Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R

Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!

Мнение от Бимбо » 06 Апр 2011, 23:50

Колеги губя адски много вода!За около 2 дена и пробег от 50км бимбо изгуби около 5.7л вода!Колата беше след смяна на казанче(разширителен съд),напълнена с хубав немски антифриз,обезвъздушена(идеално) и прочие!Причина за пукане на казанчето един бог знае защо(тръгнах на път и просто изпуши(не съм карал дори и леко бързо)100км/ч(на круиз)!Не надува маркучите,не е смесила маслото,няма видими течове,колата загрява съвсем нормално(не показва признаци да повишава температурата повече от нормалното дори и на уреда за температурата)!Колата е с пълна спортна генерация и не изкарва бял дим,не мирише на антифриз(само на бензинови пари)!Няма парно,и през отвора за обезвъздушаване излиза само пара(наситена)!Проверихме доста неща в сервиза,но няма признаци да е счупена колата!Наистина ли съм за гарнитура(както всички мислиме мой приятели и т.н)или е теч който не забелязвам!Дайте ми своите съвети(за които ще съм ви наистина благодарен)и ми кажете(ако може разбира се)дали избора ми на човек(Фантазията) който да ми прави главата(ако е тя де)е правилен!Благодаря ако се отзовете на молбата ми за помощ!


Поздрави! :yes: :help: :yes:

Колата за тези които не знаят е 320и Е46 М52b20TU!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 11.04.2010
Местоположение: Planet Roterende
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp

Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!

Мнение от Krasimir19 » 06 Апр 2011, 23:54

Възможно е и да си за гарнитура, и ако наистина си за гарнитура би трябвало през аспуха да ти изхвърля водата, но за да ти е заминала гарнитурата трябва да си я прегрял колата. Нека някой коийто е по в час с нещата да каже.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R

Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!

Мнение от Бимбо » 07 Апр 2011, 0:03

Krasimir19 написа:Възможно е и да си за гарнитура, и ако наистина си за гарнитура би трябвало през аспуха да ти изхвърля водата, но за да ти е заминала гарнитурата трябва да си я прегрял колата. Нека някой коийто е по в час с нещата да каже.



Колата никога не е прегрявана!Карана е с антифриз(6л антифриз и около 500мл вода)не е създавала проблем с температурата досега! :(

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!

Мнение от Zagy » 07 Апр 2011, 0:03

Това трябва да е някакъв теч - иначе няма как за 50 км да заминат над 5 литра охладителна течност. Ако е гарнитура то пробойната трябва да адски голяма и колата ще глъхне, няма да работи хубаво. Огледайте пак всички маркучи и връзки по тях.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R

Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!

Мнение от Бимбо » 07 Апр 2011, 0:09

Zagy написа:Това трябва да е някакъв теч - иначе няма как за 50 км да заминат над 5 литра охладителна течност. Ако е гарнитура то пробойната трябва да адски голяма и колата ще глъхне, няма да работи хубаво. Огледайте пак всички маркучи и връзки по тях.



Ми да ти кажа колата не върви изобщо добре!Обаче гръмнах и дебитомера(чакам си новия да дойде скоро)и при подаване на равномерна и постепенна газ колата си стига до 6500 без проблем!Обаче ако я нагазя яко глъхне да си е.....е ма....ката!.........................казвай колега май май е голяма цепнатината а? :shock:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!

Мнение от Zagy » 07 Апр 2011, 8:46

Ами ако така, както го казваш... сутрин като запалиш на студен мотор - пали ли много трурно, като запали прекъсва, чак след малко поизчиства празния ход? И по-добре ли се държи като е в обороти - имам предвид по-равномерно ли работи, когато е да речем над 3000об/мин?
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!

Мнение от landolin » 07 Апр 2011, 9:46

Бимбо написа:
Zagy написа:Това трябва да е някакъв теч - иначе няма как за 50 км да заминат над 5 литра охладителна течност. Ако е гарнитура то пробойната трябва да адски голяма и колата ще глъхне, няма да работи хубаво. Огледайте пак всички маркучи и връзки по тях.



Ми да ти кажа колата не върви изобщо добре!Обаче гръмнах и дебитомера(чакам си новия да дойде скоро)и при подаване на равномерна и постепенна газ колата си стига до 6500 без проблем!Обаче ако я нагазя яко глъхне да си е.....е ма....ката!.........................казвай колега май май е голяма цепнатината а? :shock:



Какво значи гръмнах дебитомера - газова ли имаш?
Да ти изчезнат 5л. антифриз за два дена си е доста сериозен теч - ако имаш издухана гарнитура трябва да през ауспуха да излизат направо бели облаци за този пробег, или маслото да е на боза вече или и двете.
При предишната ми кола се получи третия вариант и пак имаше доста останала вода в блока (а общо събираше 5л) и правех турска баня от ауспуха :)

Според мен при теб проблема е в маркучи, радиатор, съединения към двигателя, радиаторче на парното и т.н - абе няма как да не се види този теч - 5л са много антифриз :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 789
Регистриран на: 1.02.2010
Пол: Мъж
Кара: F34 320d
Мечтае да кара: G32
Детайли за колата: 320d GT B47

Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!

Мнение от mistyrain » 07 Апр 2011, 10:52

Колега, аз имах такъв проблем. Заничах сутрин да вида каде тече ама нищо нямаше. оказа се че тече само като работи колата, демек като има налягане в системата и пробойната ми беше в класическия трипътник (мен ми приличе на 4 пътник де) който е отзад на двигателя. Демек от към купето. Там освен него при смяна трябва да се смени и един О-пръстен, че аз смених само този 3-пътник и пак сълзеше и се оказа че стария 0-пръстен е сдал багажа и не уплътнява. Както и при теб аз стигнах до този проблем след спукано казанче и след смяната му.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R

Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!

Мнение от Бимбо » 07 Апр 2011, 10:54

landolin написа:
Бимбо написа:
Zagy написа:Това трябва да е някакъв теч - иначе няма как за 50 км да заминат над 5 литра охладителна течност. Ако е гарнитура то пробойната трябва да адски голяма и колата ще глъхне, няма да работи хубаво. Огледайте пак всички маркучи и връзки по тях.



Ми да ти кажа колата не върви изобщо добре!Обаче гръмнах и дебитомера(чакам си новия да дойде скоро)и при подаване на равномерна и постепенна газ колата си стига до 6500 без проблем!Обаче ако я нагазя яко глъхне да си е.....е ма....ката!.........................казвай колега май май е голяма цепнатината а? :shock:



Какво значи гръмнах дебитомера - газова ли имаш?
Да ти изчезнат 5л. антифриз за два дена си е доста сериозен теч - ако имаш издухана гарнитура трябва да през ауспуха да излизат направо бели облаци за този пробег, или маслото да е на боза вече или и двете.
При предишната ми кола се получи третия вариант и пак имаше доста останала вода в блока (а общо събираше 5л) и правех турска баня от ауспуха :)

Според мен при теб проблема е в маркучи, радиатор, съединения към двигателя, радиаторче на парното и т.н - абе няма как да не се види този теч - 5л са много антифриз :confused:



Не колата не е с газова :mhihi: никога няма и да бъде,просто си замина дебитомера,и вътре липсваше едната от двете пластинки(за мен си е гръмване :mhihi: :mhihi: :mhihi: )!Обаче лошото е,че не виждам никакви течове НИКАКВИ(поне видими)!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R

Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!

Мнение от Бимбо » 07 Апр 2011, 10:55

Zagy написа:Ами ако така, както го казваш... сутрин като запалиш на студен мотор - пали ли много трурно, като запали прекъсва, чак след малко поизчиства празния ход? И по-добре ли се държи като е в обороти - имам предвид по-равномерно ли работи, когато е да речем над 3000об/мин?



Е да де,но това не е ли от дебитомера(нали не дава смеси сега)!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 789
Регистриран на: 1.02.2010
Пол: Мъж
Кара: F34 320d
Мечтае да кара: G32
Детайли за колата: 320d GT B47

Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!

Мнение от mistyrain » 07 Апр 2011, 10:56

Виж колега предното ми мнение. И при мен нямаше никакви видими.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R

Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!

Мнение от Бимбо » 07 Апр 2011, 10:58

mistyrain написа:Колега, аз имах такъв проблем. Заничах сутрин да вида каде тече ама нищо нямаше. оказа се че тече само като работи колата, демек като има налягане в системата и пробойната ми беше в класическия трипътник (мен ми приличе на 4 пътник де) който е отзад на двигателя. Демек от към купето. Там освен него при смяна трябва да се смени и един О-пръстен, че аз смених само този 3-пътник и пак сълзеше и се оказа че стария 0-пръстен е сдал багажа и не уплътнява. Както и при теб аз стигнах до този проблем след спукано казанче и след смяната му.




Благодатна Мариа :mhihi: :mhihi: :mhihi: колега ще го проверя и ще пиша какво е станало!Май това ще се окаже проблема ДАНО!!!!!!!!!!!!!!!!!Благодаря ти за помоща!Ако обаче не е това........................... :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!

Мнение от landolin » 07 Апр 2011, 11:05

Бимбо написа:
mistyrain написа:Колега, аз имах такъв проблем. Заничах сутрин да вида каде тече ама нищо нямаше. оказа се че тече само като работи колата, демек като има налягане в системата и пробойната ми беше в класическия трипътник (мен ми приличе на 4 пътник де) който е отзад на двигателя. Демек от към купето. Там освен него при смяна трябва да се смени и един О-пръстен, че аз смених само този 3-пътник и пак сълзеше и се оказа че стария 0-пръстен е сдал багажа и не уплътнява. Както и при теб аз стигнах до този проблем след спукано казанче и след смяната му.




Благодатна Мариа :mhihi: :mhihi: :mhihi: колега ще го проверя и ще пиша какво е станало!Май това ще се окаже проблема ДАНО!!!!!!!!!!!!!!!!!Благодаря ти за помоща!Ако обаче не е това........................... :confused:



Ако ти работи равномерно мотора и без сериозни сътресения и нямаш нито пушеци от ауспуха или антифриз в маслото няма за какво да се притесняваш (по двигателя де), но си оправи загубата на антифриз да не я прегрееш :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!

Мнение от гумата » 07 Апр 2011, 18:45

Колега, при мен се е случвало нещо подобно. Течовете на вода са по охладителната система- радиатор, гумени съединения , водна помпа, като предварително не мисля, че е гарнитура на двигателя.
Ако е от радиатора, не губи време , иди и си купи един радиатор. Смяната на разширителния съд на радиатора, който е направен в радиатора е мъчително занимание и е губене на време.
Помпата отчетливо показва, когато тече от нея, тя е отпред зад ремъка и трябва да капе, но за два дни колата ще вдига и температура. При протекъл радиатор или помпа направо си вземи нова част и така ще караш докато продадеш колата иначе оставаш с проблем за лятото, когато може на задръстване да я прегрееш и отиваш на сериозен ремонт.При радиатора може да просълзява по стената около капачката. За целта развърташ пластмасовата лента пред и над радиатора и около капачката като при изгасен студен двигател развърташ капачката. Ако там има просълзяване до долу, сменяш радиатора. Горе долу там се пука при много коли от марката. 5 литра разход вода говори за спукан радиатор. При спукани съединения се губи по- малко вода. Ако е водна помпа веднага отчетливо ще видиш вода под колата като спреш.
Ако си карал колата, след като спреш, отвори капака на двигателя и погледни за насъзляване. Ако има такова,за съединенията, при форсиране и нягряване дупката се разширява. Помисли за нов детайл,защото старите части са амортизирани.
Купи си антифриз и не забравяй при сваляне на радиатора за водата да ти измият и радиатора на климатика, че се задръства с мухи и това е добре с пароструйка със студена вода или с въздух да го издухат.
Обърни внимание бавно и внимателно ДА СЕ ОБЕЗВЪЗДУШИ РАДИАТОРА СЛЕД МОНТАЖ.
Бавно. Може да си го направиш сам, но трябва бавно и търпеливо.
При мен радиатора се беше издул и изкривил , но се беше спукал в горната част и просълзяваше до долу.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: PeRniK
Кара: 318i Е46 2000

Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!

Мнение от babbilqn » 11 Апр 2011, 20:46

на мене ми губеше много вода и след 4 месеца ми се с4упи водната помпа от нея ми губеше водата
/// BMW е КоЛаТа БлОнДиНкА е ЖеНаТа ///

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Harry Poter

Последни теми
Facebook