директно връзване на перката
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
директно връзване на перката
здравейте може ли някой да ми каже как може да се върже директно перката на радиатора на бмв е 34
- Maratilov e34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
Re: директно връзване на перката
Ако става вапрос за виското по добре недей не че нестава но от там вазникват други проблеми след време.
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел
Re: директно връзване на перката
итересното е че си загрява нормално но перката не се включва изобщо и не мога да разбера дали въобще работи
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: директно връзване на перката
iva20 написа:итересното е че си загрява нормално но перката не се включва изобщо и не мога да разбера дали въобще работи
Смени си виското.

- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: директно връзване на перката
може да няма нужда да се вклучва аз виското го чух преди 2-3 дни като беше топло ,че бях в задръстване иначе цяла зима не се включваше,ако става дума за М51 де
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: директно връзване на перката
Виското зацепва когато колата повиши работната температура с няколко градуса, ако то не е в ред, то колата ще загрява много над допустимото.С две думи целта му е да поддържа една температура на мотора, така че ако загрява нормално не го пипай 


Re: директно връзване на перката
Зависи колко е бил в задръстване и колко топло е ма кат гледам засега може и без виско пак да си кара и да не прегрява ама лятото чука на вратата и тогава става кърваво
. Та колега увери се че виското не зацепва па тогава сменяй ама ако не бачка хич не чакай и взимай ново щото това охлажда на място кат си иначе слагай ел. перка и свиркай ма по-лесното е виско пък и кат пари е едно и също.

- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: директно връзване на перката
Най-ефтиният вариант е с електрожена. Прекапваш гайката и ще имаш постоянно зацепено виско. Ако имаш пари- купи си ново, естествено не от къде да е. Но ако не си паралия, а колата ти трябва- не си прави експерименти, завари го. Проблеми няма. АЗ карах така почти две години, на старата ми петица, докато му дойде времето да го сменя, кат се видях с някоя пара в повече. Нищо не се е развалило, нищо не е направило проблем. Само дето малко дразни, щото фучи. Но пък си има и добра страна, лятото повдига полите на мадамите, като дадеш пойче газ 

С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- Bavariqtamniska
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 23.07.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: М5 Е34 Touring
Re: директно връзване на перката
Виждал съм излязла през капака перка на виско след заварка и не мисля че е идея това, заеби дали щяло да се разбия помпата или не и на тоз дето беше колата не му се беше преебала помпата просто си смени капака и добре е че не отнесе на някой зелката.
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: директно връзване на перката
pepitoooooooooo написа:Най-ефтиният вариант е с електрожена. Прекапваш гайката и ще имаш постоянно зацепено виско. Ако имаш пари- купи си ново, естествено не от къде да е. Но ако не си паралия, а колата ти трябва- не си прави експерименти, завари го. Проблеми няма. АЗ карах така почти две години, на старата ми петица, докато му дойде времето да го сменя, кат се видях с някоя пара в повече. Нищо не се е развалило, нищо не е направило проблем. Само дето малко дразни, щото фучи. Но пък си има и добра страна, лятото повдига полите на мадамите, като дадеш пойче газ
колега а зимата за колко време загрява като постоянно е зацепено виското да не би да нямаш и парно е...ти
Re: директно връзване на перката
сега в момента нямам парно не работи но нямаше никакви проблеми от 2-3 дни започна да загрява стига до 100-110 градуса за това питам при положение че нямам парно сега дали мога да вържа перката директно
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: директно връзване на перката
iva20 написа:сега в момента нямам парно не работи но нямаше никакви проблеми от 2-3 дни започна да загрява стига до 100-110 градуса за това питам при положение че нямам парно сега дали мога да вържа перката директно
Почне ли да загрява толко и да няма парно ако щещ две перки да сложиш се тая.
Виж си водната помпа виското и термустата да няма после спуках глава.


- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: директно връзване на перката
Ако нещо не ти е ясно- пиши на лично, да ти обясня,,,,, че май не си казал всичко в първият си пост, а тука сме разбирачи много. За да се откроя от всеобщата картинка, споделям само личният си опит- ако има въздух в системата или няма достатъчно течност- колата пак ще загрява, квото и виско да си сложил. Тъй, че- мисли на кой се доверяваш, а да човърка под капака не давай на прословутите "майстори" по сервизите, че много трудно им се чистят лайната после.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: директно връзване на перката
Мойто старато виско в едно задръстване края на миналото лято си замина. Разбрах го по неприатния начин по средата на задръстването при температура поне 35 градуса. Бях висял около 20 мин и поне толкова сигулно ме очакваше. Изведнъж започна да загрява инамен ми се присра, викам ебаси филма а никъде не мога да мръдна. Спаси ме това, че се появи една линейка и както всички правят път аз тръгнах след нея. И веднага след кръстовището спрях и изгасих мотора. Седях около час докато поизтине и след това с полу отварен капак се прибрах дирекно до сервиза. Нямах 150 кинта в мен тогава и пича мипредложи рециклирано виско. Не зацепено постянно а рециклирано, вътре е пълно със същия селикон какъвто използват за оригиналните. Струваше ми 50 лв. с монтажа и демонтажана старото. Изкарах си лятото и зимата и до този момент да чукна на дърво проблем не е направило. Лятото си държеше нормална температура и зимата също. Знам че имаше тема тук във форума за това какъв е селикона във виското. Та за това колега ако искаш пиши на лични да ти дам контакта на момчето. Повечето го познават и всеки има разнообразно мнение за него но е факт, че тогава ме спаси и беше коректен. Не ме накара като всеки друг да си купя оригинал а ми предложи и тозина моя отговорност. Това виско няма гаранция и аз съм наясно с това но и факт, че вече повече от 6 месеца работи. Имайте на в предвид че тази кола се кара денонощно само като спя не я карам. Казвам го да за да е ясно, че експлотацията на виското е жестока.
Поздрави!
Поздрави!
Re: директно връзване на перката
а някой е може ли да ми каже каде се намира моторчето на парното и лесно ли се сваля
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани