Инсталиране на навигация и съмнение за кабел
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Инсталиране на навигация и съмнение за кабел
Най добре питай Йордан-Se7en
Според мен и според други колеги, той е най в час с това.
Или аз и колегата meha да идваме до Мадрид

Или аз и колегата meha да идваме до Мадрид

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Инсталиране на навигация и съмнение за кабел
LUBO 555 написа:1.Все ми е тая за км,които показва и червената точица
2.Единственото,което искам е на таблото да си работи всичко(Тª,обороти,разход,chek control)
Казвам това,защото по-горе сте писали за табло,което не е кодирано,а само доведено до работещ вариант.Аз и на това съм доволен.
Благодаря предварително
Не може да не ти пука за червената точка, защото това означава различен VIN, а с различен вин не можеш да го кодираш!
Сменяш VIN-а на новото табло с твоя, в DIS 44 версия отиваш на Coding->ZCS-FA Cоding->Retrofit->HIGH OBC и кодираш. Това е, за да стане както трябва.
Re: Инсталиране на навигация и съмнение за кабел
sadex5 написа:Най добре питай Йордан-Se7enСпоред мен и според други колеги, той е най в час с това.
Или аз и колегата meha да идваме до Мадрид
аз повече в тоя филм не влизам

Любче,слушай Пресли какво казва,там е разковничето

- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Инсталиране на навигация и съмнение за кабел
Благодаря и на тримата
Sadex 5,че що да не дойдете до Мадрид?То найш кво хууу
Пресли,с това табло ме накара един познат да пренаредя кабелите на ретрофита(после ако искаш ще опиша схемата)
Като ми гарантира,че така няма да имам нужда от кодиране.С една дума щеше да си работи всичко.Единственото,което тръгна бе лампата на темпомата.Нито обороти,нито ТºС,нито ми угаснаха интервалите за смяна на масла и т.н.
После ми каза,че щом така не е тръгнало,значи чипа му бил заминал и да съм търсил друго.Пробвах с апарата,дали стига ток по кабела за оборотомера и имам 6,5V,а стрелката не мърда
За Разхода пак същoто
И изведнъж,пикселите на борда,започнаха да губят сила,след около 1мин.едвам се виждаха км и борд и полека лека напълно си изгаснаха.
Сега си сложих пак старото(малък борд) и всичко си е ОК
п.с.Прощавайте за писмата,ама като искам да обясня всичко с най дребните детайли...
Sadex 5,че що да не дойдете до Мадрид?То найш кво хууу

Пресли,с това табло ме накара един познат да пренаредя кабелите на ретрофита(после ако искаш ще опиша схемата)
Като ми гарантира,че така няма да имам нужда от кодиране.С една дума щеше да си работи всичко.Единственото,което тръгна бе лампата на темпомата.Нито обороти,нито ТºС,нито ми угаснаха интервалите за смяна на масла и т.н.
После ми каза,че щом така не е тръгнало,значи чипа му бил заминал и да съм търсил друго.Пробвах с апарата,дали стига ток по кабела за оборотомера и имам 6,5V,а стрелката не мърда

За Разхода пак същoто
И изведнъж,пикселите на борда,започнаха да губят сила,след около 1мин.едвам се виждаха км и борд и полека лека напълно си изгаснаха.
Сега си сложих пак старото(малък борд) и всичко си е ОК
п.с.Прощавайте за писмата,ама като искам да обясня всичко с най дребните детайли...
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Инсталиране на навигация и съмнение за кабел
Здравейте,
Пренаредих,кабелите на ретрофита като по схемата.
Имаше някои не на място
Даже на схемата има един,който е за пин 27 на черната букса на ретрофита,но тя е с 26 пина
така,че предположих,че става дума за печатна грешка и го сложих на пин 7
Температурата работи едно запалване,едно не
Много странно!Паля-работи.Гася,вадя ключа и пак паля и застава на максимум.Пак гася и пак паля и......работи(на 12часа)
Естествено оборотомера не отчита нищо и разхода също не мърда.Така и интрвалите за смяна на масла не угасва,знакът за АСЦ постоянно свети.Утре надявам се да мога да програмирам.
Мислите ли,че симптомите са "нормални"?В смисъл за табло,което само му трябва програмиране?
Щото тук специалистите се съмняват да не би таблото да му е заминал чипа(за това ,че показва Тª 1път и на другия,не
Пренаредих,кабелите на ретрофита като по схемата.
Имаше някои не на място

Даже на схемата има един,който е за пин 27 на черната букса на ретрофита,но тя е с 26 пина

Температурата работи едно запалване,едно не

Много странно!Паля-работи.Гася,вадя ключа и пак паля и застава на максимум.Пак гася и пак паля и......работи(на 12часа)
Естествено оборотомера не отчита нищо и разхода също не мърда.Така и интрвалите за смяна на масла не угасва,знакът за АСЦ постоянно свети.Утре надявам се да мога да програмирам.
Мислите ли,че симптомите са "нормални"?В смисъл за табло,което само му трябва програмиране?
Щото тук специалистите се съмняват да не би таблото да му е заминал чипа(за това ,че показва Тª 1път и на другия,не
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани