Окачване - въпрос?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Окачване - въпрос?
За оригинални части ако са не е скъпо никак, но за алтернативни............ направо са за трепане тез майстори
. За толкова пари цялата предница сменям - 4 носача, 2 амортисйора, шокови тампони, биелетки, тампони стаб щанга, та даже и накрайници. Като я правих мойта барака преди 2 години и нещо, по спомен всичко ми излезе окло 600+- няколко лева, е труда си беше от мен де.

- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: Окачване - въпрос?
dbanchev написа:........ . За толкова пари цялата предница сменям - 4 носача, 2 амортисйора, шокови тампони, биелетки, тампони стаб щанга, та даже и накрайници. Като я правих мойта барака преди 2 години и нещо, по спомен всичко ми излезе окло 600+- няколко лева, е труда си беше от мен де.
Е какви са тези цени бре колега? Сподели какви са като марка частите ако си спомняш. Както и да ги смятам излиза че една ли не амортисьорите и носачите не са били на цена повече от 80 лева.
А качествени ли са?
- Ivailo28
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: София
- Кара: E39 530DA '99
Re: Окачване - въпрос?
ALiGaToR написа:dbanchev написа:........ . За толкова пари цялата предница сменям - 4 носача, 2 амортисйора, шокови тампони, биелетки, тампони стаб щанга, та даже и накрайници. Като я правих мойта барака преди 2 години и нещо, по спомен всичко ми излезе окло 600+- няколко лева, е труда си беше от мен де.
Е какви са тези цени бре колега? Сподели какви са като марка частите ако си спомняш. Както и да ги смятам излиза че една ли не амортисьорите и носачите не са били на цена повече от 80 лева.
А качествени ли са?
За тези пари е взел възможно най-качествените части

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Окачване - въпрос?
При мен крив и прав носач комплект с тампоните Л+Д (Мahle HD серия), вътрешен и външен кормилни накрайници Л+Д (Мahle HD серия), така наречените биалетки предни пак MahleHD, накладки предни (Textar). До тук части 750лв. а работа с разни отстъпки 250лв. хоп еиги едни 1000лв. Още 4-те големи гумени тампона на задния мост (с комби съм т.е. скъпи гумени тампони най-евтините LEMFORDER които намерих са 95лв/бр.), шарнирни фтулки на задните главини (т.н. буренца)-общо 420лв. части и 180лв. работа. Има още, предни амортисьори (Sachs), шокови тампони на предните аморт. LEMFORDER, гумени тампони на стаб. щанга LEMFORDER, задни биалетки LEMFORDER тук не помня точно каква беше сумата а и не искам да си спомням няма да се върнат мангите
. Иначе казано на 90% подменена ходова част за части излиза около 2000лв. и 1000 да речем за работа ако всичко се прави в сервиз не официален.



- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Окачване - въпрос?
Носачите са турски с яка отстъпка, както и биалетки, тампони и кормилни накрайници. Амортисйорите са полски мисля, че Kagar бяха като марка. Да ви кажа момчета, доволен съм от тез части, доста каране и стоварих с тях и още е здрава предницата, е има минимални луфтове тук там де, но за толкова каране е нормално. Както написах по- горе- аз сам си я правих колата, а и с голяма отстъпка ги взех, за това се връзва толкова.
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Re: Окачване - въпрос?
gentata написа:При мен крив и прав носач комплект с тампоните Л+Д (Мahle HD серия), вътрешен и външен кормилни накрайници Л+Д (Мahle HD серия), така наречените биалетки предни пак MahleHD, накладки предни (Textar). До тук части 750лв. а работа с разни отстъпки 250лв. хоп еиги едни 1000лв. Още 4-те големи гумени тампона на задния мост (с комби съм т.е. скъпи гумени тампони най-евтините LEMFORDER които намерих са 95лв/бр.), шарнирни фтулки на задните главини (т.н. буренца)-общо 420лв. части и 180лв. работа. Има още, предни амортисьори (Sachs), шокови тампони на предните аморт. LEMFORDER, гумени тампони на стаб. щанга LEMFORDER, задни биалетки LEMFORDER тук не помня точно каква беше сумата а и не искам да си спомням няма да се върнат мангите. Иначе казано на 90% подменена ходова част за части излиза около 2000лв. и 1000 да речем за работа ако всичко се прави в сервиз не официален.
Колега може ли да ми препоръчаш сервиз за смяна на четирите гумени тампона задни които държат задния мост към купето? Гледам че ти си правел тази операция.

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Окачване - въпрос?
Toni Montana написа:Колега може ли да ми препоръчаш сервиз за смяна на четирите гумени тампона задни които държат задния мост към купето? Гледам че ти си правел тази операция.
За предпочитане в някой добре обзаведен с техника и пособия сервиз или в някой сервиз в който се занимават предимно с ходовата част на автомобилите.
Тампоните ги смениха в Bosh сервиза във Варна за около 5 часа (голяма мъка беше) и 120лв. за работата. Но като гледах как ги сменят, работа ще ти свършат и в сервиз където имат два големи чука и да знаят как се работи с тях



- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Окачване - въпрос?
Мисля Илко си го беше направил този инструмент....Иначе се казва Suspension Bush Tool for BMW и действително е много скъп оригиналния, но вече има доста фирми, които го правят.
Оригинален динамометричен ключ на БМВ с рамо 1 метър струва 800 $
Оригинален динамометричен ключ на БМВ с рамо 1 метър струва 800 $

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани