директно връзване на перката
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: директно връзване на перката
iva20 написа:а някой е може ли да ми каже каде се намира моторчето на парното и лесно ли се сваля
Moторчето за парното се намира под чистачките в средата, но как се сваля не знам.Дано да не е същата идиотщина като при Е36 да свалиш цялото табло и да го вадиш отвътре


- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: директно връзване на перката
В най-общи линии:
1. Свалят се пластмасовите капаци на двигателя
2. Повдига се уплътнението в задната част на коша непосредствено пред чистачките (ако свалиш раменете на чистачките и решетките под тях може и да ти е по-лесно, но аз го направих без)
3. Развиват се 5 винта на една ламарина (с изолация върху нея) непосредствено зад двигателя - с глави мисля като за гаечен ключ номер 7. Тясно е, но с подходящи инструменти става бързо.
4. Маха се ламарината и една пластмасова свободно подвижна кора...
5. Разкопчава се пластмасовото "коланче" на капака на вентилатора, махат се долу 2 щифта в ляво и дясно и внимателно се отваря... мисля, че като го слагах обратно първо влизаше отдолу и после щракваше отгоре, следователно отварянето е по обратен ред...
6. Освен ако нямате специално пригоден инструмент за отключване на металната планка от долната й страна (която контрира вентилатора) то тогава бой по издутината й - така отпуска планката (тя е като скоба от 2 части) и после си я оформяте преди монтажа... само да не се изпусне във вентилационните отвори някоя част, че после се отваря и през купето
Това се отнася за климатроник\климатик на М50В20 - за други версии не зная... а и писаното е по памет и може да имам пропуски или неточности.
1. Свалят се пластмасовите капаци на двигателя
2. Повдига се уплътнението в задната част на коша непосредствено пред чистачките (ако свалиш раменете на чистачките и решетките под тях може и да ти е по-лесно, но аз го направих без)
3. Развиват се 5 винта на една ламарина (с изолация върху нея) непосредствено зад двигателя - с глави мисля като за гаечен ключ номер 7. Тясно е, но с подходящи инструменти става бързо.
4. Маха се ламарината и една пластмасова свободно подвижна кора...
5. Разкопчава се пластмасовото "коланче" на капака на вентилатора, махат се долу 2 щифта в ляво и дясно и внимателно се отваря... мисля, че като го слагах обратно първо влизаше отдолу и после щракваше отгоре, следователно отварянето е по обратен ред...
6. Освен ако нямате специално пригоден инструмент за отключване на металната планка от долната й страна (която контрира вентилатора) то тогава бой по издутината й - така отпуска планката (тя е като скоба от 2 части) и после си я оформяте преди монтажа... само да не се изпусне във вентилационните отвори някоя част, че после се отваря и през купето

Това се отнася за климатроник\климатик на М50В20 - за други версии не зная... а и писаното е по памет и може да имам пропуски или неточности.
- mModo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 18.04.2008
- Местоположение: София/Младост
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: WBS
- Детайли за колата: Е34 М50Б20+чип-ванус
Е39 М52Б25ТУ (с две цици за мачкане :))
Re: директно връзване на перката
за вентилаторче за парно - моето го ремонтирах (втулки+четки), но може би турбинките са вече разцентровани и рядко на най-ниска скорост едвам се чува леко чукане. Иначе някъде по форума имаше за вентилаторите.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани