маркучи за парно е30ис

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

маркучи за парно е30ис

Мнение от bebcho__ » 18 Апр 2011, 10:43

здравейте, по една или друга причина са ми извадени 2та маркуча на парното.
въпроса ми е по-дългия маркуч, който е закачен в средата на блока под смукателите как се слага?
неможем да бръкнем до там с ръце а и маркуча е голям точно колкото отвора (не иска да влезе).
мерси предварително
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Re: маркучи за парно е30ис

Мнение от liort » 18 Апр 2011, 16:10

Колега S образния е от долу а другият който е малко (по-прав) от горе. И няма никакъв проблем с достапа до тях, също така си влизат съвсем нормални .
Изображение
Изображение
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

Re: маркучи за парно е30ис

Мнение от bebcho__ » 19 Апр 2011, 5:11

liort написа:Колега S образния е от долу а другият който е малко (по-прав) от горе. И няма никакъв проблем с достапа до тях, също така си влизат съвсем нормални .
Изображение
Изображение

не говоря за входа до сервото към купето, а изхода от блока на по-дългия маркуч.
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: маркучи за парно е30ис

Мнение от ивчо3 » 19 Апр 2011, 10:30

Свали колектора ;) . За вътрешния диаметър на маркуча, който бил по-малък от този на отвора в главата, нагорещи тръба или каквото и да е с кръгла форма, чийто диаметър е долу горе колкото на щуцера, пъхни го в маркуча и ще имаш разширение. Ако не става така, пробвай с вазелин. :mhihi:


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: маркучи за парно е30ис

Мнение от E30_M_Tech_ll » 19 Апр 2011, 14:04

да и ако им объркаш начина на поставяне нямаш парно :)
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

Re: маркучи за парно е30ис

Мнение от bebcho__ » 19 Апр 2011, 16:18

ивчо3 написа:Свали колектора ;) . За вътрешния диаметър на маркуча, който бил по-малък от този на отвора в главата, нагорещи тръба или каквото и да е с кръгла форма, чийто диаметър е долу горе колкото на щуцера, пъхни го в маркуча и ще имаш разширение. Ако не става така, пробвай с вазелин. :mhihi:

пробвах с възелин не стана, оказа се че маркуча от нея страна още като нов е по-широк и после става по-тънък, разглобих стойката на всички кабели който седят там, заедно със стойката на бензиновите маркучи, която е закачена към тая кутийка с кабели(една правоъгълна черна дето в нея влизат датчиците на колянов вал и т.н.) и се освободи място да бръкна да поставя новия маркуч и да стегна скобата. сметнах, че това е по-добрия вариант отколкото да свалям колектора, защото се държи на 4 гайки и 2 болта, единия по-къс, другия дълъг. мерси на колегите, че се отзоваха!
п.с. колкото до нагряването, не се получава, защото отвора е доста по-голям (колкото външния диаметър на маркуча) и маркуча се сцепва отстрани. предполагам, че е приложимо за по-малки интервенции от сорта :)
Поздрави!
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: маркучи за парно е30ис

Мнение от E30_M_Tech_ll » 19 Апр 2011, 21:20

най-вероятно веднъж е бил сцепван тоя маркуч още докато е бил по шрирок в края и са го отрязали за да додйе здравото ....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: маркучи за парно е30ис

Мнение от Vasko_BP » 20 Апр 2011, 1:25

Аз имах този проблем с S образния маркуч и те съветвам да вземеш друг или нов, защото моя го рязахме и не стана. При М40 е подобен маркуча но ситуацията е същата.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: c. София
Пол: Мъж
Кара: E30 318i 89

Re: маркучи за парно е30ис

Мнение от venom888 » 20 Апр 2011, 19:46

Нормално ли е когато е на студено врътнато парното да духа 2 пъти или 3 пъти по силно от колкото като е на топло ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Re: маркучи за парно е30ис

Мнение от Стаевски » 20 Апр 2011, 21:20

е нали на " топло "минава през радиаторчето... :idea: :winky:
Стаевски

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: c. София
Пол: Мъж
Кара: E30 318i 89

Re: маркучи за парно е30ис

Мнение от venom888 » 20 Апр 2011, 21:49

Стаевски написа:е нали на " топло "минава през радиаторчето... :idea: :winky:

Възможно ли е клапана на парното да те открехва добре като завъртя на "топло ". И да духа по слабо топло :mhihi: Той е и протекал леко :lol:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Re: маркучи за парно е30ис

Мнение от Стаевски » 20 Апр 2011, 22:42

venom888 написа:Нормално ли е когато е на студено врътнато парното да духа 2 пъти или 3 пъти по силно от колкото като е на топло ?

под " силно " разбирам по-голямо количество въздух без значение топъл ли студен.Затова ти казвам,че в положение " топло " потока въздух е по-малък /слаб/, защото преминава през питата на радиатора на парното.А тя си е съпротивление за въздуха още по-вече ако е зацапана.
Друг е въпроса колко топло духа- демек с каква температура........
Стаевски

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook