ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
Колега, ше споделиш ли какъв е бил проблема с колата, за да дава такъв разход? 

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
автора на темата ще сподели 

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
Скромността краси човека



- komnev
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 6.09.2009
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: хубавица, ама със характер :P
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
Проблема не е решен все още, но изчетох доста неща от форума
и сега започвам от въздуховода и разбрах, че има потенциометър които контролира клапата за въздуха,датчик за температурата на входящия въздух и други такива. Не съм много запознат със терминологията за това се извинявам предварително ако съм написал нещо грешно, но определено сега на там съм се насочил.
А да ви кажа че колата беше една седмица в уж оторизиран сервиз на Bosh във Варна и затова сега не знам каде да я закарам така, че ходенето по мъките продължава
Но надеждата умира последна !!!
и сега започвам от въздуховода и разбрах, че има потенциометър които контролира клапата за въздуха,датчик за температурата на входящия въздух и други такива. Не съм много запознат със терминологията за това се извинявам предварително ако съм написал нещо грешно, но определено сега на там съм се насочил.
А да ви кажа че колата беше една седмица в уж оторизиран сервиз на Bosh във Варна и затова сега не знам каде да я закарам така, че ходенето по мъките продължава

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
komnev написа:Проблема не е решен все още, но изчетох доста неща от форума
и сега започвам от въздуховода и разбрах, че има потенциометър които контролира клапата за въздуха,датчик за температурата на входящия въздух и други такива. Не съм много запознат със терминологията за това се извинявам предварително ако съм написал нещо грешно, но определено сега на там съм се насочил.
А да ви кажа че колата беше една седмица в уж оторизиран сервиз на Bosh във Варна и затова сега не знам каде да я закарам така, че ходенето по мъките продължаваНо надеждата умира последна !!!
свържи се с някой колега от варна или околията, за да помогне и на теб

- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
Колега ти със старите дюзи на двигателя ли го качи този новия.Да не би да ти пикае някоя дюза?
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- BOIAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
- Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
- Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
NAPSTERS написа:автора на темата ще сподели
ще предоставя това право на теб, по компетентен си по казуса, разкажи на колегите ако им се случи да знаят къде да дойдат, че аз със затворени очи стигам до теб вече и да затворим темата, вече не е актуална!!!!!!!


" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"
- komnev
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 6.09.2009
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: хубавица, ама със характер :P
Re: ПРОБЛЕМ С РАЗХОДА 520иА
Здравей те ,
Моята сага е почти към края
след двуседмично ходене по мъките и подмяна на какво ли не. Накрая стигнахме до извода че, датчика на разпределителния вал е дефектен. Малко предистория след смяна на датчик разпр вал, ванус, свещи и какво ли още не и след като се опитаха да ме обедят че едва ли не колата трябва да я хвърля и да им дам някои лев че съм се отървал от нея си я взех от така наречения оторизиран сервиз във Варна !!! Продължих да се страдам със нея но след доста опити във "не оторизиран сервиз " установихме че колата просто не приема датчика на разпределителния вал. Както писах по горе ту работи добре ту забива и не мога и да мина и 500 м. Газ до магазина оригинален датчик отново. Този път колата
го прие и вече няколко дена никакви проблеми.Разход на газ извън града при скорост до 130 км 10/100 градско без " глупости " 13/100 което ми се струва направо
. Така че ще тествам още няколко дена и ще ходя до " оторизирания" сервиз за да се разправям за дефектния датчик !!! Нядавам се да съм бил изчерпателен. Но най важното слънцето изгря отново
над моята кола.
Моята сага е почти към края







24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани