е39 525тдс свети DDE и не пали

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 23.06.2008

е39 525тдс свети DDE и не пали

Мнение от dankoteam » 20 Апр 2011, 13:44

Здравейте! Значи проблема е следния, светва DDE и колата не пали като я оставя да престои 5 6 часа после пали и след 10-тина км пак гасне. четох тук че е вьзможно да е помпата в резервоара колата под 15 литра гъснеше и сега дори и давам директно ток от релетата и пак ни пали даже като откача маркуча отпред преди филтъра не идва въобще нафта. и DDE продължава да свети.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: е39 525тдс свети DDE и не пали

Мнение от meha » 20 Апр 2011, 14:09

първо диагностика,после ще мислиме :!:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Re: е39 525тдс свети DDE и не пали

Мнение от Tipche » 20 Апр 2011, 15:14

Колко нафта имаш ? ако ти под 30 напълния и ще разбереш дали е от това проблема :)

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 26.02.2008
Пол: Мъж
Кара: e39 525 tds

Re: е39 525тдс свети DDE и не пали

Мнение от t1sh0o » 20 Апр 2011, 15:20

Като откачиш маркуча преди филтъра и подадеш директно ток трябва да текне нафта даже и 5 литра да имаш, ако не тръгне подай директно на помпата, и вече ще знаеш помпа ли е кабел ли е реле ли е и тн.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 23.06.2008

Re: е39 525тдс свети DDE и не пали

Мнение от dankoteam » 20 Апр 2011, 20:11

и с 10 и с 50 литра си е същото а като откача маркуча отпред няма никъква нафта дори и като подам директно ток на помпата. И това DDE си свети.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: е39 525тдс свети DDE и не пали

Мнение от cls6666 » 20 Апр 2011, 20:24

от пресиян знам че лампата на дде светва само от три неща плочка,умна дюза и датчик кол.вал
най лесно се проверява умната дюза-трябва да има 100-на ома,датчика на вала трябва да има около 1300 ома-но ако не е закачен колата се форсира при палене и няма оборотомер
наистна по добре иди на диагностика и дай няккъв скрийншот да умуваме :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 23.11.2010
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525d

Re: е39 525тдс свети DDE и не пали

Мнение от bmw163 » 21 Апр 2011, 11:07

Колега ако колата има чип е от това,закачи я най добре и ще разбереш
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 26.02.2008
Пол: Мъж
Кара: e39 525 tds

Re: е39 525тдс свети DDE и не пали

Мнение от t1sh0o » 21 Апр 2011, 13:44

Смени си помпата и пробвай тогава.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: е39 525тдс свети DDE и не пали

Мнение от wladio » 21 Апр 2011, 16:09

помпата се сваля мн лесно.от дясно под задна седалка е.тъкмо ще почистиш и цедката.но щом не ти идва нафта до филтъра,то значи помпата не изпраща.или е изгоряла или не ходи ток до нея-може бушон да е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: е39 525тдс свети DDE и не пали

Мнение от Пресиян Василев » 21 Апр 2011, 21:39

dankoteam написа:Здравейте! Значи проблема е следния, светва DDE и колата не пали като я оставя да престои 5 6 часа после пали и след 10-тина км пак гасне. четох тук че е вьзможно да е помпата в резервоара колата под 15 литра гъснеше и сега дори и давам директно ток от релетата и пак ни пали даже като откача маркуча отпред преди филтъра не идва въобще нафта. и DDE продължава да свети.

Прилича повече на датчик колянов вал.Някога се случва да си променя стоиностите спрямо тем.на мотора .Студена пали топла не или обратно.В комбинация с друг дефект проблема става сериозен.
В твоя случаи 20 пиновата букса ще свьрши хубава работа.
Успех
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Re: е39 525тдс свети DDE и не пали

Мнение от 520_i » 22 Апр 2011, 6:53

cls6666 написа:от пресиян знам че лампата на дде светва само от три неща плочка,умна дюза и датчик кол.вал
най лесно се проверява умната дюза-трябва да има 100-на ома,датчика на вала трябва да има около 1300 ома-но ако не е закачен колата се форсира при палене и няма оборотомер
наистна по добре иди на диагностика и дай няккъв скрийншот да умуваме :)

:yes: От помпата в резервоара DDE-то не свети!
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: PB
Кара: E34->Е39->Е38

Re: е39 525тдс свети DDE и не пали

Мнение от gosho_d » 22 Апр 2011, 8:01

520_i написа: :yes: От помпата в резервоара DDE-то не свети!


Не свети за да покаже, че помпата не работи, но при мен когато беше изгоряла, двигателя гаснеше в движение направо, и тогава светваше. Но случаят на колегата е друг, при него постоянно свети. Може проблемите да са няколко...

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 26.02.2008
Пол: Мъж
Кара: e39 525 tds

Re: е39 525тдс свети DDE и не пали

Мнение от t1sh0o » 22 Апр 2011, 11:24

При прецакана помпа на диагностика излиза грешка в иглата на дюзата, заради въздуха в горивото, затова може да Свети дде.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: е39 525тдс свети DDE и не пали

Мнение от Пресиян Василев » 22 Апр 2011, 19:01

t1sh0o написа:При прецакана помпа на диагностика излиза грешка в иглата на дюзата, заради въздуха в горивото, затова може да Свети дде.

Това не е вярно.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: е39 525тдс свети DDE и не пали

Мнение от vladobate » 23 Апр 2011, 23:17

И при мен светна от липса на нафта момчета . Компа полудява и светва пущината . Честно казано това от опит иначе преди това нямаше да повярвам. Наистина няма кво да го умува колегата ако няма приток на гориво ако ще и самолет да е пак няма да запали. Тъй че първо да си осигури нормално горивоподаване и после да търси под кравата магаре. Тва на майтап , но си е самата истина :mhihi: .

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook