Виско и ел перка

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Виско и ел перка

Мнение от kudo » 02 Апр 2011, 20:34

Да не отварям нова тема ,някой сравнявал ли е турбинките на помпа с пласмасова и желязна лята?Коя има по-голям дебит,имам чусвото ,че желязната е с по-малак.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Виско и ел перка

Мнение от vladobate » 02 Апр 2011, 21:12

kudo написа:Да не отварям нова тема ,някой сравнявал ли е турбинките на помпа с пласмасова и желязна лята?Коя има по-голям дебит,имам чусвото ,че желязната е с по-малак.

Братко само от добри чувства без засягане , вземи попрочети в Е34 раздела там за 2.5ТДС всичко е разцъкано и няма нужда да откриваш топлата вода пък и повече от полезно ще ти е занапред с тоя двигател. Та оттам знам пък и преди 2 седмици смених мойта водна помпа , старата си беше оргиналната пластмасова , но имаше пукнатини три броя ( без отваряне няма познаване на какъв хал е ) и наистина има ( по спомен ) две или три "лопатки" повече от металната лята ( каквато сложих ) и всеобщото мнение е че по тази причина има по-голям дебит. Обаче нали се сещаш че диаметъра е един и същ и формата , та самите "лопатки" всъщност са по-малки от на металната демек всяка ще загребва по-малко обем т.е съмнявам се по теоретични данни ( само броим лопатките и айде ) да е различен дебита. Аз постъпих малко хитро вземайки пример от други колеги и хакнах шайба с по-малък диаметър откъдето покачвам оборотите а оттам и дебита с близо 12-13% което пък почти изравнява разликата във въпросния спорен по-малък дебит на металната турбинка. :mhihi: Елей дано ма разбра , че няма да мога се повторя :mhihi: .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Виско и ел перка

Мнение от fox1981 » 02 Апр 2011, 22:04

Днес я разглобих.Водната помпа е чудна(не е развалцована лопатките са здрави).Но термостатът се оказа 88гр при това не отварящ :mhihi:(кипях го в къщи) :yes: За сметка на това си намерих ролки и ремък за смяна :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Виско и ел перка

Мнение от kudo » 03 Апр 2011, 0:56

vladobate написа:
kudo написа:Да не отварям нова тема ,някой сравнявал ли е турбинките на помпа с пласмасова и желязна лята?Коя има по-голям дебит,имам чусвото ,че желязната е с по-малак.

Братко само от добри чувства без засягане , вземи попрочети в Е34 раздела там за 2.5ТДС всичко е разцъкано и няма нужда да откриваш топлата вода пък и повече от полезно ще ти е занапред с тоя двигател. Та оттам знам пък и преди 2 седмици смених мойта водна помпа , старата си беше оргиналната пластмасова , но имаше пукнатини три броя ( без отваряне няма познаване на какъв хал е ) и наистина има ( по спомен ) две или три "лопатки" повече от металната лята ( каквато сложих ) и всеобщото мнение е че по тази причина има по-голям дебит. Обаче нали се сещаш че диаметъра е един и същ и формата , та самите "лопатки" всъщност са по-малки от на металната демек всяка ще загребва по-малко обем т.е съмнявам се по теоретични данни ( само броим лопатките и айде ) да е различен дебита. Аз постъпих малко хитро вземайки пример от други колеги и хакнах шайба с по-малък диаметър откъдето покачвам оборотите а оттам и дебита с близо 12-13% което пък почти изравнява разликата във въпросния спорен по-малък дебит на металната турбинка. :mhihi: Елей дано ма разбра , че няма да мога се повторя :mhihi: .

Значи наистина все пак е по-малък дебита доколкото разбрах адаш,а от къде взе шайба с по-малък диаметър или я правиха?До засягането няма проблем,не съм от тея хора :oops: -човек се учи докато е жив :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Виско и ел перка

Мнение от Ненко Вранков » 03 Апр 2011, 10:12

fox1981 написа:Днес я разглобих.Водната помпа е чудна(не е развалцована лопатките са здрави).Но термостатът се оказа 88гр при това не отварящ :mhihi:(кипях го в къщи) :yes: За сметка на това си намерих ролки и ремък за смяна :mrgreen:

:yes:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook