Малко Инфо за Температурен датчик на ГНП
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- neo5030
-
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525 TDS
- Мечтае да кара: e38 750i
Малко Инфо за Температурен датчик на ГНП
Здравейте имам няколко въпроса.Значи камара БМВ 525 ТДС.Студена пали от раз. Топла понякой път пак от раз,друг път повърти малко а трети върти ли върти и не пали може да работи гася и за 1 сек пак тръгвам да паля но неще..
В такъв случей слизам с нормална вода поливам Помпата(което научих от един колега) с вода влизам и колата пали ..
Чудя се дали може да е този датчик? понеже видях къде се намира и точно там поливам? за какво служи ?
и от къде мога да си намеря нов такъв на каква цена прибилизително?
В такъв случей слизам с нормална вода поливам Помпата(което научих от един колега) с вода влизам и колата пали ..
Чудя се дали може да е този датчик? понеже видях къде се намира и точно там поливам? за какво служи ?
и от къде мога да си намеря нов такъв на каква цена прибилизително?
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW
- neo5030
-
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525 TDS
- Мечтае да кара: e38 750i
Re: Малко Инфо за Температурен датчик на ГНП
Един колега беше казал:
Прав си нее датчик.днес бях на майстор за сетен пат и най после хванаха проблема,дюзата на втори цилиндър пропуска нафтата и неможе да направи налягане и затова пали трудно като загрее.хората изолираха дюзите една по една докато колата започна да пали като никога дори и натри цилиндъра.като характеристики на работа са добре но като испуска при палене не е добре ,мнноого кинти,'е търся втора ръка май.
и той като мен заливал с вода и палела.. как да изолирам дюзите да пробвам ?
Прав си нее датчик.днес бях на майстор за сетен пат и най после хванаха проблема,дюзата на втори цилиндър пропуска нафтата и неможе да направи налягане и затова пали трудно като загрее.хората изолираха дюзите една по една докато колата започна да пали като никога дори и натри цилиндъра.като характеристики на работа са добре но като испуска при палене не е добре ,мнноого кинти,'е търся втора ръка май.
и той като мен заливал с вода и палела.. как да изолирам дюзите да пробвам ?
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW
- neo5030
-
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525 TDS
- Мечтае да кара: e38 750i
Re: Малко Инфо за Температурен датчик на ГНП
Никой ли неможе да каже нищо по въпроса ?? 

Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Малко Инфо за Температурен датчик на ГНП
Дюзите се правят. Там дето пропуска мисля, че има една медна дифтунга, която се сменя и си в играта. Нови дюзи като им видиш цената и ще пророниш 2-3 сълзи.
Иначе "ремонт" на дюзи в София е 5лв. на дюза + 2лв. ако трябва да се подлагат шайби - демек 5лв е проверката на стенд и 2лв шайбите 


Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Малко Инфо за Температурен датчик на ГНП
елемента на помпата се е износил и когато загрее се разширява и неможе да направи налягането за да запалиш.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Малко Инфо за Температурен датчик на ГНП
praskov написа:елемента на помпата се е износил и когато загрее се разширява и неможе да направи налягането за да запалиш.
И още стотина възможности - от слаб акумулатор до липса на гориво и т.н.
Тук само ще гадаем.....
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- neo5030
-
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525 TDS
- Мечтае да кара: e38 750i
Re: Малко Инфо за Температурен датчик на ГНП
praskov написа:елемента на помпата се е износил и когато загрее се разширява и неможе да направи налягането за да запалиш.
Колега нали затова постанах и втория си пост понеже и така един колега му казваха вериги всичко накрая една дюза излезе проблема..
А колегате дето каза за ремонта на дюза къде може да отида и да ми го направят това тогава? значи 7 лв на дюза ли излиза ремонта?
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Малко Инфо за Температурен датчик на ГНП
neo5030 написа:praskov написа:елемента на помпата се е износил и когато загрее се разширява и неможе да направи налягането за да запалиш.
Колега нали затова постанах и втория си пост понеже и така един колега му казваха вериги всичко накрая една дюза излезе проблема..
А колегате дето каза за ремонта на дюза къде може да отида и да ми го направят това тогава? значи 7 лв на дюза ли излиза ремонта?
Много е важно да си попълниш профила за да знаем от къде си. За София на ул. Житница до ДАП Землене.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- neo5030
-
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525 TDS
- Мечтае да кара: e38 750i
Re: Малко Инфо за Температурен датчик на ГНП
Zubcho написа:neo5030 написа:praskov написа:елемента на помпата се е износил и когато загрее се разширява и неможе да направи налягането за да запалиш.
Колега нали затова постанах и втория си пост понеже и така един колега му казваха вериги всичко накрая една дюза излезе проблема..
А колегате дето каза за ремонта на дюза къде може да отида и да ми го направят това тогава? значи 7 лв на дюза ли излиза ремонта?
Много е важно да си попълниш профила за да знаем от къде си. За София на ул. Житница до ДАП Землене.
От софия съм,мерси значи 6 дюзи по 7 лв грубо 50 лв да ги проверят и да ги оправят?
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Малко Инфо за Температурен датчик на ГНП
neo5030 написа:Zubcho написа:neo5030 написа:praskov написа:елемента на помпата се е износил и когато загрее се разширява и неможе да направи налягането за да запалиш.
Колега нали затова постанах и втория си пост понеже и така един колега му казваха вериги всичко накрая една дюза излезе проблема..
А колегате дето каза за ремонта на дюза къде може да отида и да ми го направят това тогава? значи 7 лв на дюза ли излиза ремонта?
Много е важно да си попълниш профила за да знаем от къде си. За София на ул. Житница до ДАП Землене.
От софия съм,мерси значи 6 дюзи по 7 лв грубо 50 лв да ги проверят и да ги оправят?
Еми освен ако не успееш да изкрънкаш намаление това беше цената. Може и вече да се е повишила. Ще търсиш сервиз Lucas. Една голяма табела зелена. Под или над нея пишеше газов и метанов инжекцион. Това като идваш от Овча Купел по Житница точно преди ДАП има едно черно пътче. Хващаш по него и ще видиш първо газаджиите и веднага след тях са дюзаджиите.
Преди това си сваляш дюзите обаче. Там не се занимават с монтаж и демонтаж.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Малко Инфо за Температурен датчик на ГНП
Както един колега по-горе спомена филма е дълъг и трънлив
ама ако си тарикат ще го изгледаш разумно. Нормално е да почнеш от по-евтините варианти за справяне с проблема та трудното палене на ТДС е цяла философия та добре си се насочил на дюзи давай ги да ги прогонят. След това ти препоръчвам дизелджия ама такъв дет разбира да ти направи центровка на запалването горе на разпр. вал след това предварение на запалванетода се бутне мъничко и пробваш. Ако е бутната помпата съвсем към двигателя демек макс. предварение кофти ситуация и се замисляш за вериги в недалечно обозримо бъдеще. Иначе аз с бутване малко на помпата си оправих топлия старт чакамак тъй че помпата като най-голяма инвестиция ( преди веригите ) си я остави за накрая . Успех. ПС: И в Е34 ездела е писано достатъчно по тоя въпрос ама не четеш май .

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани