Проблем с газовата уредба
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- SonicRage
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60
- Детайли за колата: BMW e60 525xi
Проблем с газовата уредба
Здравейте колеги, от 3 месеца съм собственик на BMW 520i 97г. с газов инжекцион тартарини. В Неделя следобед ме удариха но удара не беше толкова силен - по скоро повърхностно в следствие на това че колегата не успя да спре на мокрия път(може би с около 5км/ч) и видимите щети по купето са минимални (само леко изкривени ламарини)...Причината поради която ме удари е че не успях да се изтегля от кръстовището понеже колата ми загасна когато натиснах съединителя (колата беше загряла и беше привключила на газ) ...В момента не можах да го осмисля съвсем защото трябваше да се разберем с колегата, пък и след това не го направи този проблем като запалих и тръгнах да се прибирам, дори и вчера когато я карах пак нямаше проблеми, но след като днес отказа тотално се замислих...
Та проблема е следния - когато температурата на водата загрее над 40 градуса инжекциона се включва, а преди това работи на бензин докато е студена, от днес когато привключи на газ и натисна съединителя за да превключа скорост колата просто застива, волана се втвърдява и колата гасне, когато превключа на бензин нямам никкви проблеми и върви като самолет без да трепне. Затова си мисля, че може би проблема е в газовата уредба и може би нещо от удара се е изместило или пък счупило (колкото и слаб да беше може да се е изместило и да е спомогнало за засилване на проблема) смятам до 1-2 дни да ида и на диагностика за да съм 100% сигурен какъв е проблема но ако някой друг е изпитал подобни проблеми ще се радвам да получа някаква ориентировачна информация.
Както казах колата е BMW 520i 1997г. Газов Инжекцион Тартарини (слаган в италия според документите) с двоен ванус. Ако имате нужда от повече информация ще се радвам да я предоставя.
п.с. ако случайно има такава тема другаде във форума или съм объркал секцията съжалявам, все още съм нов наоколо, не ми се сърдете.
Та проблема е следния - когато температурата на водата загрее над 40 градуса инжекциона се включва, а преди това работи на бензин докато е студена, от днес когато привключи на газ и натисна съединителя за да превключа скорост колата просто застива, волана се втвърдява и колата гасне, когато превключа на бензин нямам никкви проблеми и върви като самолет без да трепне. Затова си мисля, че може би проблема е в газовата уредба и може би нещо от удара се е изместило или пък счупило (колкото и слаб да беше може да се е изместило и да е спомогнало за засилване на проблема) смятам до 1-2 дни да ида и на диагностика за да съм 100% сигурен какъв е проблема но ако някой друг е изпитал подобни проблеми ще се радвам да получа някаква ориентировачна информация.
Както казах колата е BMW 520i 1997г. Газов Инжекцион Тартарини (слаган в италия според документите) с двоен ванус. Ако имате нужда от повече информация ще се радвам да я предоставя.
п.с. ако случайно има такава тема другаде във форума или съм объркал секцията съжалявам, все още съм нов наоколо, не ми се сърдете.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем с газовата уредба
Пробита мембрана на редуктора . Сваляй , сменя се за 10 минути и си ти ...не барай винта за налягането .

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани