Зад гуменото каре до скоростите - балансиращооо...???
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- jorryy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 330 xi Е46
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Зад гуменото каре до скоростите - балансиращооо...???
sadex5 написа:В карданния вал има една центрираща втулка, да нямаш нея предвид. Много е важна и често се подбива. Гумено-метална е и отвън не се вижда.
Да ти кажа, че незнам какво точно имам в предвид. Майстора го каза ама аз не го запомних.


П.С. Да не отварям друга тема, да питам маслото на 523i E39 до коя чертичка трябва да стига. На компакта ми след като сипа 4 литра колкото побира ми се качва над втората 2 мм, а на 6-така като сипа 6,5 литра ми става на 2 мм над долната чертичка...???
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Зад гуменото каре до скоростите - балансиращооо...???
Кардана е статично балансиран по принцип. Може да е имал предвид опорния лагер, но не се знае каква терминология е ползвал.
Маслото трябва да е между двете чертички, точно към 6,5 литра. По принцип конструкторите са оставили голям резерв под долната черта, няма да блокира двигателя ако маслото е леко под нея. Най-добре е да е на средата, както на всеки друг двигател. Разликата между двете резки е 1 литър, и служи за контрол на ,,горенето'' на маслото.
Маслото трябва да е между двете чертички, точно към 6,5 литра. По принцип конструкторите са оставили голям резерв под долната черта, няма да блокира двигателя ако маслото е леко под нея. Най-добре е да е на средата, както на всеки друг двигател. Разликата между двете резки е 1 литър, и служи за контрол на ,,горенето'' на маслото.
Re: Зад гуменото каре до скоростите - балансиращооо...???
sadex5 написа:Кардана е статично балансиран по принцип. Може да е имал предвид опорния лагер, но не се знае каква терминология е ползвал.
Маслото трябва да е между двете чертички, точно към 6,5 литра. По принцип конструкторите са оставили голям резерв под долната черта, няма да блокира двигателя ако маслото е леко под нея. Най-добре е да е на средата, както на всеки друг двигател. Разликата между двете резки е 1 литър, и служи за контрол на ,,горенето'' на маслото.
+1 . Аз го знам като висящ лагер и да има гума около него да обира вибрациите и омеква кат дъвка или направо се къса и при натоварване начално бие много настрани ( мандахерца вала

- jorryy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 330 xi Е46
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Зад гуменото каре до скоростите - балансиращооо...???
БЛАГОДАРЯ Ви, колеги за своевременното и компетентно отговаряне...
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани