Пак въпрос за генератор
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Пак въпрос за генератор
Бях писал в една тема че моята е39 520и 97г неще да включи реле-регулатора до 2000об.мине ли ги и включва и после няма проблеми дори и да са по ниски.
Днес реших да разглобявам и още докато махнах въздуховодите и видях че тръбата за охлаждане на генератора е нагоре,а според мен трябва да е надолу(като му гледам продължението).После гледам кабелите които отиват към него и гледам че тънкия е взет от някаква букса...някой има ли идея от каде е тази букса,и взех да се съмнявам че този генератор май не е от тази кола





Днес реших да разглобявам и още докато махнах въздуховодите и видях че тръбата за охлаждане на генератора е нагоре,а според мен трябва да е надолу(като му гледам продължението).После гледам кабелите които отиват към него и гледам че тънкия е взет от някаква букса...някой има ли идея от каде е тази букса,и взех да се съмнявам че този генератор май не е от тази кола








Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Пак въпрос за генератор
Буксата, която си снимал се включва към оригиналния генератор(естествено без да се реже синия кабел
). Този е ясно, че не е за твоята кола, но това не означава, че не е работел правилно преди да се прецака
Виж за отличителни белези по него, номера, щампи, да знаем поне за какво е


Виж за отличителни белези по него, номера, щампи, да знаем поне за какво е


- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Пак въпрос за генератор
Усещам че скоро ще идвам при теб за генератор
Имаше щампа,ама утре ще я снимам.Ама знаеш ли закакво е другия кабел?
Странното е че този който го е слагал явно е знаел кво прави...всички болтове си съвпадат и ремъка е опънат
Баси италянската зглобка дет я взех

Имаше щампа,ама утре ще я снимам.Ама знаеш ли закакво е другия кабел?
Странното е че този който го е слагал явно е знаел кво прави...всички болтове си съвпадат и ремъка е опънат

Баси италянската зглобка дет я взех

Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Пак въпрос за генератор
Другия кабел е за "+" от контакт, трябва да "възбужда" първоначално генератора, а и като се замисля след като не е включена, най-вероятно затова лампата ти изгасва чак след 2000 оборота. Генератора най-вероятно си е шест.

- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Пак въпрос за генератор
boris_k написа:Другия кабел е за "+" от контакт, трябва да "възбужда" първоначално генератора, а и като се замисля след като не е включена, най-вероятно затова лампата ти изгасва чак след 2000 оборота. Генератора най-вероятно си е шест.
Добре де не върши ли работата за която говориш другия кабел?Каде да го вържа този за да е наред?
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Пак въпрос за генератор
Другия кабел (синия) е за лампата ти на таблото, и да върши е тази работа, но през веригата на лампата, затова не си закъсал някъде.
Генератора който ти е сложен, не е правен за тази инсталация на колата, можеш да го вържеш на местото на синия, но ще изгубиш лампата. И в двата случая генератора ти работи, в първия след 2000об. във втория веднага след като запалиш, но няма да можеш да разбереш, ако спре да зарежда.
ПС: дразниш се на правената цигания, пък искаш по-голяма да направиш
Генератора който ти е сложен, не е правен за тази инсталация на колата, можеш да го вържеш на местото на синия, но ще изгубиш лампата. И в двата случая генератора ти работи, в първия след 2000об. във втория веднага след като запалиш, но няма да можеш да разбереш, ако спре да зарежда.
ПС: дразниш се на правената цигания, пък искаш по-голяма да направиш


- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Пак въпрос за генератор
Може да е от Е34, но колко ампера е, пише го на стикера му, така от снимката не мога да преценя. Ако е 140 ампера го остави, ако има някакви проблеми си го оправи и карай с него
- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Пак въпрос за генератор
140 е,засега ще карам с него,освен ако не намеря някой за бартер със 3-те кабела.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани