има ли някаква тънкост при смяна на съеденител на тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

има ли някаква тънкост при смяна на съеденител на тдс

Мнение от cls6666 » 22 Апр 2011, 23:03

сменихме маховика на тдс-а ,но включва с малък ход и угасва,гледам в тиса разни приспособления ,досега съм сменял съеденители на много коли и не е имало проблеми :nono:
нека кажат колегите как е при тях ,съеденитела е саморегулиращ
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: има ли някаква тънкост при смяна на съеденител на тдс

Мнение от anzak » 23 Апр 2011, 10:10

да не си сложил обратното феродовия диск
Барай шишарката Минкеее ....

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж

Re: има ли някаква тънкост при смяна на съеденител на тдс

Мнение от op1um » 24 Апр 2011, 11:24

Когато сваляш саморегулиращ съединител трябва да натиснеш притискателя на пресата или да използваш специален инструмент на бмв който го прибира в положението в което се продава новия готов за монтаж. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: има ли някаква тънкост при смяна на съеденител на тдс

Мнение от cls6666 » 24 Апр 2011, 14:45

не оказа се че е саморегулиращ и се слага с скоба.... имаше го в тис-а и сега всичко е ок :yes:
ИзображениеИзображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: има ли някаква тънкост при смяна на съеденител на тдс

Мнение от cls6666 » 25 Апр 2011, 20:30

op1um написа:Когато сваляш саморегулиращ съединител трябва да натиснеш притискателя на пресата или да използваш специален инструмент на бмв който го прибира в положението в което се продава новия готов за монтаж. :yes:

не използвахме специален инструмент ,а скоба от железарията до нас ,но е подобна на тази от снимката и върнахме гривната с големи клещи за зегерки стана много ''интелигентно'' без чукане ,хлопане и сила обаче става само като е монтиран на маховика ,свалиш ли го пак наново,но повторението е майка на знанието
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook