Какво да я барна че да припка малко......повече
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Виий
Вий сте нещо не вред ве хора кви ми говорите хонда вий не сте за този форум уууууууууууууууууууууу....... 

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
Re: Виий
BMWPower написа:Вий сте нещо не вред ве хора кви ми говорите хонда вий не сте за този форум уууууууууууууууууууууу.......
Ако зимаш двигател от онда направо земи от С2000 нема коо да се излагаш




- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Ако питаш мен, както казват другите махай тая плочка и след това тренировки, щот М10Б18 е малко особенно има много потенциял само да знаеш как да го изтръгнеш и според мен става само с тренировки, след това гаранция въпросното пежо си го убил, за хондата не знам сигурно нема да можеш, ма де да знаеш, и зад кормилното устройство играе много голяма роля
П.С. А забравих тренирай високи обороти (Не само мое мнение)и не се плаши от звука

П.С. А забравих тренирай високи обороти (Не само мое мнение)и не се плаши от звука

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Ако питаш мен, както казват другите махай тая плочка и след това тренировки, щот М10Б18 е малко особенно има много потенциял само да знаеш как да го изтръгнеш и според мен става само с тренировки, след това гаранция въпросното пежо си го убил, за хондата не знам сигурно нема да можеш, ма де да знаеш, и зад кормилното устройство играе много голяма роля
П.С. А забравих тренирай високи обороти (Не само мое мнение)и не се плаши от звука

П.С. А забравих тренирай високи обороти (Не само мое мнение)и не се плаши от звука

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: Какво да я барна че да припка малко......повече
BMWPower написа:Въпросъм мие какво да барна ,да изтръгна или нещо такова че да ми върви малко повече колата и да го дръпна тва пежо скапано
След всичките писаници, ще дам един съвсем практичен съвет - смени си диф-а. Сложи 4.10 или повече и ще тръгнеш доста по-добре....
А, за симпатягите с бързите 6-таци - мойта докато беше още 316-ка на гассссс (в смисъл докато вървеше) на абажурище бая 320-ки ядоха дървото....



Ама за пежо 106 със 1.6 мотор, не мисля, че и 323-ка ще те оправи - това е точно бълха с подпален задник и на 400 метра нямаш никакъв шанс... Накарай го да се пробвате на 1000 метра, ама с повечко завои




- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Пичове за карането нема проблеми аз карам от доволно време карал съм все пак Е23 728 карбуратор повер и знам какво е да върви една
кола а относно оборотите М10 то си го пържа много добре но просто мойто е 83 година и си е дали вече всичките ангелчета
но скоро много скоро ще късам гъзове и в кичука ще владее BMW
аз ви обещавам
кола а относно оборотите М10 то си го пържа много добре но просто мойто е 83 година и си е дали вече всичките ангелчета

но скоро много скоро ще късам гъзове и в кичука ще владее BMW
аз ви обещавам

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
VIPER аз като представител на м20б20 клуба
съм навит да се пусна срещу тебе или с посо4ено от тебе BMW което е с м10б18 нормален двигател на 402м с моита която е 129коня и не е базикано нищо по нея ти и сложи какъвто искаш диф . и да видиме кои е по бърз , аз мисла 4е 6е ти направа поне една кола разлика ако не съм прав
от мен





jba jbu jbadu jmuc bajuu
- staevski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 6.04.2005
- Местоположение: СВИЩОВ
- Пол: Мъж
- Кара: E 36 1,8 i & DK E30
- Мечтае да кара: e 30-ската си преобразена
BMWPower - пипни си малко центровката, позатвори клапата на въздуха/със малък шестограм през колекторите/ и сложи един палец със прекъсвач/за всеки случай/ и ще се учудиш как припка т`ва 318. Аз на карбураторна 318 още на старта и вземем 1 кола, а на 400 вече съм със почти 3-4 коли отпред. Така че за тия които са карали карбураторни 318 нищо не могат да знаят, к-jettronic-а на BMW 318 е най-яката 18-ка и доста хора са го потвърдили от личния си опит.
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
според мен щом колата е била на газ няма да е зле да и паснеш клапаните
все пак на BMW там му е силата
от опит знам че доста помага

от опит знам че доста помага

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
ge_a написа:...и не се плаши от звука
на катастрофиращ самолет, пълен с тенджери, нали

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
ati написа:ge_a написа:...и не се плаши от звука
на катастрофиращ самолет, пълен с тенджери, нали
Ооо, като се регулират клапаните е просто музика след 4000 оборота

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
л
staevski написа:BMWPower - пипни си малко центровката, позатвори клапата на въздуха/със малък шестограм през колекторите/ и сложи един палец със прекъсвач/за всеки случай/ и ще се учудиш как припка т`ва 318. Аз на карбураторна 318 още на старта и вземем 1 кола, а на 400 вече съм със почти 3-4 коли отпред. Така че за тия които са карали карбураторни 318 нищо не могат да знаят, к-jettronic-а на BMW 318 е най-яката 18-ка и доста хора са го потвърдили от личния си опит.
Специални благодарности за идеята благодаря за точния отговор
ще се пробва
ПС:Сока пък ми каза за някакъв писец кадето се подлагало нещо на точно определени мм-ри и ставало много ХУБАВО той ще ми го покаже но все пак да споделя с вас за кво става въпрос а пък и да дам още идеи на ентусиастите
ПС:Сока е компетентен по въпросите със барането по колите така че
предполагам ефекта е добър
<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
л
staevski написа:BMWPower - пипни си малко центровката, позатвори клапата на въздуха/със малък шестограм през колекторите/ и сложи един палец със прекъсвач/за всеки случай/ и ще се учудиш как припка т`ва 318. Аз на карбураторна 318 още на старта и вземем 1 кола, а на 400 вече съм със почти 3-4 коли отпред. Така че за тия които са карали карбураторни 318 нищо не могат да знаят, к-jettronic-а на BMW 318 е най-яката 18-ка и доста хора са го потвърдили от личния си опит.
Специални благодарности за идеята благодаря за точния отговор
ще се пробва
ПС:Сока пък ми каза за някакъв писец кадето се подлагало нещо на точно определени мм-ри и ставало много ХУБАВО той ще ми го покаже но все пак да споделя с вас за кво става въпрос а пък и да дам още идеи на ентусиастите
ПС:Сока е компетентен по въпросите със барането по колите така че
предполагам ефекта е добър
<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Абе не знам кой е тоя Сок и какво ти е казал ама ти нищо не си разбрал като гледам
Сигурно става дума за дебиртомер-а
като му понатегнеш пружината и плъзгача отива понагоре всеедно влиза повече въздух
обогатява сместа и би трябвало повече да върви
Провери си свещите, вуздушния филтър, бензиновия филтърм имаш ли налягане на бензина, свали и си почисти дроселната клапа и всичките маркучи за въздуха и провери дали от някъде не ти смуче въздух... абе дето се вика направи една профилактика на горивовпръскващата уредба и ще видиш че ще има разлика
особенно в работата на мотора
По принцп преди да почваш да бърникаш секви шитни трябва да си сигурен че основата ти е изправна за да има някакъв ефект
А не да завърташ с шестограма клапата дето шунтира дебитомер-а и той да отчита че флиза повече въздух а ти да имаш сцепен маркуч и да смуче въздух некъде след него
Задължително кабелите на свещите провери и в какво състояние ти е дистрибутора

Сигурно става дума за дебиртомер-а



Провери си свещите, вуздушния филтър, бензиновия филтърм имаш ли налягане на бензина, свали и си почисти дроселната клапа и всичките маркучи за въздуха и провери дали от някъде не ти смуче въздух... абе дето се вика направи една профилактика на горивовпръскващата уредба и ще видиш че ще има разлика


По принцп преди да почваш да бърникаш секви шитни трябва да си сигурен че основата ти е изправна за да има някакъв ефект

А не да завърташ с шестограма клапата дето шунтира дебитомер-а и той да отчита че флиза повече въздух а ти да имаш сцепен маркуч и да смуче въздух некъде след него

Задължително кабелите на свещите провери и в какво състояние ти е дистрибутора


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани