питане за 525тдс

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 10.05.2005
Местоположение: lovech
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 525TDSA
Детайли за колата: СТРАШИЛИЩЕ! :)

питане за 525тдс

Мнение от BMW fen » 25 Яну 2006, 13:53

имам следното питане трябва ли след като съм запалил двигателя /2,5 тдс / след като откача някоя от клемите двигателя да продължи да работи или трябва да изгасне :?: и значи ли това че не ми работи генератора :?:
Последна промяна BMW fen на 25 Яну 2006, 14:00, променена общо 1 път
истината е една BMW се казва тя!

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 25 Яну 2006, 13:55

Abe не си прави експерименти ,че може да изгасне за комп.
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 25 Яну 2006, 17:11

1 :idea: Никога не разкачвай акумулатора на БМВ когато работи. Вероятността компа или някой друг модул да замине е огромна.
2 :idea: Май няма да загасне

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 25 Яну 2006, 17:48

Абе пробвай и ще разбереш :mhihi: А после пиши да знаеме и ние какъв е ефекта :mhihi: Има ли смърт или няма :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 26 Яну 2006, 1:07

Дилян Пенчев написа:Абе пробвай ... Има ли смърт или няма :mhihi:
Защо не му обясните на човека като Lucky, а го взехте на подбив?! :twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 24.12.2005
Местоположение: София

Мнение от Burton » 26 Яну 2006, 2:31

Естествено, че трябва да пробваш. За какво ги слушаш тея теоретици тука във форума. :twisted:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 26 Яну 2006, 5:02

За какво ги слушаш тея теоретици тука във форума

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

пич ти май като малък не си си играл с огъня да видиш как боли :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 26 Яну 2006, 10:48

аз доколкото съм чувал на дизеловите мотори им трябва ток само да запалят след това вече не им е необходим да "поддържат огъня" щото нафтата се нагнетявала и не знам си кво си и се възпламенявала сама
а като разкачиш акумулатора при работещ мотор, той нали върти динамото и си прави сам ток, не ползва ток от акумулатора и даже го зарежда.... т. е. би трябвало да може да работи и без акумулатор след като веднъж е запалил...

ама с тия сичките елекотрники пц-та и не знам още кво ефекта може наистина ще е пагубен за половината чаркове.... дано някой от разбиращите да спре да се прави на интересен и да обясни закво иде реч... :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 10.05.2005
Местоположение: lovech
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 525TDSA
Детайли за колата: СТРАШИЛИЩЕ! :)

пробвах

Мнение от BMW fen » 26 Яну 2006, 10:54

Да Ви кажа пробвах и единствения ефект беше , че двигателя изгасна. Няма други проблеми! Въпроса ми е дали това е нормално? :help: :roll:
истината е една BMW се казва тя!

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 26 Яну 2006, 11:07

Може да е огаснала защото алтернатора не работи добре. Но не само на бмв, а и на никоя друга кола не трябва да сваляш акумолатра докато работи. Можеш да изгориш компа , да преебеш алтернатора (по точно релетата ), и кой знае още какво. Виж примерно на жигулата и няма нищо :D
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 10.05.2005
Местоположение: lovech
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 525TDSA
Детайли за колата: СТРАШИЛИЩЕ! :)

благодарско

Мнение от BMW fen » 26 Яну 2006, 12:55

благодаря за инфото бесен не знаех тази работа за компхютъра а вече бях пробвал , слава богу , че и нямаше нищо на колата
истината е една BMW се казва тя!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 15.01.2006

Мнение от FASH1ON » 28 Яну 2006, 14:42

извадил си голям късмет, ние така направихме с една S-class (дизел) и познай?.... - TV и GPRS за смяна... предполагам за всички коли с комп и с много електроника това е пагубно (нали се сещаш, че всички PC се гасят през WINDOLS, а не директно от кабела) :roll: :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: София

.

Мнение от Nick » 09 Фев 2006, 20:29

Значи със сигурност не трябва да загасне. Нещо не е наред ако ти гасне колата като откачиш акумулатора. На дизела ток от акумулатор му трябва само за да запали.

Това съм го правил поне 50 пъти досега заради един смотан стар акумулатор дето всяка зима сдаваше багажа, но не го хвърлях защото лятото си ми върши работа (най-накрая го смених и няма да правя повече това упражнение - вадиш акумулатора от другата кола, палиш с него, после го махаш за да си сложиш пак твоя докато колата работи)

По принцип ми е хрумвало че акумулатора е единсвения филтър който изглажда напрежението от алтернатора но пък досега нищо не е изгоряло а аз ти говоря за систематично прилагане на тая практика.

ПП: става дума за 324тд, все пак на по-новите хубавици може електрониката да се окаже по чувствителна

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 10 Фев 2006, 14:31

Не откачай акумулатора, докато работи колата и по възможност никога не вземай ток - веднъж се случва, но се случва да гръмне компа :!: :!: :!:
При дизелов автомобил би следвало да изгасне мотора заради електромагнитния клапан, който спира притока на гориво, за да загасне колата (иначе няма как).
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 12.02.2006

Мнение от m-power23 » 13 Фев 2006, 0:26

защо ти е да го откачаш акумулатора при запален двигател, не е много умно да.

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook