м62б44 надува

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: м62б44 надува

Мнение от LUCIFER'S » 29 Мар 2011, 11:12

bmw_n00b написа:И къде по-точно е заминало покритието, че нещо ми убягва мисълта ти... освен ако изказването ти не е със саркастично-снизходителен замисъл :confused:


Ами ако не знаеш.... след прегряване, освен, че може да кривне глава може и блок, може и да се пукнат. Клапаните прегарят, леглата им прегарят, сигментите на буталата се огъват като медна тел после, а трябва да се чупят ( ако си слагал сигменти някога ), както и самото покритие на цилиндрите се унищожава, било то алусил или никасил за алуминиев блок без ризи, или циментацията (пак вид специална повърхностна обработка ) на блока или самите ризи за чугунените блокове/ризи....такива съм виждал посинели направо..
Според прегряването и щетите... с 3 думи. Само колегата си знае колко може да го е прегрял и карал така, дори и с неработеща добре охл система, а от там и поразията, която за алуминиеви мотори е най-голяма в случая осмак В образен, който така или иначе държи доста висока температура, което е много глупаво решение на БМВ. Направено е с цел малко по-малко разход на гориво.... ама това е друг въпрос... 8)
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: м62б44 надува

Мнение от bmw_n00b » 29 Мар 2011, 11:37

Така де, нали той си ги гледа. Той ако е прегряван до такава степен, покритията на стените ще са последната грижа. Но самото прегряване няма отношение към износването на покритието. Ако е сцепен блока и оттам покритието е съвсем различно... А посинелите ризи са по-скоро от липса на масло, т.е. зависи колко дълго е каран мотора без да се охлажда и да почне да прегаря маслото. Ако колегата знае как е прегряван мотора може сам да си направи изводите и дали си заслужава ремонта. Но да свали глави без дори един тест за газове да направи си е бая геройство. Според мен ако мотора е прегрял след като вече е бил в работна температура, т.е. блок, глава, едно друго, всичко загряло на макс, дори и цялата вода да е хвърлил, но да не е каран повече от да кажем 1-2 минути (че и повече) на ниски обороти, нищо не може да му стане.

ПП Аз се вързвам единствено заради прословутия мит с никасил, алусил и темподобни. И двете покрития са еднакво надеждни (безнадеждни). Както е и мит за мен че БМВ-та много пукали глави. Ми пукат като не се охлаждат... или като се напъват студени, и блокове пукат даже, и покритията на цилиндрите се износват преждевременно.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: м62б44 надува

Мнение от turbo » 04 Апр 2011, 8:36

Колега, има ли напредък с двигателчето? И то положителен надявам се! Стана ли ясно какъв му е случаят? Между другото в Е39 ли е моторът и на колко км пробег се води, че е?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: м62б44 надува

Мнение от doko » 06 Апр 2011, 17:22

Снощи запалихме двигаятела и всичко изглежда добре купих му гарнитури елринг -метални че тези който бяха като го отворих бяха гьотц неметални . ще трябва да го покараме повечко и ще покаже- двигатела е във е39-ка ако има някакъв проблем ще пиша. километрите не знам колко са пък и няма особенно значение щом резите са добре .

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook