Виско и ел перка
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Виско и ел перка
Да не отварям нова тема ,някой сравнявал ли е турбинките на помпа с пласмасова и желязна лята?Коя има по-голям дебит,имам чусвото ,че желязната е с по-малак.
Re: Виско и ел перка
kudo написа:Да не отварям нова тема ,някой сравнявал ли е турбинките на помпа с пласмасова и желязна лята?Коя има по-голям дебит,имам чусвото ,че желязната е с по-малак.
Братко само от добри чувства без засягане , вземи попрочети в Е34 раздела там за 2.5ТДС всичко е разцъкано и няма нужда да откриваш топлата вода пък и повече от полезно ще ти е занапред с тоя двигател. Та оттам знам пък и преди 2 седмици смених мойта водна помпа , старата си беше оргиналната пластмасова , но имаше пукнатини три броя ( без отваряне няма познаване на какъв хал е ) и наистина има ( по спомен ) две или три "лопатки" повече от металната лята ( каквато сложих ) и всеобщото мнение е че по тази причина има по-голям дебит. Обаче нали се сещаш че диаметъра е един и същ и формата , та самите "лопатки" всъщност са по-малки от на металната демек всяка ще загребва по-малко обем т.е съмнявам се по теоретични данни ( само броим лопатките и айде ) да е различен дебита. Аз постъпих малко хитро вземайки пример от други колеги и хакнах шайба с по-малък диаметър откъдето покачвам оборотите а оттам и дебита с близо 12-13% което пък почти изравнява разликата във въпросния спорен по-малък дебит на металната турбинка.


- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Виско и ел перка
Днес я разглобих.Водната помпа е чудна(не е развалцована лопатките са здрави).Но термостатът се оказа 88гр при това не отварящ
(кипях го в къщи)
За сметка на това си намерих ролки и ремък за смяна 



- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Виско и ел перка
vladobate написа:kudo написа:Да не отварям нова тема ,някой сравнявал ли е турбинките на помпа с пласмасова и желязна лята?Коя има по-голям дебит,имам чусвото ,че желязната е с по-малак.
Братко само от добри чувства без засягане , вземи попрочети в Е34 раздела там за 2.5ТДС всичко е разцъкано и няма нужда да откриваш топлата вода пък и повече от полезно ще ти е занапред с тоя двигател. Та оттам знам пък и преди 2 седмици смених мойта водна помпа , старата си беше оргиналната пластмасова , но имаше пукнатини три броя ( без отваряне няма познаване на какъв хал е ) и наистина има ( по спомен ) две или три "лопатки" повече от металната лята ( каквато сложих ) и всеобщото мнение е че по тази причина има по-голям дебит. Обаче нали се сещаш че диаметъра е един и същ и формата , та самите "лопатки" всъщност са по-малки от на металната демек всяка ще загребва по-малко обем т.е съмнявам се по теоретични данни ( само броим лопатките и айде ) да е различен дебита. Аз постъпих малко хитро вземайки пример от други колеги и хакнах шайба с по-малък диаметър откъдето покачвам оборотите а оттам и дебита с близо 12-13% което пък почти изравнява разликата във въпросния спорен по-малък дебит на металната турбинка.Елей дано ма разбра , че няма да мога се повторя
.
Значи наистина все пак е по-малък дебита доколкото разбрах адаш,а от къде взе шайба с по-малък диаметър или я правиха?До засягането няма проблем,не съм от тея хора


- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Виско и ел перка
fox1981 написа:Днес я разглобих.Водната помпа е чудна(не е развалцована лопатките са здрави).Но термостатът се оказа 88гр при това не отварящ(кипях го в къщи)
За сметка на това си намерих ролки и ремък за смяна

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани