Дребен ремонт..

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Re: Дребен ремонт..

Мнение от Andronoff » 14 Апр 2011, 15:21

Ей тая тема прегледах - http://e30tech.com/forum/showthread.php?t=4517
Там са пуснали снимки на колите си и са написали кой с какъв сетъп е по окачването.
И което е по-интересно - има такива, които са със същия сетъп като мен и същите коли, но задниците им не стърчат така като моята :banghead:
Мостът е от iX, това дали е от някакво значение?
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Re: Дребен ремонт..

Мнение от SuPeR_FLY » 14 Апр 2011, 17:48

Ами ти хубаво си ги разгледал ама всяка кола е с различно ниво на оборудване, а това си оказва разлика в теглото и общо взето за всяка кола е индивидуално :D И недей загрозява колата да я вдигаш още щото ще се изгуби ефекта от красивите джанти... Даже и още трябва да падне и отпред да дойде на нивото на гумата и можеш да си го позволиш щото като цяло със 17-ките си е по-високо колата ;) А джантите кво мислиш да ги правиш? Така ли ще ги оставиш или ще ги полираш? :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: е30
Мечтае да кара: е30

Re: Дребен ремонт..

Мнение от Станислав Попов » 14 Апр 2011, 18:07

SuPeR_FLY написа: И недей загрозява колата да я вдигаш още щото ще се изгуби ефекта от красивите джанти... Даже и още трябва да падне и отпред да дойде на нивото на гумата и можеш да си го позволиш щото като цяло със 17-ките си е по-високо


+1

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Re: Дребен ремонт..

Мнение от Andronoff » 14 Апр 2011, 21:05

SuPeR_FLY написа:Ами ти хубаво си ги разгледал ама всяка кола е с различно ниво на оборудване, а това си оказва разлика в теглото и общо взето за всяка кола е индивидуално :D И недей загрозява колата да я вдигаш още щото ще се изгуби ефекта от красивите джанти... Даже и още трябва да падне и отпред да дойде на нивото на гумата и можеш да си го позволиш щото като цяло със 17-ките си е по-високо колата ;) А джантите кво мислиш да ги правиш? Така ли ще ги оставиш или ще ги полираш? :)


Е то ясно, че е с различно ниво, ама тука говорим за фрапираща разлика.
Вярно, че нямам резервна гума в багажника и акумулаторът ми е отпред, но не можеш да ме убедиш, че това е причината, най-малкото защото вчера направихме простичък тест - седнахме на багажника.
Резултатът е ясен - 2-ма души с общо тегло 160 кила я наведоха дотолкоз, че да ми хареса.
Колкото до джантите - много ясно, че няма да останат така, пратил съм ги на ремонт, който включва и полиране.
И понеже болтовете им са окислени, мисля да ги сваля и да ги пратя на хромиране, а междувременно да сложа някакви други.
Може пък добре да се получи, знам ли.. Относно височината на предницата - за мен това е повече от чудесно.
По-надолу не искам, но като се поразкара колата сигурно ще слезе. Ще видим.
А и другите пружини ги чакам от януари и още ги няма :(
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Re: Дребен ремонт..

Мнение от Andronoff » 14 Апр 2011, 21:29

А, днес похарчих 140 кинта за една кора от Дару.
Първите пари, които им давам и съм много доволен - вчера се обадих, имаха я, пратиха я, и днес е вече монтирана.

Изображение

Изображение

Естествено, оказа се, че сенниците са различни.. Добре, че е комбито и добре, че неговите са черни. Стана чудно.
На снимката изглеждат с различен цвят, но не е така - сенниците отразиха светкавицата, а кората я погълна.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Re: Дребен ремонт..

Мнение от Andronoff » 19 Апр 2011, 20:49

Джантите взех днес, изглеждат добре като са с полиран борд..
Проблем сега са болтовете им - окислени, мръсни.. Няма да ги сложа на тоя полиран борд.
Вариантите си мислех, че са 2, а именно:
:arrow: некакви нови болтове с гайки и шайби, а същевременно да дам старите на почистване и хромиране.
:arrow: да си купя нови, ама са ебати цифрата :shock:
Оказва се обаче, че болтовете на BBS RC не са като болтовете на BBS RS - RC имат шлици, а RS е прав болт с цяла резба..
И сега .. :dunno:
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Re: Дребен ремонт..

Мнение от SuPeR_FLY » 19 Апр 2011, 22:04

Болтчетата можеш да ги хромираш или полираш ама си е играчка... Метода, който аз ползвам е кореселин, 240, 400, червен, сив скоч брайт и кичета :D

ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Re: Дребен ремонт..

Мнение от Andronoff » 19 Апр 2011, 22:19

Събаряш всичкото антикорозионно покритие по тоя начин, а и ще отнеме около ден цялата работа. Накрая ще имаш лъскави бурмички, ама колко време ще останат така?
Утре мисля да звънна на ей тия - http://galvanikabg.com/start.html , че да ги видим кво ще кажат.
Ако ще стане в рамките на ден, би било чудесно.
Забравих да спомена другото - централните части - прахово или боя+лак? :oops:

Митак, пък ако нямаш кво да правиш утре, да ти ги нося? :mhihi:
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: Дребен ремонт..

Мнение от zzuzi » 19 Апр 2011, 23:05

Централните части ги носи на прахово-държи повече и си изглежда екстра.
Изображение Изображение

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Re: Дребен ремонт..

Мнение от SuPeR_FLY » 20 Апр 2011, 7:21

Ами по 5 мин средно ми отиват на болтче смятай за колко време стават :mhihi: :mhihi: После ще се третират с препарати и трябва да се запазят уж. Иначе Галваника на мен ми обявиха по 1лв на болтче или 136лв за комплект 4 джанти, което си е цифра :mhihi: А най-лесния вариант е да ги боядисаш! За центровете задължително пясъкоструйка първо! Праховото е по-лесно и по-здраво по принцип ама трябва да намериш някой дето да има бои металик, защото не всички имат :yes: И недей ми ги носи, че ми остават още около 270 да направя и неща да ги виждам :mhihi: :mhihi:
Изображение

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Re: Дребен ремонт..

Мнение от Andronoff » 20 Апр 2011, 8:41

Сега трябва да намеря песъкоструйка с достатъчно ситен абразив, че да не ги наранява, както и да дам капачките за боя, щото са пластмасови, а там праховото не работи :mhihi:
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Re: Дребен ремонт..

Мнение от Andronoff » 25 Апр 2011, 12:14

Някой да знае на колко трябва да наглася динамометричния, за да си стегна бурмите по джантите?
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Re: Дребен ремонт..

Мнение от SuPeR_FLY » 25 Апр 2011, 15:27

Ами по принцип навсякъде различно пише, но се въртят около 27-32 Нм и да не тръгнеш да ги набиваш с чука - нареди ги на дупките и на ръка ги натисни колкото влязат и после ги прибирай с гайките по малко и на кръст естествено ама след като ги прибереш хубаво ги разхлаби и тогава с динамометричния ги стягай ;)
Изображение

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Re: Дребен ремонт..

Мнение от Andronoff » 25 Апр 2011, 16:26

Тук пише, че се стягат 12-15 lb/ft, което според този конвертор е от 16 до 20 Nm :confused:
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Re: Дребен ремонт..

Мнение от SuPeR_FLY » 26 Апр 2011, 0:12

Аз затова ти казвам, че различно пише навсякъде, но повечето се въртят около тея дето съм писал ама всеки сам си преценя общо взето ;)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook