Проблем с турбина на е90 320д ??
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- sa6opetkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е90 320d
Проблем с турбина на е90 320д ??
Здравейте имам нужда от съвет и всякакво инфо ако някой е имал същия проблем. Днес след работа паля колата си и потеглям всичко е нормално като след 300 метра колата изведнъж спря да набира, при натискане на газта се движи плавно, но без харатерното теглене от турбината просто няма сила и така никаква разлика чак до гаража. Гасих и палих мотора 2 пъти но без никаква разлика все така не набира . Нз дали е тубина или марку4 на турбото или клапан, досега не съм имал проблем с турбото. Смених филтер на картерните преди 7000к.По таблото и бордкомпа нямам индикации за проблем. утре ще се кара на диагностика.Ако някой има идея или опит с такъв случай ще съм много благодарен да даде инфо.
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
При мен се получи нещо подобно десетина км след смяната на филтъра на турбото и се оказа,че маркучът на турбото се е извадил(колата беше на 60к км).
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- sa6opetkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е90 320d
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
На диагностика се оказа клапан на турбото, заял нещо и дава грешка оправихме го само с диагностика и сега си е пу6ка 

- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
Ако звука,наподобява "виене на линейка в далечината" и въпреки,че няма никаква загуба на мощност,не мени обороти и не омаслява,най-вероятно наистина турбото си заминава!
Последна промяна stankata777 на 17 Май 2011, 1:04, променена общо 1 път
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
Със сигурност турбото започва да си заминава - рециклирането в ранен стадий е най-доброто решение. За всеки случай вижте дали мята масло в кулера и колко е, една диагностика на турбото (как надува и така нататък) също ще е полезна.
ПП: така може да изкара и още 5К км, може и 50К км - никой не може да каже кога точно ще стане белята.
ПП: така може да изкара и още 5К км, може и 50К км - никой не може да каже кога точно ще стане белята.
Si non confectus, non reficiat.
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
stankata777 написа:Здравейте! Ще използвам темата на колегата,въпреки че при мен симптомите са по-различни,а именно прословутия звук,наподобяващ "виене на линейка в далечината"!Няма никаква загуба на мощност,не мени обороти,не омаслява...Звукът се чува при палене,при форсиране и при загасяне(при всякакви обороти).Проверени снадки и маркуч към турбото,мека връзка!Има ли друга причина при тези симтоми,освен турбо(клапан или нещо друго)?
Автомобилът е 320д,2006г,реални 72к км(1 собственик),сменен филтър картерни газове на 60км,смяна на масла на всеки 20к с ЛЛ-04,експлоатиран нормално(главно на къси разстояния)
Въпросът ми е,ако наистина причината е турбото,профилактика и рециклирането му ще разрешат ли проблема качествено или трябва ново?Препоръка за качествен майстор?
п.с.Звукът е този,може би по -слабо доловим,проявен и при палене и гасене на двигателя! http://www.youtube.com/watch?v=_7VMfeT0UK0
Това повече прилича на махнат катализатор.
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
Благодаря на отзовалите се!!Утре съм на преглед при доктор Рашо и ще видим!
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- blagun
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 15.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 520d / E90 320d
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
stankata777 написа:Благодаря на отзовалите се!!Утре съм на преглед при доктор Рашо и ще видим!
Здрасти колега,
моля те пиши каква е диагнозата, че и при мен вчера се появи леко този шум.....

- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
Оригинална турбина е производство на Митсубиши и ремонтния к-кт за нея e по-скъп,отколкото например за Гарет.
Последна промяна stankata777 на 17 Май 2011, 0:58, променена общо 1 път
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- blagun
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 15.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 520d / E90 320d
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
Пиша отново в тази тема, защото и аз минах също през рециклирането на турбината, но имам следното питане: Катализатора може ли да се изчисти - казаха ми, че се сваля и се мие с някакви препарати и гореща вода, другото, което чух е, че може и софтуерно да се изчисти? Възможно ли е? Къде?
П.С. в сервиза, където ми правиха турбината казаха, че основната причина да се скапе е запушването на този филтър, и ако не се отпуши ще прецака отново турбината....
Моля, помогнете!
Благодаря!
П.С. в сервиза, където ми правиха турбината казаха, че основната причина да се скапе е запушването на този филтър, и ако не се отпуши ще прецака отново турбината....
Моля, помогнете!
Благодаря!
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
blagun написа:имам следното питане: Катализатора може ли да се изчисти - казаха ми, че се сваля и се мие с някакви препарати и гореща вода, другото, което чух е, че може и софтуерно да се изчисти? Възможно ли е? Къде?
Ако имаш предвид филтъра за твърди частици, можеш да поразгледаш ето тази тема в подфорум Е60:
viewtopic.php?f=116&t=239308
В нея се отприщи лавина от мнения и аргументи - може да си намериш нещо полезно.
Посочвам препратката, за да не се захваща стара песен на нов глас.
Между другото, можеш ли да споделиш малко повече инфо в какво се заключаваше рециклирането на твоята турбина - действия, срокове, цени, резултат (като усещане), евентуална гаранция за качество и друго, което се сетиш и мислиш, че може да е от полза за останалите.
ПП. Може да не споменаваш кой е сервизът, за да не решат модовете, че е реклама.
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
blagun написа: П.С. в сервиза, където ми правиха турбината казаха, че основната причина да се скапе е запушването на този филтър, и ако не се отпуши ще прецака отново турбината....
Моля, помогнете!
Благодаря!
На мен ми казаха,че гаранцията за турбото нямало да важи,ако не се махне направо катализатора-аз не се съгласих(колата е на 74к км и да е без катализатор ми се стори твърде източноевропейско

п.с.Моята е от последните(края на август),които излизат серийно без ДПФ(серийно от 09.2005г).
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
stankata777 написа:Диагнозата-турбина за ремонт и вече отремонтирана при Митко Турбото на цена 1050лв(допълнително монтаж и демонтаж).Самата оригинална турбина е производство на Митсубиши и ми беше обяснено,че ремонтния к-кт за нея по-скъп,отколкото например за Гарет.
това ми се струва МНОГО скъпо, предвид, че за мойта е 340 лв (E60 525d).
blagun написа:Катализатора може ли да се изчисти - казаха ми, че се сваля и се мие с някакви препарати и гореща вода, другото, което чух е, че може и софтуерно да се изчисти? Възможно ли е? Къде?
П.С. в сервиза, където ми правиха турбината казаха, че основната причина да се скапе е запушването на този филтър, и ако не се отпуши ще прецака отново турбината....
филтърът за твърди частици може да се чисти с препарат и с пароструйката. виж темата дето колегата Roman1 е пуснал линк в Е60 подфорум.
и възможно ли е да дадеш някакво смислено обяснение какво общо има запушването на филтъра за твърди частици с износването на турбината? какво ти казаха специалистите-професионалисти?
stankata777 написа:На мен ми казаха,че гаранцията за турбото нямало да важи,ако не се махне направо катализатора-аз не се съгласих(колата е на 74к км и да е без катализатор ми се стори твърде източноевропейско![]()
колега, може ли и ти да споделиш някакво смислено обяснение на твърдението на майсторите ти, че катализаторът (не DPF-а) влияе на турбината и по какъв начин?
и какви са тия турбини дето се скапват на по 70 хиляди?
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
@ndro написа:stankata777 написа:Диагнозата-турбина за ремонт и вече отремонтирана при Митко Турбото на цена 1050лв(допълнително монтаж и демонтаж)
това ми се струва МНОГО скъпо, предвид, че за мойта е 340 лв (E60 525d).stankata777 написа:На мен ми казаха,че гаранцията за турбото нямало да важи,ако не се махне направо катализатора-аз не се съгласих(колата е на 74к км и да е без катализатор ми се стори твърде източноевропейско![]()
колега, може ли и ти да споделиш някакво смислено обяснение на твърдението на майсторите ти, че катализаторът (не DPF-а) влияе на турбината и по какъв начин?
и какви са тия турбини дето се скапват на по 70 хиляди?
И на мен ми се струва скъпо,затова споделих цената и майстора!
Смисленото обяснение на сервиза на Рашо и Митко Турбото беше,че катализаторът,който е преди ДПФа би могъл да се запуши и това да съкрати живота на турбината,и ако не се махне,отпада гаранцията!
Според тях,изглежда нагар от ЕГР клапана(получен от чистият ни въздух и гориво,) беше преминал през филтъра и турбината!

Поинтересувах се и се оказа,че доста от тези турбини на Митцубиши на 320д,х3 2.0д,120д не могат да изкарат и 60к км,за разлика от тези на по-големите мотори ,които са на Гарет.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани