BMW xDrive – По всеки път. По всеки повод. По всяко време.
Модератор: Общи модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Niky Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.03.2004
- Местоположение: София
До колкото знам при Алдитата е като старата система на BMW X - фиксирано разпределение на предна-задна ос 65%-35%, при X Drive това съотношение е променливо от 100% до 0 и обратно, управлява се от компютър с реакция по-бърза от 0.1 сек. Това ще рече, че ако колелата от едната ос са на лед, а другите на сухо, колата ще потегли с педаване към оста на сухото. Затова вероятно и Х3 имаше невероятен старт на сняг и лед.
Niky Georgiev
- Niky Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.03.2004
- Местоположение: София
Ето малко снимки от мероприятието:
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2005.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2017.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2023.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2025.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2026.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2033.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2040.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2041.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2042.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2005.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2017.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2023.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2025.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2026.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2033.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2040.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2041.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2042.jpg
Niky Georgiev
аз лично нито един продукт на бмв не бих изкарал от асфалта... не случайно паркетните всъдеходи х3 и х5 отвъд голямата вода им викат "SAV" (sport activity vehicle) а не "SUV" (sport utility vehicle). х-драйва може да се погрижи за тебе като със 120 налетиш на поледица по магистралата (въпреки че тогава нищо не може да те спаси, ама хайде...) но да завираш тез "джипове" из калта си е престъпление. и двете возила са направени предимно и само за американския пазар където шофьорите обичат да седят на високо но ако може да се чувстват като във кола- идеално
кое е по-добро- куатрото или х-драйва? не знам. и двете са олекотени версии на интелигентно 4х4 предназначени повече за коли от колкото за джипове.. от шофьорска гледна точка дори на мокро и лед не мисля че може да се различат...

кое е по-добро- куатрото или х-драйва? не знам. и двете са олекотени версии на интелигентно 4х4 предназначени повече за коли от колкото за джипове.. от шофьорска гледна точка дори на мокро и лед не мисля че може да се различат...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Хайде малко и Ауди форума да се обади
За кое куатро говорим в момента? Че си имаме между временно последна 6та версия, асиметрично.
Също така трябва да уточня, че А3 и ТТ са с по-различно quattro, но за това по-надолу.
Главната разлика между всички останали системи за перманентно задвижване като при Субару, БМВ, Волво etc. и quattro е в средния диференцял. При Ауди той в повечето случаи е ТорСен (идва от "torque sensing"). За мен лично по-перфектно нещо на тази планета няма
Цялата идея е, че всичко се извършва напълно механично от него и е просто перфектно. "Лошата" новина е че разпеделя до 35/65 процента предна-задна, задна-предна ос, демек и в двете посоки.
Субару и Волво примерно ползват Виско съединител. Тук мога единствено да кажа, че от него по-лош вариант няма, но и най-скапаното двойно предаване е по-добро в екстремни ситуации от само предно или само задно. Така че "става"....
БМВ, какво вече споменахте, ползваше до скоро напълно псевдо двойно предаване. Сега с новия xDrive е (ако не се лъжа) напълно идентично с Туарег, Порше Кайен и доста близко до всички, които използват Халдекс като например Голф 4motion (Passat-а е с Torsen), Ауди А3, Ауди ТТ и някои други. Разпределението минава през компютър и реално може да разпределя при всичките тези коли до 100% въртящ момент върху дадено колело.
За мен това е предимство и недостатък сравнено с quattro-то, карал съм доста и двата варианта и лично за моето каране quattro-то е по-добрия избор, но и да има разлика тя е минимална. Ааа, и само да вметна - всичко що ползва Халдекс е на практика с предно предаване + възможността в части от секундата да започне да разпределя назад. В случай, че някой е искал да знае

За кое куатро говорим в момента? Че си имаме между временно последна 6та версия, асиметрично.

Главната разлика между всички останали системи за перманентно задвижване като при Субару, БМВ, Волво etc. и quattro е в средния диференцял. При Ауди той в повечето случаи е ТорСен (идва от "torque sensing"). За мен лично по-перфектно нещо на тази планета няма

Субару и Волво примерно ползват Виско съединител. Тук мога единствено да кажа, че от него по-лош вариант няма, но и най-скапаното двойно предаване е по-добро в екстремни ситуации от само предно или само задно. Така че "става"....
БМВ, какво вече споменахте, ползваше до скоро напълно псевдо двойно предаване. Сега с новия xDrive е (ако не се лъжа) напълно идентично с Туарег, Порше Кайен и доста близко до всички, които използват Халдекс като например Голф 4motion (Passat-а е с Torsen), Ауди А3, Ауди ТТ и някои други. Разпределението минава през компютър и реално може да разпределя при всичките тези коли до 100% въртящ момент върху дадено колело.
За мен това е предимство и недостатък сравнено с quattro-то, карал съм доста и двата варианта и лично за моето каране quattro-то е по-добрия избор, но и да има разлика тя е минимална. Ааа, и само да вметна - всичко що ползва Халдекс е на практика с предно предаване + възможността в части от секундата да започне да разпределя назад. В случай, че някой е искал да знае

Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Niky Georgiev написа:Ето малко снимки от мероприятието:
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2005.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2017.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2023.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2025.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2026.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2033.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2040.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2041.jpg
http://mail.dir.bg/~nzahariev/100_2042.jpg
Кой е тоя Захариев?!
Live it like you Love it
Ники, ами на Off-roada с X3 N:12, една черна жипка
а след това по пътя за шилигарника с 330 Touring, само тази беше комби, но много пъргава ей
, и няма, лед/сняг, няма завой.
офти беше след това като тръгнах за София със мойта си Е36....
, там без системите се чуствах много свободен да се поднасям както си искам.

а след това по пътя за шилигарника с 330 Touring, само тази беше комби, но много пъргава ей

офти беше след това като тръгнах за София със мойта си Е36....


- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Аз днеска замалко да сефтосам Х3 3да-още с оригиналните Туранзи си беше,които явно всесезоността им е с летно ударение и на -12 са пласмаса и на магистралата на Лукойл Ботевград си влязох леко настрани
- Niky Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.03.2004
- Местоположение: София
Никога не е късно да излетиш от пътя, особено подценявайки пътните условия и надценявайки автомобила...
Niky Georgiev
Кофти е като караш кола 4х4 щото си мислиш,че зимата 4х4 се държи както и през лятото ... и стават инциденти
Edit:
Е никой не е казал,че 4х4 спира по-бързо

Edit:
[steeN] написа:Кофти е като караш кола 4х4 щото си мислиш,че зимата 4х4 се държи както и през лятото ... и стават инциденти
някъде, някой беше казал, 4х4 тръгва много бързо на хлъзгав терен, но спира точно толкова бавно колкото и кола без двойно предаване
Е никой не е казал,че 4х4 спира по-бързо

Последна промяна MaXimal на 08 Фев 2006, 17:59, променена общо 1 път
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Мне,проблемацията стана на входа на бензиностанцията и то в процес на намаляване с много ниска скорост-поради простата причина че имаше 5см сняг и отдолу лед и колата като стъпи на тази помия реши да влезе настрани в бензиностанцията
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Кофти е като караш кола 4х4 щото си мислиш,че зимата 4х4 се държи както и през лятото ... и стават инциденти
някъде, някой беше казал, 4х4 тръгва много бързо на хлъзгав терен, но спира точно толкова бавно колкото и кола без двойно предаване

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани