пръскаш с боя и се надяваш.Хубавото е,че ще си знаеш,че си пипнал навсякъде и си оправил всичко.


- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: проект кърпене на е30 :)
Абе всичко се прави, въпроса е дали си струва, при наличието на не малко Е30-ки на пазара. Но все пак темата ти е не дали си струва или не, а как да си оправиш колата, така че ще ти дам няколко съвета.
1. Виждам, че от въпросите ти явно не си се занимавал с това. Затова ти препоръчвам да я закараш на наистина добър тенекеджия (кола с толкова ръжда не се дава на кой да е, много трябва да си внимателен с избора на такъв човек - вярвай ми, патил съм си много вече от "майстори")
2. Да речем, че твърдо си решил да си я направиш ти самия. Препоръчвам ти да си намериш готови подови и каквито други ти трябват панели, читави и да си ги сложиш на колата. Сега сигурно всички ще кажат откъде Е30 с читави подове, дето да не са правени - щом наскоро намерих 2002-ка с много добър некърпен под, дето е 20 години по-стара от Е30-то, значи има.
С готовите панели ще ти се олесни работата много, в противен случай трябва да се сцепиш от рязане на ламарина, да имаш абкант да си сгъваш ламаринките и т.н., няма смисъл.
3. Използвай най-качествените материали - не пести от тях, колкото и да ти струва. Вземи си цинк спрейове, хубав грунд (на мен ми препоръчаха и си взех епоксиден грунд на Лазурит. 1л с разредителите излиза близо 100 кинта, но според мен със сигурност ще си струва). Също така за кухините (задни вежди, прагове) можеш да си вземеш течен парафин на флакони. Аз си взех един на Новол, с едно дълго маркуче, с което можеш да пръснеш навсякъде.
Ако искаш ми разгледай темата в Шарк сектора за реставрацията, в последните страници има доста снимки как трябва да изглежда едно хубаво кърпене.
Успех!
1. Виждам, че от въпросите ти явно не си се занимавал с това. Затова ти препоръчвам да я закараш на наистина добър тенекеджия (кола с толкова ръжда не се дава на кой да е, много трябва да си внимателен с избора на такъв човек - вярвай ми, патил съм си много вече от "майстори")

2. Да речем, че твърдо си решил да си я направиш ти самия. Препоръчвам ти да си намериш готови подови и каквито други ти трябват панели, читави и да си ги сложиш на колата. Сега сигурно всички ще кажат откъде Е30 с читави подове, дето да не са правени - щом наскоро намерих 2002-ка с много добър некърпен под, дето е 20 години по-стара от Е30-то, значи има.

3. Използвай най-качествените материали - не пести от тях, колкото и да ти струва. Вземи си цинк спрейове, хубав грунд (на мен ми препоръчаха и си взех епоксиден грунд на Лазурит. 1л с разредителите излиза близо 100 кинта, но според мен със сигурност ще си струва). Също така за кухините (задни вежди, прагове) можеш да си вземеш течен парафин на флакони. Аз си взех един на Новол, с едно дълго маркуче, с което можеш да пръснеш навсякъде.
Ако искаш ми разгледай темата в Шарк сектора за реставрацията, в последните страници има доста снимки как трябва да изглежда едно хубаво кърпене.
Успех!

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: проект кърпене на е30 :)
доста е изгнило, иди питай майстори колко ще ти излезне и реши сам дали си струва изобщо да се захванеш
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: проект кърпене на е30 :)
Саше не му давай идеи с поДцинкована ламарина да кърпи, щото именно аЛди не препоръчват отремонтиране на детайли ами цялостна подмяна - обаче през призмата на БГ майстор що да не изкърпим и аЛдито нищо че "поцинковането" казва сбогом
.
Авторе - дали и как ще я правиш зависи изцяло от финансите ти и мерака ти (и малко ноу-хау).
Ако си върл фен на е30 и искаш да ти е малко здравичко завари тръби из цялото купе, направи си кейдж, понеже няма да ти е само там дето си показал изгнила. Пък ако я засилваш с над 80-100 тая кола си риташ здравето.

Авторе - дали и как ще я правиш зависи изцяло от финансите ти и мерака ти (и малко ноу-хау).
Ако си върл фен на е30 и искаш да ти е малко здравичко завари тръби из цялото купе, направи си кейдж, понеже няма да ти е само там дето си показал изгнила. Пък ако я засилваш с над 80-100 тая кола си риташ здравето.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: проект кърпене на е30 :)
По-добре не се захващай 


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- SmOkEyY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 16.05.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e36-compot
- Мечтае да кара: :)
Re: проект кърпене на е30 :)
Значи мерси за инфото
майстора ми е железен, аз го карах да купиме ново купе ама той неми даде и рече че ще я направи така че да искара поне 10години без ръжда
пък от към матеряли гледам дане пестя щотот лошо после
имам си абкант и там сичко необходимо са трябва после след заварките там няква качествена паста да зема ...да си купа мокет или да поръчам дами направят .... да измъдря за седалки по добри нешо .. ще слагам М42-ис двигател има ли смисъл от тоя борд ? искам също от е36 да сложа рейката на вола 




- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- SmOkEyY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 16.05.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e36-compot
- Мечтае да кара: :)
Re: проект кърпене на е30 :)
дедо ми е този факир
мажеш с оловен миниум ... ама вече несе продава в бг и еврпа ... търсиш в русия или ако някой стар майстор му е останал такъв и ръждата става на метал и кара по 10-20г 


- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: проект кърпене на е30 :)
Точно за 30 сек ти намерих продукт на основата на оловен миниум: http://www.bgcatalog.com/showcomp.php?c ... dtid=21391
ако потърся още десетина минути сигурно и колата ще ти изкърпя онлайн през форума
ако потърся още десетина минути сигурно и колата ще ти изкърпя онлайн през форума
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани