обороти

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Кара: Toyota Avensis T27 D-4D

обороти

Мнение от cowboetz » 15 Фев 2006, 22:45

здравейте имам едно питане за оборотите. като е студена колата оборотите са около 500, като загрее стават към 1000. един приятел ми каза че е от някво стъпково моторче. двигателя е м10б18. та въпроса ми е на м40 има ли таково и ако има може ли да се сложи на м10. или ако неможе, това моторче оправя ли се или трябва да се смени. пък някои ако има и представа колко струва :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 15 Фев 2006, 23:04

При теб би трябвало да не е стъпково моторче, а прост механичен клапан (байпас на дроселовата клапа)
изглежда ето така:

http://store1.data.bg/steen/icv/IMG_0001.jpg

и по това, което описваш е възможно да е запекъл затворен.
колегата [steen] беше писал тема как си го е поправил.

има букса която подава постоянни 12волта, докато е запалена колата които нагряват една биметална пластинка, а самия клапан е монтиран някъде по двигателя не се сещам къде беше на М10 и топлината на мотора го стопля и биметалната пластинка вътре малко по малко затваря байпаса на дросела и по този начин сваля оборотите.
При теб може би стои постоянно затворен и оборотите са ти вдигнати повечко от винтчето за регулиране с цел да не гасне като е студена, и затова като е топла ги държи твърде високи 1000 (нормално 800)
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Кара: Toyota Avensis T27 D-4D

Мнение от cowboetz » 15 Фев 2006, 23:16

мерси за обяснението. а оборотите аз ги вдигнах на 1000 като беше топла за да не гасне.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Кара: Toyota Avensis T27 D-4D

Мнение от cowboetz » 15 Фев 2006, 23:42

намерих го тва нещо. то може ли да се оправи или трябва да се смени. някаква цена за него.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 15 Фев 2006, 23:50

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... hlight=icv

можеш ли да го видиш, като е напълно студена колата трябва да е отворен. Ако е затворен начи е прецакан и обратно.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Кара: Toyota Avensis T27 D-4D

Мнение от cowboetz » 16 Фев 2006, 2:23

10x :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 16 Фев 2006, 10:01

[quote="b2"]При теб би трябвало да не е стъпково моторче, а прост механичен клапан (байпас на дроселовата клапа)
изглежда ето така:

http://store1.data.bg/steen/icv/IMG_0001.jpg

колега ,искам да те попитам имаш ли някаква имформация/литература/за СОЛЕКС2Б4,питам защото случайно попаднах на темата за оборотите
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 16 Фев 2006, 10:41

Имам ръководството на Haynes, там има някаква информация за тея карбуратори + указания заремонт и проверка.
имам и още 2 руски книги, доста са подробни мисля че в тях имаше повече неща за карбураторите ама нещо немога да ги намеря на ПЦ_то ми. виж потърси ги в нета на много места ги има.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 16 Фев 2006, 12:41

разглобяването и сглобяването си е играчка. клапана е от две части, които са пресовани и занитени... аз го отворих по-скоро за да видя какво има вътре :mhihi: , но взех че го оправих. т.е. ако не си падаш по такива експерименти моят съвет е да си намериш нещо на втора ръка.

от м40 не може, защото там е моторче и се контролира от електроника.

п.с. оборотите с болчето трябва да ги регулираш на загряла кола, а чрез клапана на студена... на него има една гайка, която позволява леко настройване, но моят си беше отишъл тотално.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 16 Фев 2006, 16:48

b2 написа:Имам ръководството на Haynes, там има някаква информация за тея карбуратори + указания заремонт и проверка.
имам и още 2 руски книги, доста са подробни мисля че в тях имаше повече неща за карбураторите ама нещо немога да ги намеря на ПЦ_то ми. виж потърси ги в нета на много места ги има.
Каквото сам намерил в нета сам си смакнал,обаче са смо частични неща.В форума съм разпитвал-нищо.Спряганите сйтове в форума съм ги огледал.И все пак ако ти се занимава....ще сам ти много благодарен.Имейла ми го пише в сайта ми отдолу.
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook