Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Бимбо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!
Колеги губя адски много вода!За около 2 дена и пробег от 50км бимбо изгуби около 5.7л вода!Колата беше след смяна на казанче(разширителен съд),напълнена с хубав немски антифриз,обезвъздушена(идеално) и прочие!Причина за пукане на казанчето един бог знае защо(тръгнах на път и просто изпуши(не съм карал дори и леко бързо)100км/ч(на круиз)!Не надува маркучите,не е смесила маслото,няма видими течове,колата загрява съвсем нормално(не показва признаци да повишава температурата повече от нормалното дори и на уреда за температурата)!Колата е с пълна спортна генерация и не изкарва бял дим,не мирише на антифриз(само на бензинови пари)!Няма парно,и през отвора за обезвъздушаване излиза само пара(наситена)!Проверихме доста неща в сервиза,но няма признаци да е счупена колата!Наистина ли съм за гарнитура(както всички мислиме мой приятели и т.н)или е теч който не забелязвам!Дайте ми своите съвети(за които ще съм ви наистина благодарен)и ми кажете(ако може разбира се)дали избора ми на човек(Фантазията) който да ми прави главата(ако е тя де)е правилен!Благодаря ако се отзовете на молбата ми за помощ!
Поздрави!

Колата за тези които не знаят е 320и Е46 М52b20TU!
Поздрави!



Колата за тези които не знаят е 320и Е46 М52b20TU!
- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!
Възможно е и да си за гарнитура, и ако наистина си за гарнитура би трябвало през аспуха да ти изхвърля водата, но за да ти е заминала гарнитурата трябва да си я прегрял колата. Нека някой коийто е по в час с нещата да каже.
- Бимбо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!
Krasimir19 написа:Възможно е и да си за гарнитура, и ако наистина си за гарнитура би трябвало през аспуха да ти изхвърля водата, но за да ти е заминала гарнитурата трябва да си я прегрял колата. Нека някой коийто е по в час с нещата да каже.
Колата никога не е прегрявана!Карана е с антифриз(6л антифриз и около 500мл вода)не е създавала проблем с температурата досега!

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!
Това трябва да е някакъв теч - иначе няма как за 50 км да заминат над 5 литра охладителна течност. Ако е гарнитура то пробойната трябва да адски голяма и колата ще глъхне, няма да работи хубаво. Огледайте пак всички маркучи и връзки по тях.
Si non confectus, non reficiat.
- Бимбо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!
Zagy написа:Това трябва да е някакъв теч - иначе няма как за 50 км да заминат над 5 литра охладителна течност. Ако е гарнитура то пробойната трябва да адски голяма и колата ще глъхне, няма да работи хубаво. Огледайте пак всички маркучи и връзки по тях.
Ми да ти кажа колата не върви изобщо добре!Обаче гръмнах и дебитомера(чакам си новия да дойде скоро)и при подаване на равномерна и постепенна газ колата си стига до 6500 без проблем!Обаче ако я нагазя яко глъхне да си е.....е ма....ката!.........................казвай колега май май е голяма цепнатината а?

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!
Ами ако така, както го казваш... сутрин като запалиш на студен мотор - пали ли много трурно, като запали прекъсва, чак след малко поизчиства празния ход? И по-добре ли се държи като е в обороти - имам предвид по-равномерно ли работи, когато е да речем над 3000об/мин?
Si non confectus, non reficiat.
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!
Бимбо написа:Zagy написа:Това трябва да е някакъв теч - иначе няма как за 50 км да заминат над 5 литра охладителна течност. Ако е гарнитура то пробойната трябва да адски голяма и колата ще глъхне, няма да работи хубаво. Огледайте пак всички маркучи и връзки по тях.
Ми да ти кажа колата не върви изобщо добре!Обаче гръмнах и дебитомера(чакам си новия да дойде скоро)и при подаване на равномерна и постепенна газ колата си стига до 6500 без проблем!Обаче ако я нагазя яко глъхне да си е.....е ма....ката!.........................казвай колега май май е голяма цепнатината а?
Какво значи гръмнах дебитомера - газова ли имаш?
Да ти изчезнат 5л. антифриз за два дена си е доста сериозен теч - ако имаш издухана гарнитура трябва да през ауспуха да излизат направо бели облаци за този пробег, или маслото да е на боза вече или и двете.
При предишната ми кола се получи третия вариант и пак имаше доста останала вода в блока (а общо събираше 5л) и правех турска баня от ауспуха

Според мен при теб проблема е в маркучи, радиатор, съединения към двигателя, радиаторче на парното и т.н - абе няма как да не се види този теч - 5л са много антифриз

- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!
Колега, аз имах такъв проблем. Заничах сутрин да вида каде тече ама нищо нямаше. оказа се че тече само като работи колата, демек като има налягане в системата и пробойната ми беше в класическия трипътник (мен ми приличе на 4 пътник де) който е отзад на двигателя. Демек от към купето. Там освен него при смяна трябва да се смени и един О-пръстен, че аз смених само този 3-пътник и пак сълзеше и се оказа че стария 0-пръстен е сдал багажа и не уплътнява. Както и при теб аз стигнах до този проблем след спукано казанче и след смяната му.
- Бимбо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!
landolin написа:Бимбо написа:Zagy написа:Това трябва да е някакъв теч - иначе няма как за 50 км да заминат над 5 литра охладителна течност. Ако е гарнитура то пробойната трябва да адски голяма и колата ще глъхне, няма да работи хубаво. Огледайте пак всички маркучи и връзки по тях.
Ми да ти кажа колата не върви изобщо добре!Обаче гръмнах и дебитомера(чакам си новия да дойде скоро)и при подаване на равномерна и постепенна газ колата си стига до 6500 без проблем!Обаче ако я нагазя яко глъхне да си е.....е ма....ката!.........................казвай колега май май е голяма цепнатината а?
Какво значи гръмнах дебитомера - газова ли имаш?
Да ти изчезнат 5л. антифриз за два дена си е доста сериозен теч - ако имаш издухана гарнитура трябва да през ауспуха да излизат направо бели облаци за този пробег, или маслото да е на боза вече или и двете.
При предишната ми кола се получи третия вариант и пак имаше доста останала вода в блока (а общо събираше 5л) и правех турска баня от ауспуха
Според мен при теб проблема е в маркучи, радиатор, съединения към двигателя, радиаторче на парното и т.н - абе няма как да не се види този теч - 5л са много антифриз
Не колата не е с газова




- Бимбо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!
Zagy написа:Ами ако така, както го казваш... сутрин като запалиш на студен мотор - пали ли много трурно, като запали прекъсва, чак след малко поизчиства празния ход? И по-добре ли се държи като е в обороти - имам предвид по-равномерно ли работи, когато е да речем над 3000об/мин?
Е да де,но това не е ли от дебитомера(нали не дава смеси сега)!
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!
Виж колега предното ми мнение. И при мен нямаше никакви видими.
- Бимбо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!
mistyrain написа:Колега, аз имах такъв проблем. Заничах сутрин да вида каде тече ама нищо нямаше. оказа се че тече само като работи колата, демек като има налягане в системата и пробойната ми беше в класическия трипътник (мен ми приличе на 4 пътник де) който е отзад на двигателя. Демек от към купето. Там освен него при смяна трябва да се смени и един О-пръстен, че аз смених само този 3-пътник и пак сълзеше и се оказа че стария 0-пръстен е сдал багажа и не уплътнява. Както и при теб аз стигнах до този проблем след спукано казанче и след смяната му.
Благодатна Мариа




- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!
Бимбо написа:mistyrain написа:Колега, аз имах такъв проблем. Заничах сутрин да вида каде тече ама нищо нямаше. оказа се че тече само като работи колата, демек като има налягане в системата и пробойната ми беше в класическия трипътник (мен ми приличе на 4 пътник де) който е отзад на двигателя. Демек от към купето. Там освен него при смяна трябва да се смени и един О-пръстен, че аз смених само този 3-пътник и пак сълзеше и се оказа че стария 0-пръстен е сдал багажа и не уплътнява. Както и при теб аз стигнах до този проблем след спукано казанче и след смяната му.
Благодатна Мариа![]()
![]()
колега ще го проверя и ще пиша какво е станало!Май това ще се окаже проблема ДАНО!!!!!!!!!!!!!!!!!Благодаря ти за помоща!Ако обаче не е това...........................
Ако ти работи равномерно мотора и без сериозни сътресения и нямаш нито пушеци от ауспуха или антифриз в маслото няма за какво да се притесняваш (по двигателя де), но си оправи загубата на антифриз да не я прегрееш

Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!
Колега, при мен се е случвало нещо подобно. Течовете на вода са по охладителната система- радиатор, гумени съединения , водна помпа, като предварително не мисля, че е гарнитура на двигателя.
Ако е от радиатора, не губи време , иди и си купи един радиатор. Смяната на разширителния съд на радиатора, който е направен в радиатора е мъчително занимание и е губене на време.
Помпата отчетливо показва, когато тече от нея, тя е отпред зад ремъка и трябва да капе, но за два дни колата ще вдига и температура. При протекъл радиатор или помпа направо си вземи нова част и така ще караш докато продадеш колата иначе оставаш с проблем за лятото, когато може на задръстване да я прегрееш и отиваш на сериозен ремонт.При радиатора може да просълзява по стената около капачката. За целта развърташ пластмасовата лента пред и над радиатора и около капачката като при изгасен студен двигател развърташ капачката. Ако там има просълзяване до долу, сменяш радиатора. Горе долу там се пука при много коли от марката. 5 литра разход вода говори за спукан радиатор. При спукани съединения се губи по- малко вода. Ако е водна помпа веднага отчетливо ще видиш вода под колата като спреш.
Ако си карал колата, след като спреш, отвори капака на двигателя и погледни за насъзляване. Ако има такова,за съединенията, при форсиране и нягряване дупката се разширява. Помисли за нов детайл,защото старите части са амортизирани.
Купи си антифриз и не забравяй при сваляне на радиатора за водата да ти измият и радиатора на климатика, че се задръства с мухи и това е добре с пароструйка със студена вода или с въздух да го издухат.
Обърни внимание бавно и внимателно ДА СЕ ОБЕЗВЪЗДУШИ РАДИАТОРА СЛЕД МОНТАЖ.
Бавно. Може да си го направиш сам, но трябва бавно и търпеливо.
При мен радиатора се беше издул и изкривил , но се беше спукал в горната част и просълзяваше до долу.
Ако е от радиатора, не губи време , иди и си купи един радиатор. Смяната на разширителния съд на радиатора, който е направен в радиатора е мъчително занимание и е губене на време.
Помпата отчетливо показва, когато тече от нея, тя е отпред зад ремъка и трябва да капе, но за два дни колата ще вдига и температура. При протекъл радиатор или помпа направо си вземи нова част и така ще караш докато продадеш колата иначе оставаш с проблем за лятото, когато може на задръстване да я прегрееш и отиваш на сериозен ремонт.При радиатора може да просълзява по стената около капачката. За целта развърташ пластмасовата лента пред и над радиатора и около капачката като при изгасен студен двигател развърташ капачката. Ако там има просълзяване до долу, сменяш радиатора. Горе долу там се пука при много коли от марката. 5 литра разход вода говори за спукан радиатор. При спукани съединения се губи по- малко вода. Ако е водна помпа веднага отчетливо ще видиш вода под колата като спреш.
Ако си карал колата, след като спреш, отвори капака на двигателя и погледни за насъзляване. Ако има такова,за съединенията, при форсиране и нягряване дупката се разширява. Помисли за нов детайл,защото старите части са амортизирани.
Купи си антифриз и не забравяй при сваляне на радиатора за водата да ти измият и радиатора на климатика, че се задръства с мухи и това е добре с пароструйка със студена вода или с въздух да го издухат.
Обърни внимание бавно и внимателно ДА СЕ ОБЕЗВЪЗДУШИ РАДИАТОРА СЛЕД МОНТАЖ.
Бавно. Може да си го направиш сам, но трябва бавно и търпеливо.
При мен радиатора се беше издул и изкривил , но се беше спукал в горната част и просълзяваше до долу.
- babbilqn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: PeRniK
- Кара: 318i Е46 2000
Re: Губене на АДСКИ МНОГО ВОДА!
на мене ми губеше много вода и след 4 месеца ми се с4упи водната помпа от нея ми губеше водата
/// BMW е КоЛаТа БлОнДиНкА е ЖеНаТа ///
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Harry Poter