м62б44 надува
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: м62б44 надува
bmw_n00b написа:И къде по-точно е заминало покритието, че нещо ми убягва мисълта ти... освен ако изказването ти не е със саркастично-снизходителен замисъл
Ами ако не знаеш.... след прегряване, освен, че може да кривне глава може и блок, може и да се пукнат. Клапаните прегарят, леглата им прегарят, сигментите на буталата се огъват като медна тел после, а трябва да се чупят ( ако си слагал сигменти някога ), както и самото покритие на цилиндрите се унищожава, било то алусил или никасил за алуминиев блок без ризи, или циментацията (пак вид специална повърхностна обработка ) на блока или самите ризи за чугунените блокове/ризи....такива съм виждал посинели направо..
Според прегряването и щетите... с 3 думи. Само колегата си знае колко може да го е прегрял и карал така, дори и с неработеща добре охл система, а от там и поразията, която за алуминиеви мотори е най-голяма в случая осмак В образен, който така или иначе държи доста висока температура, което е много глупаво решение на БМВ. Направено е с цел малко по-малко разход на гориво.... ама това е друг въпрос...

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: м62б44 надува
Така де, нали той си ги гледа. Той ако е прегряван до такава степен, покритията на стените ще са последната грижа. Но самото прегряване няма отношение към износването на покритието. Ако е сцепен блока и оттам покритието е съвсем различно... А посинелите ризи са по-скоро от липса на масло, т.е. зависи колко дълго е каран мотора без да се охлажда и да почне да прегаря маслото. Ако колегата знае как е прегряван мотора може сам да си направи изводите и дали си заслужава ремонта. Но да свали глави без дори един тест за газове да направи си е бая геройство. Според мен ако мотора е прегрял след като вече е бил в работна температура, т.е. блок, глава, едно друго, всичко загряло на макс, дори и цялата вода да е хвърлил, но да не е каран повече от да кажем 1-2 минути (че и повече) на ниски обороти, нищо не може да му стане.
ПП Аз се вързвам единствено заради прословутия мит с никасил, алусил и темподобни. И двете покрития са еднакво надеждни (безнадеждни). Както е и мит за мен че БМВ-та много пукали глави. Ми пукат като не се охлаждат... или като се напъват студени, и блокове пукат даже, и покритията на цилиндрите се износват преждевременно.
ПП Аз се вързвам единствено заради прословутия мит с никасил, алусил и темподобни. И двете покрития са еднакво надеждни (безнадеждни). Както е и мит за мен че БМВ-та много пукали глави. Ми пукат като не се охлаждат... или като се напъват студени, и блокове пукат даже, и покритията на цилиндрите се износват преждевременно.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: м62б44 надува
Колега, има ли напредък с двигателчето? И то положителен надявам се! Стана ли ясно какъв му е случаят? Между другото в Е39 ли е моторът и на колко км пробег се води, че е?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: м62б44 надува
Снощи запалихме двигаятела и всичко изглежда добре купих му гарнитури елринг -метални че тези който бяха като го отворих бяха гьотц неметални . ще трябва да го покараме повечко и ще покаже- двигатела е във е39-ка ако има някакъв проблем ще пиша. километрите не знам колко са пък и няма особенно значение щом резите са добре .
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани