Екстри за Е70... ?

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 26.09.2007
Кара: ше E36 318ш Evolution !!
Мечтае да кара: ///M3

Екстри за Е70... ?

Мнение от slawunder » 11 Апр 2011, 0:02

Здравейте колеги,

Какво представлява

- Servotronic ? (Серво усилвател)?

- Aktivlenkung ( Aктивен волан )

- Ниворгулация с въздушни възглавници ?

20" цолови джанти без Aktivlenkung ми се струват много тежки за завиване ,
следователно трябва да търся Аktivlenkung или Сервотроник?

Заслужават ли си като екстри ... и ако може да споделите впечатления за тях ....?
Прочетох , че обслужването на въздушното окачване е проблемно и не е удачно за БГ.
Какво ще кажете за Вентилацията на седалките , Head up диспеля и камерата за задно виждане ?
Изображение

Д-р Хаос
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)

Re: Екстри за Е70... ?

Мнение от cww » 11 Апр 2011, 8:13

Ето отговор на всичките ти въпроси

Аз завивам с 20 цолови джанти без Активно управление и не е толкова трудна задача. Разбира се, Активното управление е страхотна екстра, но аз лично се справям и без нея. Относно ниворегулацията на задната ос - за мен е по-скоро минус, отколкото някакъв съществен плюс, но моята е 5 местна, така че нямам особени наблюдения. Колегите с фирмаджийските коли да споделят. :mhihi:
В общи линии всички екстри, които си споменал са страхотни. И вентилацията на седалките, и камерата за задно виждане. Колкото до Head up display - предполагам, че ако караш по-бързичко повече ще го използваш. Но за мен липсата му е преодолима и не бих съжалявал, ако колата ми го няма.
И за да обобщя ще ти кажа - колкото повече екстри, толкова по-добре (какво откритие). :mhihi: Това обаче от една страна оскъпява колата, а от друга шанса да се развали нещо нараства. В крайна сметка всичко опира до това колко пари си готов да дадеш. :yes:

P.S. Има обаче и нещо друго - много зависи на какъв хал е (грубо казано) колата. Защото ако ще да е с 1 тон екстри, ако е на 200 000 км и смазана от каране не се знае какви изненади дебнат (а Е70 не е като да е еталон за здрава кола...не ме питай откъде знам :mhihi: ). Така че всичко си опира до съответния екземпляр. Ако пред имаше такава дилема и бях лимитиран финансово бих предпочел по-малко експлоатиран и запазен автомобил, пък нищо че няма да има много екстри. Ако пък финансите са налице - удрям парата на масата, вземам джипка с много екстри, на малко километри и си свиркам.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 20.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен

Re: Екстри за Е70... ?

Мнение от TPAKTOP » 11 Апр 2011, 10:40

cww написа:Ето отговор на всичките ти въпроси

Аз завивам с 20 цолови джанти без Активно управление и не е толкова трудна задача. Разбира се, Активното управление е страхотна екстра, но аз лично се справям и без нея. Относно ниворегулацията на задната ос - за мен е по-скоро минус, отколкото някакъв съществен плюс, но моята е 5 местна, така че нямам особени наблюдения. Колегите с фирмаджийските коли да споделят. :mhihi:
В общи линии всички екстри, които си споменал са страхотни. И вентилацията на седалките, и камерата за задно виждане. Колкото до Head up display - предполагам, че ако караш по-бързичко повече ще го използваш. Но за мен липсата му е преодолима и не бих съжалявал, ако колата ми го няма.
И за да обобщя ще ти кажа - колкото повече екстри, толкова по-добре (какво откритие). :mhihi: Това обаче от една страна оскъпява колата, а от друга шанса да се развали нещо нараства. В крайна сметка всичко опира до това колко пари си готов да дадеш. :yes:

P.S. Има обаче и нещо друго - много зависи на какъв хал е (грубо казано) колата. Защото ако ще да е с 1 тон екстри, ако е на 200 000 км и смазана от каране не се знае какви изненади дебнат (а Е70 не е като да е еталон за здрава кола...не ме питай откъде знам :mhihi: ). Така че всичко си опира до съответния екземпляр. Ако пред имаше такава дилема и бях лимитиран финансово бих предпочел по-малко експлоатиран и запазен автомобил, пък нищо че няма да има много екстри. Ако пък финансите са налице - удрям парата на масата, вземам джипка с много екстри, на малко километри и си свиркам.

Само да допълня: Вентилацията на седалките наистина е много хубаво нещо! Лятото просто може да се сяда! А за хедъп дисплея е въпрос на навик! Вече съм отвикнал да гледам към таблото! Каквото трябва да ти се покаже се показва: скорост, след колко време трябва да зареждаш, грешки, навигация и т.н.! хубава екстра и не е длъжно да караш бързо просто не си отместваш погледа от пътя! Камерата за обратно виждане също е добра екстра само да си наясно че това е първото нещо което се цапа и доста рядко може да се използва! :mhihi: И подкрепям колегата че по-добре кола с по-малко екстри но да е по-запазена! Ето примерно за същите пари можеш да си купиш Х1 или Х3 -фабрично нови! По-хубаво от новото си няма! Ако е някой издухан дарак и не дал Господ - катастрофирал няма да можеш да излезеш от сервизите! Иначе поддръжката му не е скъпа! Ако си с 20" джанти гумите ще са скъпи! Иначе е маневрена! Не знам да ли я имам тая екстра ама не съм изпитвал зор при въртене! :yes:
Изображение

Д-р Хаос
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)

Re: Екстри за Е70... ?

Мнение от cww » 11 Апр 2011, 13:51

Колегата ТРАКТОР както винаги е оптимистично настроен към разходите за поддръжка :mhihi: и затова ще си позволя да не се съглася с него. Сама по себе си поддръжката на Е70 откъдето и да я гледа човек си е скъпа (да. съпоставена с тази на Q7 или ML може и да не е толкова, но все пак в случая говорим за Х5 и затова конкурентите ги оставяме на заден план). Особено ако попаднеш на по-чуплива кола. :mhihi:
За хората имащи здрав доход може и да не е проблем, но...
Особено ако съответния екземпляр няма удължена гаранция и човек е карък става доста неприятно.
В крайна сметка както казваха от Топ Гиър - това е кола за богати хора, няма какво да се лъжем.

P.S. TРАКТОРЕ, кажи на колегата колко ти струваха стъклата на страничните огледала. :mhihi:
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 26.09.2007
Кара: ше E36 318ш Evolution !!
Мечтае да кара: ///M3

Re: Екстри за Е70... ?

Мнение от slawunder » 11 Апр 2011, 14:07

A има ли разлика между Сервотроник и Активен волан?
Изображение

Д-р Хаос
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)

Re: Екстри за Е70... ?

Мнение от cww » 11 Апр 2011, 14:23

Колега, а не си ли направи труда да прочетеш линка (текста със син цвят), който ти дадох в първия си пост?
Там има отговор на всичко, което те интересува.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4199
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Екстри за Е70... ?

Мнение от Kroki » 11 Апр 2011, 14:54

Там е описано всичко, благодаря, доста неща не знаех.
ТРАКТОРА да каже колко струват диференцяли, носачи, скоростни кутий и т.н. :winky:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 20.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен

Re: Екстри за Е70... ?

Мнение от TPAKTOP » 11 Апр 2011, 15:07

Само стъклата на огледалта 1480лъвъ!
В петък ще освобождават колата от "психиатрията" и тогава ще кажа колко точно струват всички части! Но до колкото помня преден диференциал 2800 а задния 2500! За да се насочиш км такъв автомобил си правиш сметката! Ако си си я направил точно няма грижи! Ако нямаш финансите и всичко е на ръба по-добре недей я купува колега! Ще ти обясня защо:
Данък над 700лв
каско - около 4500лв(еднократно) миналата година когато я взимах беше разсрочено н а4 вноски и естествено беше малко по-нов(все още) автомобила и общата застрахователна премия беше нещо от сорта на 7000лв :kuku: Трябва да си уникален да направиш такова оскъпяване?! Но да кажем че са планирали да я продават!
Гражданска - не помня точно но май беше около 4/500лъвъ
Това е всичкото към Армеец! Абе разход си е! И 20" гуми като сложиш пак е парА от значение! Ако всички тези разходи се разсрочат през годината ще ти се вързват по едни 2/3000лв на всеки 4 месеца! Абе ако спечеля от тотото няма да си купя такава кола! :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 26.09.2007
Кара: ше E36 318ш Evolution !!
Мечтае да кара: ///M3

Re: Екстри за Е70... ?

Мнение от slawunder » 11 Апр 2011, 16:13

cww написа:Колега, а не си ли направи труда да прочетеш линка (текста със син цвят), който ти дадох в първия си пост?
Там има отговор на всичко, което те интересува.


Исках да продължиме дискусията .... , а и нямах време да се разчета ...

На нормално окачване без спортни настойки
20" цоловите Мкови джанти V227 или 19" цолови Мкови джанти V223?
Разликата е огромна така ли ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 20.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен

Re: Екстри за Е70... ?

Мнение от TPAKTOP » 11 Апр 2011, 16:32

slawunder написа:
cww написа:Колега, а не си ли направи труда да прочетеш линка (текста със син цвят), който ти дадох в първия си пост?
Там има отговор на всичко, което те интересува.


Исках да продължиме дискусията .... , а и нямах време да се разчета ...

На нормално окачване без спортни настойки
20" цоловите Мкови джанти V227 или 19" цолови Мкови джанти V223?
Разликата е огромна така ли ?

М-кови джанти мога да ти предложа :mhihi: Аз не ги искам! :no:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Екстри за Е70... ?

Мнение от X5 E70 » 11 Апр 2011, 17:19

Aз съм с активното управление и си е готина екстра, тя е по-скоро при маневри щото оборот и половина май беше ти е от крайно до крайно
Моята е ДДС-арка и с пневматично окачване на задния мост което върви с 3-тия ред ,,седалки,, и не съм имал проблеми с него
Хед-ъп дисплей нямам, карал съм с тази екстра и не я и поглеждам
Вентилацията на седалките е може би най-практичната екстра която имам
Гледай да е с хубавата музика - Hi-Fi Professional че ако си фен на хубавия звук ше се дразниш и ше набиеш пари за нова музика.
Заради разкостването на вратите пък може да се разскърцат (не че няма да се разскърцат впоследствие де)
Аз съм с М223-19-ка - поносима като цена гума а имай впредвид че гумите често ше ги хвърляш, особено летните и особено предните. Х5 си е тежка и при агресивно каране ги яде отпред. 20-ката е доста по-скъпа от 19-ката
И лично предпочитание - гледай да е с Adaptive Drive за сметка на другите екстри, ако го няма се едно не е BMW а ML на пружини
Въобще Х5 не е евтина откъм застраховки и данъци
Освен евтините пластмасарии нямам ядове с колата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 20.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен

Re: Екстри за Е70... ?

Мнение от TPAKTOP » 11 Апр 2011, 17:37

X5 E70 написа:Aз съм с активното управление и си е готина екстра, тя е по-скоро при маневри щото оборот и половина май беше ти е от крайно до крайно
Моята е ДДС-арка и с пневматично окачване на задния мост което върви с 3-тия ред ,,седалки,, и не съм имал проблеми с него
Хед-ъп дисплей нямам, карал съм с тази екстра и не я и поглеждам
Вентилацията на седалките е може би най-практичната екстра която имам
Гледай да е с хубавата музика - Hi-Fi Professional че ако си фен на хубавия звук ше се дразниш и ше набиеш пари за нова музика.
Заради разкостването на вратите пък може да се разскърцат (не че няма да се разскърцат впоследствие де)
Аз съм с М223-19-ка - поносима като цена гума а имай впредвид че гумите често ше ги хвърляш, особено летните и особено предните. Х5 си е тежка и при агресивно каране ги яде отпред. 20-ката е доста по-скъпа от 19-ката
И лично предпочитание - гледай да е с Adaptive Drive за сметка на другите екстри, ако го няма се едно не е BMW а ML на пружини
Въобще Х5 не е евтина откъм застраховки и данъци
Освен евтините пластмасарии нямам ядове с колата

Това ли било то активното управление?! :mhihi: Не знаех! Аз такова нямам но и без него се справям! Карал съм Ф02 с такова и честно казано не е кой знае колко полезно макар толкова и да съм карал де! На някой може да му е по-удобно!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X3 3.0d
Мечтае да кара: 650xi

Re: Екстри за Е70... ?

Мнение от dan1el » 11 Апр 2011, 17:51

При паркиране е много удобно. :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Екстри за Е70... ?

Мнение от msi200 » 11 Апр 2011, 17:57

Много от нещата са написани вече, но ето и моето мнение.

Първо -както е написал Х5 Е70 - гледай задължително да има адаптив драйв. Това е системката, която прави Х5 уникално. Минусът е, че е много скъпо и като екстра, и ако се счупи. Второ, гледай да е с комфортните седалки, щото другите са ужас. И за музиката са ти казали. Там кожи, навигации и ел. пакети всяка ги има, макар че са екстри. Според мен, бензинов мотор повече отива на характера на х5, обаче после няма продаване. Та караме дизели.

- Aktivlenkung ( Aктивен волан ) - на място въртиш малко, гумите завиват много. Удобно е при маневриране. Също мисля влияе и на резки маневри на пътя. Удобно е, но може да се преживее без него. Воланът е еднакво лек/тежък с и без него.

- Ниворгулация с въздушни възглавници ? - Задното окачване е на въздух, като я натовариш повече да не кляка. Или ако теглиш нещо. Ако имаш 7 седалки, задължително имаш въздух.

20" цолови джанти без Aktivlenkung ми се струват много тежки за завиване ,
следователно трябва да търся Аktivlenkung или Сервотроник?
- Просто на 20-ките, предните са 275 широки и това се усеща. Освен това теглят яко волана. С 19-ки е по-добре(имам ги и 2-та комплекта). Аз ако трябваше да избирам, щях да взема 19-ките от М-пакета.

Прочетох , че обслужването на въздушното окачване е проблемно и не е удачно за БГ. - по принцип е така, но Мл(някои), ГЛ, Q7, Ленд Крузъри, Ленд Роувъри, Рейндж Роувъри -това всичко е на въздух. 'Минусът' при БМВ е, че не можеш да влияеш на височината по никакъв начин.

Какво ще кажете за Вентилацията на седалките , Head up диспеля и камерата за задно виждане ? -> Кола без вентилация на седалките не си купувам вече, Хедъпа е удобен, но дразни очите на някои хора, а камера имам, но ми действа дезориентиращо и не я ползвам.
I love the sound of V8 in the morning...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Екстри за Е70... ?

Мнение от X5 E70 » 11 Апр 2011, 18:48

Адаптив драйв-а е може би най-скъпата опция кат си конфигурираш колата но е много готина щото държи купето равно по бързите завои а в комбинация с активното управление - е нема такава кола.
Аз мое да я плюя че скърца ма никоя друга кола нема темперамента на BMW

Проблема на адаптив драйв-а е само предната щанга но те ги изпосмениха по време на гаранциите та вече нема ядове с нея. Лопаше кат празен маслен амортесьор
Други проблеми с адаптив драйв-а нема а дори и да има минава по щета, за кво плащаме дебело каско а и малко ли са дупки по страната ни

Следваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook