Диагностика при покупка.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Диагностика при покупка.

Мнение от ALiGaToR » 11 Апр 2011, 10:08

Харесал съм си една Е39-тка 520i но единственото което мога да констатирам аз е, че на външен вид е хубава. Има дребни забележки по боята и черните лайсни са трийвани тук таме. Двигателя пали без проблем, работи равномерно. Извадих щеката и маслото беше някак кафеникаво като го разтрих по пръста. поработи може би 2 минути и стрелката за температурата почти преполви синята зона. Климатроника си пускаше топло. завъртях го на студено и за 10-тина секунди започна студеното. Не го оставих да работи много климатика но пък за това кратко време започна да си духа студено. Ако има проблем в климатика то ще е че трябва да се допълни фреон.
Така обаче някой неща ми направиха впечатление. Както на другите 3 които гледах датчика за външната температура показваше -40 градуса :mhihi: , явно е наистина доста срещан проблем. Като гледам в Дару този датчик е към 70 лева. Дали има по-евтина алтернатива?
Другото което ме притесни е, че като бръкнах отзад и пръста ми почерня от сажди. Не бяха мазни, но пък много чернеха. Това не знам от какво точно се е получило. Може ли да е от седенето в автокъщата и паленето и само на място без да се изкарва на дълъг преход да се тества ами най-много на кръгче по права около 500 метра. Може ли да се от това тези многото сажди или това е проблем който на друго място трябва да се търси.

Има ли някой от Варна с който може да се отиде на място ида се диагностицира колата, или пък къде трябва да се отиде, че да се направи диагностика която ще каже пълното състояние на автомобила.
Голфа който карам сега почти на сляпо е взет и един приятел който е майстор само я погледна и каза:" Добра е колата взимай" някакси не ми изглежда сигурен да може да каже точното състояние на колата и сега на Е39-тката.

Също така ако отида в някой сервиз какво трябва да им кажа да проверят, защото и те могат да не знаят какво точно трябва да и се погледне. Или пък ми предложете някой сигурен колега който може да каже със сигурност какво и има.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Диагностика при покупка.

Мнение от meha » 11 Апр 2011, 10:46

колко пари искат за колата
почети малко из търсачката и ще видиш какво да гледаш...прегледай и важни теми
Запомни едно-ако не е поддържана Е39-ка....влизаш в джаза АМА МНОГО ЗДРАВО :!: :!: :!:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Re: Диагностика при покупка.

Мнение от ALiGaToR » 11 Апр 2011, 11:04

Да мен ме притеснява точно това, че ако не е читава ще излезе солено.
Колата и искаше като за начало 6400. Ама с малко увъртания стигнах до 5000 лева. Каза че е пребоядисвана тук таме по вратите но явно в Италия е правено това защото си личи, че не е пипана в България защото просто тя си стои с всекидневните драсквания по врати брони и такива работи.
Излиза ми с номера, че му била от 1 седмица ама аз съм сигурен, че поне от 2 месеца му стои там.
От това ще е стояла доста време смятам, че може от тези кратковременни паления да е натрупала сажди по ауспуха. Защото като се подаде газ не изпушва. Също така не можах да усетя да мирише на бензин около нея но може да е било защото имаше вятър.
Запали много лесно стрелката на оборотомера не играеше. Забелязах, че беше направила конденз по камъните зад нея след като поработи 4-5 минути.

И затова се интересувам какво мога да направя, че да не вляза с двата крака в джаза поне от към двигател. То се знае че окачването и рейката може всеки да я погледне, но другите неща не всеки може да ти даде информация.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Диагностика при покупка.

Мнение от meha » 11 Апр 2011, 11:37

Двигателя ти е най-малкия проблем,дори да фърли кърпата както казваше един колега,сменяш с друг и си ти!
Но по електрониката са ти повече пари.....ABS ...трябва да се види с кой номер модул е......климатроника дали работи правилно,дали няма утечка колата,здрави ли са му копчетата,циркулационната помпа дали работи.....таралежа и той как работи......перката отпред е около 750лв нова,алтернатива не се препоръчва!
Има много неща които трябва да се гледат при Е39,защото са скъпо струващи!
Виж дали работят коректно дългите светлини,или е преебан LCM модула!
Ходовата част не може всеки да я погледне,ако незнае какво да гледа и е правил само голфове,нормално да ти кажа "зимай я,читава е :kuku:

И на последно място Е39-ка за 5 хиляди лв,макар и 520...... да ме прощават колегите,ама няма читава или трябва някой да е МНОГО НА ЗОР за да я даде на такива пари :mhihi: :mhihi: :mhihi:
От сега ти казвам,че си в джаза вече с тая кола :mhihi:

Чети,преди да купуваш,има много теми ;)
Изображение

FC BAYERN
Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 11.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 17' 540 I
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: Диагностика при покупка.

Мнение от ivo1bg » 11 Апр 2011, 13:42

Колега, скачайте с продавача в колата и с мръсна газ към Добрич. Мисля, че при колегата Ilko Ivanov ще ти отпаднат всички чуденки и питания. Плати му бензина на продавача, но ако има нещо по колата, то ще го знаеш със сигурност и може да си спестиш големите филми, за които те предупреждава колегата meha ;).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Диагностика при покупка.

Мнение от Alexch » 11 Апр 2011, 13:43

meha написа:Двигателя ти е най-малкия проблем,дори да фърли кърпата както казваше един колега,сменяш с друг и си ти!

Е това беше изказване! :clap: Мчи то двигателя си е най-маловажната част от колата. :kuku: Точно като батерията на телефона - сменя се лесно и не струва много :mhihi:
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Диагностика при покупка.

Мнение от meha » 11 Апр 2011, 14:10

Alexch написа:Е това беше изказване! :clap: Мчи то двигателя си е най-маловажната част от колата. :kuku: Точно като батерията на телефона - сменя се лесно и не струва много :mhihi:


Мчи май,май не си запознат с това колко струва един ремонт на преден или заден мост,окачване и т.н!
Кое е скъпото да смениш един мотор на 20-ка?Мотора донор ли? Или пък смяната отнема повече от ден работа в най-лошия вариант?Кое? Според тебе тая Е39-ка за тия пари,от Италия и т.н на колко милиона км мислиш,че е...на 150 хиляди нали :mhihi: Купихте си сичките гъзари Бмв-та за по 5-6 хиляди лв и после ревете,че Бмв се чупело и пълните форума с безмислени теми!
Айде със здраве :1:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Re: Диагностика при покупка.

Мнение от ALiGaToR » 11 Апр 2011, 14:23

Е както цени за ремонти какво се изразяват тези големите разлики. Колко пък е скъпо това окачване на Е39-тката не можах да видя. Или пък подмяна на мотора струва 600 лева с всичкото.

Значи на какво трябва да наблегна като гледам и кое трябва да ми е най-големия приоритет. Ако може някой да ги подреди приоритетно ще е най добре и ще е от полза на много такива заблудени като мен.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Диагностика при покупка.

Мнение от Alexch » 11 Апр 2011, 15:48

meha написа:
Alexch написа:Е това беше изказване! :clap: Мчи то двигателя си е най-маловажната част от колата. :kuku: Точно като батерията на телефона - сменя се лесно и не струва много :mhihi:


Мчи май,май не си запознат с това колко струва един ремонт на преден или заден мост,окачване и т.н!
Кое е скъпото да смениш един мотор на 20-ка?Мотора донор ли? Или пък смяната отнема повече от ден работа в най-лошия вариант?Кое? Според тебе тая Е39-ка за тия пари,от Италия и т.н на колко милиона км мислиш,че е...на 150 хиляди нали :mhihi: Купихте си сичките гъзари Бмв-та за по 5-6 хиляди лв и после ревете,че Бмв се чупело и пълните форума с безмислени теми!
Айде със здраве :1:


Аз само коментирах смешно формулираното ти изказване. Не съм коментирал колата дали е читава и на колко километра е. Ако продължаваш да твърдиш, че смяна на мотора е по-евтина от ремонт на мост/окачване, най-малкото не помагаш на колегата и продължаваш да бъдеш смешен. Нищо лично!

Колега, Алигатор - трудно е да се степенуват агрегатите по-важност. То е ясно какво трябва да се гледа: мотор (компресия), скоростна кутия (+съединител), ходова част, охладителна система, електроника, не е лошо и катализаторите да се види дали са запушени. Препоръчвам ти да наблегнеш на често дефектиращите части при Е39, примерно помпата в резервоара. Потърси с търсачката от какво най-често боледуват и отиди при някой добър диагностик както ти е препоръчал един колега по-горе.
Имам БМВ от 10 год. и не съм го купувал за 5-6000 лв., за да се гъзарея, още си го карам (въпреки, че е отчайващо старо) и си го правя с добри части и при добри майстори. Запознат съм и с цените на частите на Е39 и да ти кажа при приличен месечен доход не е толкова скъпа поддръжката, както те плашат някой колеги. То за това е форума, всеки да изказва различни мнения и ти трябва да си направиш изводите на базата на това кой как се аргументира. Успех!!!
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Re: Диагностика при покупка.

Мнение от ALiGaToR » 11 Апр 2011, 16:27

Е значи да разбирам, че ако колата има компресия и здраво окачване и на диагностиката не излязат някакви проблеми с модулите, то другото е поправимо.
Това, че има сажди не трябва да ме притеснява щом като се изфорсира не излиза някакъв дим.
Това че лесно запалва, не претриса мотора и работи равномерно критерий ли са за състоянието на мотора. Може ли да се прикрият някакви такива проблеми така че да не се уловят с невъоръжено око.
Автокъщата нямат транзитни номера с които колата може да се изкарва и да се пробва на далеко. Единствения начин е да се заведе някъде около автокъщите колата или да се качи на платформа за да се закара на даден сервиз.
Затова питам за някой сигурен сервиз в който биха ми дали информация. Или някой колега който може на място да диагностицира колата.
Не знам за вас аз трудно избирам кола. Кажете вие така ли ходите на диагностики преди да я купите?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Диагностика при покупка.

Мнение от barty » 11 Апр 2011, 16:45

meha написа:
Alexch написа:Е това беше изказване! :clap: Мчи то двигателя си е най-маловажната част от колата. :kuku: Точно като батерията на телефона - сменя се лесно и не струва много :mhihi:


Мчи май,май не си запознат с това колко струва един ремонт на преден или заден мост,окачване и т.н!
Кое е скъпото да смениш един мотор на 20-ка?Мотора донор ли? Или пък смяната отнема повече от ден работа в най-лошия вариант?Кое? Според тебе тая Е39-ка за тия пари,от Италия и т.н на колко милиона км мислиш,че е...на 150 хиляди нали :mhihi: Купихте си сичките гъзари Бмв-та за по 5-6 хиляди лв и после ревете,че Бмв се чупело и пълните форума с безмислени теми!
Айде със здраве :1:


Колега, вярно пишеш малко повечко глупости.

Е39 520 се взима съвсем прилично за 5-6000лв + обслужването.
Моето го взех за 5700 и освен обслужване друго няма :D Е, гуми си купих....
:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Диагностика при покупка.

Мнение от Alexch » 11 Апр 2011, 16:47

Горе-долу са така нещата както си ги описал + задължително виж работната температура на загрял мотор, радиатора, маркучите, виското, компресора на климатика. Ми честно казано до сега съм гледал 5-6 Е39-ки и евтини и по-скъпи, като до сега нито една не е минавала първата фаза на огледа. Повярвай, че работата на мотора много добре се замаскирва.За справка една интересна темичка за най-евтината, която проверих само за експеримент viewtopic.php?f=35&t=245772 Ако някоя премине, във втората фаза ще ходим ние с диагностиката. Със сигурност няма да пълня форума с "безсмислени теми" ако купя Е39 :winky: .

П.С. Не съм от Варна и не мога да ти препоръчам някой, който да я закачи.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Re: Диагностика при покупка.

Мнение от ALiGaToR » 11 Апр 2011, 16:54

Значи в момента най-големия ми дерт трябва да е да намеря човек от Варна, че да я закачи на място и да си изпее песента Е39-тката.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Диагностика при покупка.

Мнение от NAPSTERS » 11 Апр 2011, 22:29

малко ми е странно продавача да ти смъкне 1400 лв. отраз в цената. гледай внимателно , че ще плаеш обезателно :mhihi:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Диагностика при покупка.

Мнение от gentata » 12 Апр 2011, 0:45

ALiGaToR написа:Значи в момента най-големия ми дерт трябва да е да намеря човек от Варна, че да я закачи на място и да си изпее песента Е39-тката.

Ако си гледал из авто къщите които са към Владиславово там има една автокъща с автосервиз ама със сигурност там са все тарикати и са комбина всичките ама дет се вика можеш и ти да влезеш в канала да огледаш поне отдолу как е :yes:

П.П. И на мен ми се струва доста подозрителна тази цена 5000 :kuku: със сигурност има нещо дето ще те удари по джоба след покупката. Окачване отпред около 1000лв с работата, окачване отзад пак толкова (може и по малко), съединител маховик пак толкова, ВДигателА там вече незнам колко аз съм с тдс 8). По купето нещо да не е въргаляна по таван. Това че е леко жулната тук там най-малкия кахър - оправя се най-лесно и безболезнено за джоба. Успех с покупката и да гледаш мноогоо добре дори и това което не се вижда :yes:
:driving:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook