Експерт мнение
Модератор: Общи модератори
Айде сега да видиме кой прав,кой крив наистина защото тука много хора ми хвалят някакви щайги на по 400,000-500,000 хил.,че едва ли не били идеални......Значи не е нужно да казваме,че се гледа винаги състоянието на колата,а не километрите това е ясно,въпроса тук ще ви го задам по следния начин тогава:Колко пари мислите трябва да струва,колата която посочих,ако само че беше на 120,000 хил км. примерно?И едно много важно уточнение : всеки иска гледана кола ама защо гледана на 500000 хил. ,а не на 150,000 хил. примерно?Не мисля ,че колите в БГ се продават евтино!
None
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Ако реалните км. на колата са това което пише на таблото цената отскача доста нагоре- 3к лв. поне, а може и доста повече да скочи... 3ависи от много неща. И защо да няма коментари от търговци на Горубляне- те ще ти кажат най-точно мисля... Ако км. бяха последното нещо което гледа тъпия българин като купува кола никой нямаше да ги връща, но не може да убедиш някой че кола на 300к км. може да е в перфектно техн. състояние. Просто хората са свикнали да карат каруци които им правиш основен ремонт на 100к км. и смятат, че кола на повече от 150к км. вече трябва да пътува за автоморгата...
Ако смяташ че въпреки минатите км. колата си струва- да свалят от цената като не могат да те лъжат и си я карай вкъщи.
Ако смяташ че въпреки минатите км. колата си струва- да свалят от цената като не могат да те лъжат и си я карай вкъщи.
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
DICH написа:А колите от мобиле де на реалните киломерти ли ги пишат или и немците правят номера.
И там го знаят номера, нямай грижа

- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Значи, мнения на търговци ще има защото съм решил да пиша в тази тема и това е!!!
Пич когато се купува кола за внос в България, ти я смяташ така, не да ти хареса на теб, а да има продаване, защото ако мислиш, че като отидеш в Италия или в Германия те посрещат с отворени обятия и ти казват, "давай избирай, давам ти ги всичките коли без пари" много се лъжеш!
Аз мога да ти внеса Е46 320Д ПЕРФЕКТНО на ИСТИНСКИ 120 000КМ., но ще те накарам да ми дадеш минимум 20% капаро защото като ти кажа цената на колата там ще ми затвориш телефона!!!!!!!
За да има читави коли в България, няма как да няма и кошери, защото колите ги купуваме в пакети, за да може да хванем цени, а не да дойдеш на въпросното Горубляне, да люпиш семки върху капака на колата за която преди това съм дал 100лв. за да бъде изпрана пастирана и приведена в приличен вид и да викаш, "е*ах им майката тия искат милионери да станат". Защото времето в което се изкарваха по 3-4хил. от една кола отдавна отмина.
Кола на 400-500хил. никой не внася или ако внася, то са единични случай, за мен лично автомобил на 200-250хил. км., си е чудесен за продаване и за каране, и ги купувам и продавам, а им връщам километражите, защото вие - клиентите искате да бъдете лъгани, защото сами сте си създали някаква психологична граница от 200 хил. км., а това няма да се промени скоро, защото до преди 7-8г. колите по улиците бяха Лади и Москвичи, а за тях 140 хил. км., беше предел.
Така че наистина не се страхувай от километрите, следи дали колата е сервизирана нормално, как е като състояние цялостно и така!
Ако искаш ела да видиш моята кола, личната, която е на 200+ хил. км., как изглежда и си направи сметка дали новите автомобили имат капацитет.
Пич когато се купува кола за внос в България, ти я смяташ така, не да ти хареса на теб, а да има продаване, защото ако мислиш, че като отидеш в Италия или в Германия те посрещат с отворени обятия и ти казват, "давай избирай, давам ти ги всичките коли без пари" много се лъжеш!
Аз мога да ти внеса Е46 320Д ПЕРФЕКТНО на ИСТИНСКИ 120 000КМ., но ще те накарам да ми дадеш минимум 20% капаро защото като ти кажа цената на колата там ще ми затвориш телефона!!!!!!!
За да има читави коли в България, няма как да няма и кошери, защото колите ги купуваме в пакети, за да може да хванем цени, а не да дойдеш на въпросното Горубляне, да люпиш семки върху капака на колата за която преди това съм дал 100лв. за да бъде изпрана пастирана и приведена в приличен вид и да викаш, "е*ах им майката тия искат милионери да станат". Защото времето в което се изкарваха по 3-4хил. от една кола отдавна отмина.
Кола на 400-500хил. никой не внася или ако внася, то са единични случай, за мен лично автомобил на 200-250хил. км., си е чудесен за продаване и за каране, и ги купувам и продавам, а им връщам километражите, защото вие - клиентите искате да бъдете лъгани, защото сами сте си създали някаква психологична граница от 200 хил. км., а това няма да се промени скоро, защото до преди 7-8г. колите по улиците бяха Лади и Москвичи, а за тях 140 хил. км., беше предел.
Така че наистина не се страхувай от километрите, следи дали колата е сервизирана нормално, как е като състояние цялостно и така!
Ако искаш ела да видиш моята кола, личната, която е на 200+ хил. км., как изглежда и си направи сметка дали новите автомобили имат капацитет.
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
понеже съм патил от италянска кола супер гледана на над 550.000 км ама километража грижливо навъртян на 110.000 км...уау!!! Да не ви кажа че 2 пъти станах на резил като зареждах на бензиностанция...
"Господине колко нафта да ви заредя?"
"Каква нафта бе?то бензинка е!"
както и да е..БМВ и Ауди на истински километри и ниски цени без да имат проблеми няма да намерите никъде абсолютно..говорех веднъж един пич от дресден той имаше Ауди А4 1.8Т с 19" джанти и търговеца му изкупуваше колата за 25.000 (не помня ще ви излъжа) евро при условие че същите тук се продаваха на почти двойно по малка цена
ама неговата беше на 70.000 км.. И то официален търговец на Ауди за да вземе по новия модел..т.е. хваща го много по малко пари..Вижте и цените на 320 и 520 Е34 в Германия например в Мюнхен където гарантират за истинските километри на колата в една автокъща дето само с БМВ се занимава...Виждам в Гърция колко струва 520 Е34 94-95 със същите екстри като моята беше...поне 16-18000 евро трябва да дадеш и тук и там пък тук реват "малеееееее мноо пара бе бате намали!"
на мен лично писна ми да се занимавам с втора употреба коли "супер пазени" на по половин милион км...Как така няма да гледаш километрите на колата?Естествено ще ги гледаш...Един мой комшия тук ,Грък ,купи от негов роднина в Германия едно Е39 на истински 220.000
520 11-99 всички екстри с кожа и типтроник...Само един проблем имаше колата...като стъпи в България на околовръстното влезе в дупка здраво и изкривил един носач отзад пък останалите били перфектни...и бях чел много внимателно проблемите на Е39 които Айс (май) беше написал и при тая кола ги няма...нито рейка да удря нито нищо!! Еми кажете ми тая рейка ако колата е на 400+ хиляди колко искате да издържи? Както и да е казах един пример...колата също така е и с М-пакет...и става така че почти аз я карам постоянно понеже комшията има проблем с десния крак и го закарвам навсякъде
така че ако ме видите с тая Е39 да знаете
както и да е..все така викам и аз и накрая акъл си нямам...пак някоя к**ва Е34 ще ми хване окото и ще ми пробие дупки в джоба и айде и аз ...трябва да си основем клуб на анонимни БМВ маниаци
както алкохолици и наркомани...
както и да е,
лек ден ви желая колеги
"Господине колко нафта да ви заредя?"
"Каква нафта бе?то бензинка е!"

както и да е..БМВ и Ауди на истински километри и ниски цени без да имат проблеми няма да намерите никъде абсолютно..говорех веднъж един пич от дресден той имаше Ауди А4 1.8Т с 19" джанти и търговеца му изкупуваше колата за 25.000 (не помня ще ви излъжа) евро при условие че същите тук се продаваха на почти двойно по малка цена

на мен лично писна ми да се занимавам с втора употреба коли "супер пазени" на по половин милион км...Как така няма да гледаш километрите на колата?Естествено ще ги гледаш...Един мой комшия тук ,Грък ,купи от негов роднина в Германия едно Е39 на истински 220.000
520 11-99 всички екстри с кожа и типтроник...Само един проблем имаше колата...като стъпи в България на околовръстното влезе в дупка здраво и изкривил един носач отзад пък останалите били перфектни...и бях чел много внимателно проблемите на Е39 които Айс (май) беше написал и при тая кола ги няма...нито рейка да удря нито нищо!! Еми кажете ми тая рейка ако колата е на 400+ хиляди колко искате да издържи? Както и да е казах един пример...колата също така е и с М-пакет...и става така че почти аз я карам постоянно понеже комшията има проблем с десния крак и го закарвам навсякъде

така че ако ме видите с тая Е39 да знаете

както и да е..все така викам и аз и накрая акъл си нямам...пак някоя к**ва Е34 ще ми хване окото и ще ми пробие дупки в джоба и айде и аз ...трябва да си основем клуб на анонимни БМВ маниаци

както и да е,
лек ден ви желая колеги
Не са те излъгали. За бензиновите двигатели не съм сигурен(ама и при тях за по новите може да е така) ама на дизелите даже да им върнат километража, като ги закачат в оторизирания сервиз на диагностика компа разчита някакви данни които не може да се манипулират и дава реалните километри на колата. Тези данни не могат да се променят с намеса за превъртане на километража.
ДА ЗНАЕТЕ ЧЕ ОРИГИНАЛНИЯ СОФТУЕР разчита скрити данни и не лъже. Това производителите го правят защото дават гаранция за изминати километри(примерно гаранция за 110 000 км) и ако си на 150 000 км и искаш да превъртиш километража за да ти направят нещо гаранционно - няма да можеш щото в оторизирания сервиз разчитат скритите данни.
ДА ЗНАЕТЕ ЧЕ ОРИГИНАЛНИЯ СОФТУЕР разчита скрити данни и не лъже. Това производителите го правят защото дават гаранция за изминати километри(примерно гаранция за 110 000 км) и ако си на 150 000 км и искаш да превъртиш километража за да ти направят нещо гаранционно - няма да можеш щото в оторизирания сервиз разчитат скритите данни.
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
vas2308 написа:ДА ЗНАЕТЕ ЧЕ ОРИГИНАЛНИЯ СОФТУЕР разчита всичко.
Мойто Е36 като го купих пишеше 102+++ км веднага го закарах в БМВ сервиза за пълна диагностика и там казаха че няма никакви проблеми.След няколко месеца беше за смяна на вал кобилици и повдигачи незнам как БМВ на 100000 км ще бъде за такъф ремонт.
Ако си мислиш че както казваш ти ОРИГИНАЛНИЯ СОФТУЕР разчита всичко ЖЕСТОКО СЕ ЛЪЖЕЖ.

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- Evanko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 11.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мфил
- Детайли за колата: 120D
и ги купувам и продавам, а им връщам километражите, защото вие - клиентите искате да бъдете лъгани, защото сами сте си създали някаква психологична граница от 200 хил. км., а това няма да се промени скоро, защото до преди 7-8г. колите по улиците бяха Лади и Москвичи, а за тях 140 хил. км., беше предел
Бате, евала. Много яко си го казал
Наистина ние българите обичаме да ни лъжат
Бате, евала. Много яко си го казал


Това Галактиката е голема работа, фактически!!!
Насти,нищо лично уважавам всяко едно мнение тук,само да ти кажа ,че не люпя семки никъде,и когато 90-та имаше лади съм карал волво и не съм от ония,които обичат да бъдат лъгани.Българина обича тънка лайсна да му е всичко това е ясно.Айде кажи ми 320д на 120,000 км реални за колко ще я докараш (без удар) и пазена?Nasti написа:Значи, мнения на търговци ще има защото съм решил да пиша в тази тема и това е!!!
Пич когато се купува кола за внос в България, ти я смяташ така, не да ти хареса на теб, а да има продаване, защото ако мислиш, че като отидеш в Италия или в Германия те посрещат с отворени обятия и ти казват, "давай избирай, давам ти ги всичките коли без пари" много се лъжеш!
Аз мога да ти внеса Е46 320Д ПЕРФЕКТНО на ИСТИНСКИ 120 000КМ., но ще те накарам да ми дадеш минимум 20% капаро защото като ти кажа цената на колата там ще ми затвориш телефона!!!!!!!
За да има читави коли в България, няма как да няма и кошери, защото колите ги купуваме в пакети, за да може да хванем цени, а не да дойдеш на въпросното Горубляне, да люпиш семки върху капака на колата за която преди това съм дал 100лв. за да бъде изпрана пастирана и приведена в приличен вид и да викаш, "е*ах им майката тия искат милионери да станат". Защото времето в което се изкарваха по 3-4хил. от една кола отдавна отмина.
Кола на 400-500хил. никой не внася или ако внася, то са единични случай, за мен лично автомобил на 200-250хил. км., си е чудесен за продаване и за каране, и ги купувам и продавам, а им връщам километражите, защото вие - клиентите искате да бъдете лъгани, защото сами сте си създали някаква психологична граница от 200 хил. км., а това няма да се промени скоро, защото до преди 7-8г. колите по улиците бяха Лади и Москвичи, а за тях 140 хил. км., беше предел.
Така че наистина не се страхувай от километрите, следи дали колата е сервизирана нормално, как е като състояние цялостно и така!
Ако искаш ела да видиш моята кола, личната, която е на 200+ хил. км., как изглежда и си направи сметка дали новите автомобили имат капацитет.
None
Насти,нищо лично уважавам всяко едно мнение тук,само да ти кажа ,че не люпя семки никъде,и когато 90-та имаше лади съм карал волво и не съм от ония,които обичат да бъдат лъгани.Българина обича тънка лайсна да му е всичко това е ясно.Айде кажи ми 320д на 120,000 км реални за колко ще я докараш (без удар) и пазена?Nasti написа:Значи, мнения на търговци ще има защото съм решил да пиша в тази тема и това е!!!
Пич когато се купува кола за внос в България, ти я смяташ така, не да ти хареса на теб, а да има продаване, защото ако мислиш, че като отидеш в Италия или в Германия те посрещат с отворени обятия и ти казват, "давай избирай, давам ти ги всичките коли без пари" много се лъжеш!
Аз мога да ти внеса Е46 320Д ПЕРФЕКТНО на ИСТИНСКИ 120 000КМ., но ще те накарам да ми дадеш минимум 20% капаро защото като ти кажа цената на колата там ще ми затвориш телефона!!!!!!!
За да има читави коли в България, няма как да няма и кошери, защото колите ги купуваме в пакети, за да може да хванем цени, а не да дойдеш на въпросното Горубляне, да люпиш семки върху капака на колата за която преди това съм дал 100лв. за да бъде изпрана пастирана и приведена в приличен вид и да викаш, "е*ах им майката тия искат милионери да станат". Защото времето в което се изкарваха по 3-4хил. от една кола отдавна отмина.
Кола на 400-500хил. никой не внася или ако внася, то са единични случай, за мен лично автомобил на 200-250хил. км., си е чудесен за продаване и за каране, и ги купувам и продавам, а им връщам километражите, защото вие - клиентите искате да бъдете лъгани, защото сами сте си създали някаква психологична граница от 200 хил. км., а това няма да се промени скоро, защото до преди 7-8г. колите по улиците бяха Лади и Москвичи, а за тях 140 хил. км., беше предел.
Така че наистина не се страхувай от километрите, следи дали колата е сервизирана нормално, как е като състояние цялостно и така!
Ако искаш ела да видиш моята кола, личната, която е на 200+ хил. км., как изглежда и си направи сметка дали новите автомобили имат капацитет.
None
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Истината е че ако 2 еднакви коли се вкарат в БГ, примерно 320д, и 2те са на еднакви километри и в еднакво състояние, тази която показва 120,000км ще бъде продадена за повече пари и по бързо от колкото тази на 280,000км. Човека който я купува 100% ще е сигурен че е въртян километража, но някъде в себе си той тайно ще се надява че не е, ще лъже себе си.
Другия проблем е че ако някой вкара една 320ка на истински 120,000км, много трудно ще и вземе парите защото никой няма да повярва че тя е на 120,000 . . . колкото и да е перфектно състоянието на колата.
Такаче Насти според мене е прав като цяло. А хората които са готови да видят нещата както са не са много.
Другия проблем е че ако някой вкара една 320ка на истински 120,000км, много трудно ще и вземе парите защото никой няма да повярва че тя е на 120,000 . . . колкото и да е перфектно състоянието на колата.
Такаче Насти според мене е прав като цяло. А хората които са готови да видят нещата както са не са много.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани