м62б44 надува
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
м62б44 надува
Здравейте колеги след прегряване на мотора започна да надува антифриза и след известно време почнаха да гърмят направо барабар със казанчето за ант.- свалих главите със надеждата да е гарнитура но се оказа че не е ; утре ще нося главите на проверка дали няма някоя пукната Та въпроса ми е такъв от какво друго може да надува толкова много.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: м62б44 надува
Не е изключено след прегряването главите да се отметнали(изкривили).Това се проверява сравнително лесно,също така и ремонта не е, толкова сложен. Лошо ще е ако има пукнатина и е ня място, което не може да се завари.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: м62б44 надува
днес едно момче спомена че имали голям проблем със ризите тез мотори някой да е чул нещо за този проблем .
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: м62б44 надува
Този мотор не е ли с алусилово покритие на цилиндрите, а не с ризи?
Какво причини първоначалното прегряване на двигателя? Да не би там да се крие проблемът?
Какво причини първоначалното прегряване на двигателя? Да не би там да се крие проблемът?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: м62б44 надува
да със алусилово покритие е а проблема тръгна от спукано казанче на антифриза. а какво точно представлява това покритие и какви свойства и недостатъци има.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: м62б44 надува
С две думи представлява съединение на алуминия, при алуминиев блок, което е изключително твърдо и се използва, за да се образува риза, в която буталото да се движи. Алусилът замества никасила, който се оказало, че реагира по химичен път със сярата в горива с високо съдържание на сяра. За алусила не знам да има минуси. Примерно М52 и М60 - никасил, а след тях М54 и М62 - алусил. Ако нещо се случи с това покритие двигателят почва да харчи масло и компресията става доста зле. Мисля, че може да се набият ризи при ремонт на мотора. При теб едва ли е от там проблемът.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: м62б44 надува
М60 има и с Алусил. Единственно по номера на блока може да се разбере.
Колега, би ли ми казал някой от форума тук да е набивал ризи и да шлайфал блок на м52 ?
Колега, би ли ми казал някой от форума тук да е набивал ризи и да шлайфал блок на м52 ?

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: м62б44 надува
doko написа:днес едно момче спомена че имали голям проблем със ризите тез мотори някой да е чул нещо за този проблем .
Аз не виждам точно какво е отношението на стените на цилиндрите към прегряването. А още повече, че си отворил мотора и може да си ги видиш в какво състояние са. Дано не си свалил главите само защото някой те е посъветвал. Пиши за развитието и успех!
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: м62б44 надува
Борис_Малинов написа:Не е изключено след прегряването главите да се отметнали(изкривили).Това се проверява сравнително лесно,също така и ремонта не е, толкова сложен. Лошо ще е ако има пукнатина и е ня място, което не може да се завари.
А как се ремонтира изкривена глава? Може би се сменя с нова?!

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: м62б44 надува
Днес провериха главите здрави са си шлаифа излезе на 0.05мм което ме навява на мисълта че не е от тях( гарнитурите също са без никакъв забелижим на око дефект)ризите ги разгледах внимателно и не забелязах нищо. и така тея дни ще купя гарнитури и ще го сглобя и ако пак надува ще видим колко време ще издържи на пълна гас без вода до блокаж.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: м62б44 надува
Колега не с рогата
Ревизирай охладителната система, вземи си нова водна помпа и термостат ако не си, сглоби мотора, обезвъздуши хубаво и може да сложиш светеща течност и да дадеш налягане през казанчето. Възможно е да имаш теч отнякъде и да ти смуче въздух. Осмаците по принцип си работят на по-висока температура и затова така ти гърмят маркучите, много високо налягане се образува. При всички случаи ще ти излезе по-евтино от нов мотор 


- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: м62б44 надува
doko написа:Днес провериха главите здрави са си шлаифа излезе на 0.05мм което ме навява на мисълта че не е от тях( гарнитурите също са без никакъв забелижим на око дефект)ризите ги разгледах внимателно и не забелязах нищо. и така тея дни ще купя гарнитури и ще го сглобя и ако пак надува ще видим колко време ще издържи на пълна гас без вода до блокаж.
A освен, шлайфа... дали са надувани?

Щом си го прегрял този мотор... го отписвай, дори и В оторизиран сервиз да ти направят ремонт вече покритието на цилиндрите е заминало.... някой горе беше го споменал..........само ядове те чакат ако е прегрян сериозно.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: м62б44 надува
И къде по-точно е заминало покритието, че нещо ми убягва мисълта ти... освен ако изказването ти не е със саркастично-снизходителен замисъл 

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани