Теч на масло. Смяна на турбо ?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?

Мнение от Gqbriel » 30 Мар 2011, 13:48

lyu_records написа:
Krasimir19 написа:А като се натисне спирачката няма ли да се изгаси? :roll: Иначе вярно че си е страшно, дано на никой не се случва!

П.П http://www.youtube.com/watch?v=dHOpUPR5 ... re=related Баси мамата, :help: , вече ще правя по редовни проверки на всичко, досега само карах докато не отдаде нещо но след тоя клип :banghead: .

Той човека (собственика) е избягал, даже е забравил да си затвори вратата. Мале това е голям ужас и нищо не може да се направи, електрониката не играе никаква роля, всичко е чисто механично. УЖАС УЖАС
А и като тръгне да връща масло в колекторите из един път се строши примерно няма как да се хване и направо си изгаряме меко казано. :banghead:
Мечка страх и мене страх!!! :lol: :lol: :lol:


Без драми :roll: ,карайте си и тва е ...коментирахме го този вариант и решенията,които ми казаха е или да се спре притока на въздух (едва ли накой би отворил капака в такава ситуация) или на 5-та и спирачка и би трябвало да угаси,но за тези с автомата - незнам.
Та какви неща се случват,а ние (и аз) се шашкаме с малки дреболии...
:bchug:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 11.04.2010
Местоположение: Planet Roterende
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp

Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?

Мнение от Krasimir19 » 30 Мар 2011, 17:43

Добре, само да попитам дизелите нямат ли ограничители на оборотите? Т.е да не се форсират двигателите чак до такава степен. Значи на брат ми колата е бензинка Мерцедес и на място като я форсирам не може да вдигне повече от 4000 оборота, а като я ръчкам на скорост си ходи до 6500 оборота. Дизелите нямат ли такива ограничители? Да си бях сега при моята печка щях да проверя но сега немога, може би сега като се замисля е малко тъп въпроса но нека да видим какво ще кажете :mhihi: .

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?

Мнение от Zagy » 30 Мар 2011, 17:45

Имат ограничители разбира се. Печките са ограничени до 4000об/мин на място и 4700об/мин на скорост.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 11.04.2010
Местоположение: Planet Roterende
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp

Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?

Мнение от Krasimir19 » 30 Мар 2011, 17:58

И когато стане фала не ограничават ли по някакъв начин? :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?

Мнение от lyu_records » 30 Мар 2011, 18:02

Zagy написа:Имат ограничители разбира се. Печките са ограничени до 4000об/мин на място и 4700об/мин на скорост.

Това ограничение си важи до колкото разбирам когато всичко е в изрядност, но когато турбото върне масло в колектора и то се възпламени край със всякакви ограничения, от тук на татък всичко си е физика и механика. Няма компютри, електроника до колкото се разрових аз единствения начин е да се задуши по някакъв начин за да изгасне или да се включи на 5-та примерно и да пуснеш съединителя, ама аз съм автоматик. :lol: :lol: :lol: Другия начин е тя сама ще си загасне :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 2.07.2007
Местоположение: Дупница
Детайли за колата: 320д, 320и, 328и

Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?

Мнение от oTECa » 30 Мар 2011, 18:28

Zagy написа:Имат ограничители разбира се. Печките са ограничени до 4000об/мин на място и 4700об/мин на скорост.

Не съм сигурен колега. Мога почти да се закълна, че мойта съм ч виждал 2-3 пъти на около 5000 об/мин което си е баш в червеното. А за на място 4000 си ги минава от всякаде.
П.П. колата ми е напълно стандартна. Без чипове, спортни филтри или някакви други галимации.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?

Мнение от Zagy » 30 Мар 2011, 18:29

lyu_records написа:Другия начин е тя сама ще си загасне :banghead:

... като се пресели на едно по-добро място, където нафтата е нафта и лютеницата е по 25 стинки... Изображение

Какъв фал, че нещо не разбирам? Да се скапе двигателя ли?
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?

Мнение от lyu_records » 30 Мар 2011, 18:38

До колкото разбирам аз фала е когато започне да се форсира сама. Демек турбото е довиждане а двигателя все още не. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Демек може ли самичка да се ограничи пита колегата, поне аз така го разбирам. Та не може да се ограничи сама

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 11.04.2010
Местоположение: Planet Roterende
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp

Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?

Мнение от Krasimir19 » 30 Мар 2011, 18:42

lyu_records написа:До колкото разбирам аз фала е когато започне да се форсира сама. Демек турбото е довиждане а двигателя все още не. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Демек може ли самичка да се ограничи пита колегата, поне аз така го разбирам. Та не може да се ограничи сама

Точно това питах :yes: това за “фала“ правилно позна Лиу Рекърдс

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?

Мнение от Zagy » 30 Мар 2011, 18:56

Е в този случай няма никакъв ограничител - мотора се форсира докато не се пръсне или не запече от липса на масло.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?

Мнение от Gqbriel » 30 Мар 2011, 19:21

oTECa написа:
Zagy написа:Имат ограничители разбира се. Печките са ограничени до 4000об/мин на място и 4700об/мин на скорост.

Не съм сигурен колега. Мога почти да се закълна, че мойта съм ч виждал 2-3 пъти на около 5000 об/мин което си е баш в червеното. А за на място 4000 си ги минава от всякаде.
П.П. колата ми е напълно стандартна. Без чипове, спортни филтри или някакви други галимации.


Сток дизел не минава 4000 на място освен ако не е премахнат ограничителя :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 11.04.2010
Местоположение: Planet Roterende
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp

Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?

Мнение от Krasimir19 » 03 Апр 2011, 12:40

Gqbriel написа:
oTECa написа:
Zagy написа:Имат ограничители разбира се. Печките са ограничени до 4000об/мин на място и 4700об/мин на скорост.

Не съм сигурен колега. Мога почти да се закълна, че мойта съм ч виждал 2-3 пъти на около 5000 об/мин което си е баш в червеното. А за на място 4000 си ги минава от всякаде.
П.П. колата ми е напълно стандартна. Без чипове, спортни филтри или някакви други галимации.


Сток дизел не минава 4000 на място освен ако не е премахнат ограничителя :yes:


Колега лично аз на сток дизел на място съм карал стрелката на оборотите до 5000, освен ако на тази кола не й е прецакан ограничителя. И ако има значение когато “тествах“ оборотите бях изключил АСЦ-то готвех се да пиля гуми. :mhihi: Това на моята не съм го тествал с оборотите все още.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?

Мнение от Zagy » 03 Апр 2011, 13:45

Значи нямаш ограничител - демек някой се е забавлявал на колата ти. Иначе няма как това да стане.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?

Мнение от Gqbriel » 03 Апр 2011, 19:17

Zagy написа:Значи нямаш ограничител - демек някой се е забавлявал на колата ти. Иначе няма как това да стане.


Е и аз това казах,ама не ме разбра май...сток (без да е пипано нищичко),и следва че нямаш ограничител,зашо и как :dunno:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?

Мнение от Dimitroff » 03 Апр 2011, 19:56

Някой е мазал по колата :mhihi:
Аз съм с ремап и въпреки това - на място не минава повече от 4000 оборота!

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook