2 букси за диагностика в е39?!?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
2 букси за диагностика в е39?!?
Кръглата под капака 20 пин-овата я знаем, а тази 16 пин-овата вътре в колата от лявата страна на волана в рафтчето, за какво е? ОДБ2? зашо трябва да си купувам преходник от 16 към 20 пин-ова букса, щом ги имам и 2те букси? Някой може ли да ме светне с тея букси какъв е филма?
- ERNEST
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 30.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 523i Touring
Re: 2 букси за диагностика в е39?!?
може да ползваш и двете букси която ти е по-удобна, колите малко преди фейса са снабдени с 2-те 

Във Форума на ФОРД има 2 теми - ПРОБЛЕМИ и ПРОДАВА!!!
Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи
Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо
При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!
Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи
Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо
При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!
- ivan_krilov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Варна
Re: 2 букси за диагностика в е39?!?
Привет! Принципно би трябвало да можеш да си диагностицираш през 16-пиновата, след като я имаш, но колеги пишат, че при наличието на двете е желателно да се използва 20-ката в двигателния отсег. Мисля имаше някакви проблеми при свързването/разпознаването, но не съм много сигурен. Иначе темата СОФТУЕР в Е46 подфорума е доста изчерпателна и полезна, само е "малко" дългичка
Опитай да се свържеш през 16-ката, а ако не стане си купи и преходника. Той поне е доста по-евтин. Успех! Удоволствието да си бърникаш колата и софтуерно е несравнимо
))

Опитай да се свържеш през 16-ката, а ако не стане си купи и преходника. Той поне е доста по-евтин. Успех! Удоволствието да си бърникаш колата и софтуерно е несравнимо

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: 2 букси за диагностика в е39?!?
Колата е от времето на прехода
на 16 пиновата букса по всяка вероятност не са закачени всички модули, на 20 пиновата са.
ПС: Мисля, че двигателя не е закачен на 16 пиновата.

ПС: Мисля, че двигателя не е закачен на 16 пиновата.
- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
Re: 2 букси за диагностика в е39?!?
spacepl написа:Колата е от времето на преходана 16 пиновата букса по всяка вероятност не са закачени всички модули, на 20 пиновата са.
ПС: Мисля, че двигателя не е закачен на 16 пиновата.
ако има значение: колата ми е от септември 1999 и до като четях из всички форуми по този въпрос установих, че тази ОДБ2 букса на някои е39тки не е точно в рафтченцето от ляво на волана, а даже под него... на по .. видно място (на по малко "декоративно"), но пак сочеща на долу.
А ако това което казваш е истина (понеже модераторите не ти правят забележка относно какви неща пишеш) значи си е голямо разочарование от тази марка. Как е възможно такава простутия? Да може нещо да бъде направено, да не коства нищо, да трябва да е било направено и да не е?!? според мен по съм склонна да вярвам в инжинерната мисъл на тези от БМВ от колкото на такъв... парадокс. И все пак.. ако това е вярно.. дали няма значение къде точно ми е буксата да се определи ... в ко етап от този "преход" ми е колата, понеже до колкото знам... е една от последните произведени 520ки с 2литров двигател, даже съм с двоен ванос, и че такъв двигател има даже на е46. М52 Б20 ТУ ако го пиша правилно... Просто.. голяма липса на логика ми се струва да е така :ССС "пепел ти на езика" както се казва :П
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: 2 букси за диагностика в е39?!?
spacepl написа:Колата е от времето на преходана 16 пиновата букса по всяка вероятност не са закачени всички модули, на 20 пиновата са.
ПС: Мисля, че двигателя не е закачен на 16 пиновата.
Имам един приятел с 525Д, на неговата кола има само ОБД2, в моторния отсек няма 20 пиновата букса. Дали си е така или са му я "тунинговали"


- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: 2 букси за диагностика в е39?!?
Ако е само с ОБД2 се ползва тя естествено, ако с ОБД и ОБД2 тогава се ползва ОБД (кръглата)
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: 2 букси за диагностика в е39?!?
georgieva написа:ако има значение: колата ми е от септември 1999 и до като четях из всички форуми по този въпрос установих, че тази ОДБ2 букса на някои е39тки не е точно в рафтченцето от ляво на волана, а даже под него... на по .. видно място (на по малко "декоративно"), но пак сочеща на долу.
Колежке, ти провери ли точно с каква букса си. Досега не съм срещал Е39 да е с двете букси едновременно. При Е46 е доста често, но при Е39 ... най-вероятно си с кръглата при двигателя щом ти е '99г.
georgieva написа:А ако това което казваш е истина (понеже модераторите не ти правят забележка относно какви неща пишеш) значи си е голямо разочарование от тази марка. Как е възможно такава простутия? Да може нещо да бъде направено, да не коства нищо, да трябва да е било направено и да не е?!? според мен по съм склонна да вярвам в инжинерната мисъл на тези от БМВ от колкото на такъв... парадокс.
Колегата е абсолютно прав за прехода ..., но защо това да е разочарование.

Ти как прецени, че прехода от един стандарт към съвсем друг не коства нищо. То да не е само махаш едната букса и ръгаш друга ... то са софтуери, нови протоколи ... при производствени линии за милиони автомобили.
- ERNEST
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 30.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 523i Touring
Re: 2 букси за диагностика в е39?!?
badsharki написа:georgieva написа:ако има значение: колата ми е от септември 1999 и до като четях из всички форуми по този въпрос установих, че тази ОДБ2 букса на някои е39тки не е точно в рафтченцето от ляво на волана, а даже под него... на по .. видно място (на по малко "декоративно"), но пак сочеща на долу.
Колежке, ти провери ли точно с каква букса си. Досега не съм срещал Е39 да е с двете букси едновременно. При Е46 е доста често, но при Е39 ... най-вероятно си с кръглата при двигателя щом ти е '99г.
има има... и аз съм 09.99г и съм с две
Във Форума на ФОРД има 2 теми - ПРОБЛЕМИ и ПРОДАВА!!!
Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи
Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо
При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!
Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи
Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо
При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани