Съвет за спирачки
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Съвет за спирачки
Привет колеги!
Понеже ми се налага в най-скоро време да сменям спирачните дискове заедно с накладките, реших да се консултирам с Вас относно това каква марка да избера. Гледах една тема тук от форума на един колега, който предлага дискове Sandtler, за които, честно да си призная, не съм чувал до сега. Предлагат ми Brembo, които излизали по каталог за моята кола, както и някакви накладки, на които също не запомних името, но не бяха Ferodo.
Извинявам се, че пропуснах да спомена: колата е Е34 520i, 90-ти набор, М20Б20 двигател
Очаквам Вашите мнения
Понеже ми се налага в най-скоро време да сменям спирачните дискове заедно с накладките, реших да се консултирам с Вас относно това каква марка да избера. Гледах една тема тук от форума на един колега, който предлага дискове Sandtler, за които, честно да си призная, не съм чувал до сега. Предлагат ми Brembo, които излизали по каталог за моята кола, както и някакви накладки, на които също не запомних името, но не бяха Ferodo.
Извинявам се, че пропуснах да спомена: колата е Е34 520i, 90-ти набор, М20Б20 двигател

Очаквам Вашите мнения

Последна промяна manos на 27 Мар 2011, 12:05, променена общо 2 пъти
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Съвет за спирачки
На каква кола ще се слагат? То е ясно , че по-скъпото е най-добре, ама понякога въпроса е-заслужава ли си?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Съвет за спирачки
Тук из форума се премятат при разни хора останали след ъпгрейд апарати с вентилирани дискове на доста добра цена. Моя съвет е да смениш направо всичко и да минеш на вентилирани дискове. Смятам, че цената ще е доста конкурентна и само едни хубави накладки текстар, ате, паджид си купуваш и караш.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: Съвет за спирачки
аз съм с дискове зимерман и накладки текстар засега съм доволен
Re: Съвет за спирачки
Zubcho написа:Тук из форума се премятат при разни хора останали след ъпгрейд апарати с вентилирани дискове на доста добра цена. Моя съвет е да смениш направо всичко и да минеш на вентилирани дискове. Смятам, че цената ще е доста конкурентна и само едни хубави накладки текстар, ате, паджид си купуваш и караш.
Стандартно дисковете за моята кола, поне от пред, не са ли вентилирани? Макар, че като гледах в реалоем ги има и двата - вентирлиран и обикновен

Някой да предлага въпросните апарати с вентилирани дискове? И трябва ли да сменям спирачните апарати, ако дисковете ми в момента не са вентилирани, а искам да сложа вентилирани?
Поздрави

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Съвет за спирачки
Здрасти,аз продавам Цимерман спорт,
надупчени на 500 км. лазерните нарези
още си стоят+ накладки АТЕ всичко доста
вено от Германия. Причина за бързата смяна
преминаване към М5 апарати и т.н.
Скоро може да имам и от Е31 850-размер
324/30 но не ми се вярва да станат на е34.
За преминаване към по големи спирачки
ти трябват - апарати,дискове,накладки,
задължително спирачна помпа,комплекти
за обслужване на апаратите,нови джанти и
гумета и т.н.
Успех
надупчени на 500 км. лазерните нарези
още си стоят+ накладки АТЕ всичко доста
вено от Германия. Причина за бързата смяна
преминаване към М5 апарати и т.н.
Скоро може да имам и от Е31 850-размер
324/30 но не ми се вярва да станат на е34.
За преминаване към по големи спирачки
ти трябват - апарати,дискове,накладки,
задължително спирачна помпа,комплекти
за обслужване на апаратите,нови джанти и
гумета и т.н.
Успех
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Съвет за спирачки
Това спирачките с които беше горе на Узана ли са? Когато Пенчев, пробва колата... ?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Съвет за спирачки
Ненко Вранков написа:Това спирачките с които беше горе на Узана ли са? Когато Пенчев, пробва колата... ?
Здрасти, да тези дискове + накладки са



Трябва задължително дисковете и накладките да са НОВИ!! спирачна течност задължително! Да се закупят ремонтни комплекти
за апаратите...
Успех
Re: Съвет за спирачки
Peter Angelov написа:Здрасти,аз продавам Цимерман спорт,
надупчени на 500 км. лазерните нарези
още си стоят+ накладки АТЕ всичко доста
вено от Германия. Причина за бързата смяна
преминаване към М5 апарати и т.н.
Скоро може да имам и от Е31 850-размер
324/30 но не ми се вярва да станат на е34.
За преминаване към по големи спирачки
ти трябват - апарати,дискове,накладки,
задължително спирачна помпа,комплекти
за обслужване на апаратите,нови джанти и
гумета и т.н.
Успех
По-скоро въпроса ми бе дали трябва да сменям апаратите, ако сменя предните дискове, които в момента не са вентилирани, с такива със същия размер, но вентилирани (които се предлагат стандартно за моята кола, според информация от реалоем)

Тези, които предлагаш, с различен размер ли са от дисковете, които ми трябват на мен (оригиналния размер)?
Поздрави

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Съвет за спирачки
Да трябва да смениш апаратите, дисковете и накладките ако искаш вентилирани.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Съвет за спирачки
manos написа:Peter Angelov написа:Здрасти,аз продавам Цимерман спорт,
надупчени на 500 км. лазерните нарези
още си стоят+ накладки АТЕ всичко доста
вено от Германия. Причина за бързата смяна
преминаване към М5 апарати и т.н.
Скоро може да имам и от Е31 850-размер
324/30 но не ми се вярва да станат на е34.
За преминаване към по големи спирачки
ти трябват - апарати,дискове,накладки,
задължително спирачна помпа,комплекти
за обслужване на апаратите,нови джанти и
гумета и т.н.
Успех
По-скоро въпроса ми бе дали трябва да сменям апаратите, ако сменя предните дискове, които в момента не са вентилирани, с такива със същия размер, но вентилирани (които се предлагат стандартно за моята кола, според информация от реалоем)![]()
Тези, които предлагаш, с различен размер ли са от дисковете, които ми трябват на мен (оригиналния размер)?
Поздрави
Здрасти, ако слагаш вентилирани дискове трябва да смениш и апарати!!
Дисковете които аз имам са - 302х12.
Дисковете които виждаш че се предлагат и са вентилирани стават за Touring Europe - 302х22
Re: Съвет за спирачки
Някой може ли да ме насочи от къде в Пловдив мога да си закупя от въпросните накладни на АТЕ и Текстар?
Re: Съвет за спирачки
Взех и да се замислям дали направо да не сменям предните дискове с някакви по-добри (големи).
Дали някой е правил подобна смяна, понеже използвах търсачката, но не успях да открия тема, в която да е описано подробно стъпките, които са нужни, за да се премине от обикновените дискове към някакви по-големи, вентилирани и с по-добри характеристики
Поздрави!
Дали някой е правил подобна смяна, понеже използвах търсачката, но не успях да открия тема, в която да е описано подробно стъпките, които са нужни, за да се премине от обикновените дискове към някакви по-големи, вентилирани и с по-добри характеристики

Поздрави!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Съвет за спирачки
manos написа:Взех и да се замислям дали направо да не сменям предните дискове с някакви по-добри (големи).
Дали някой е правил подобна смяна, понеже използвах търсачката, но не успях да открия тема, в която да е описано подробно стъпките, които са нужни, за да се премине от обикновените дискове към някакви по-големи, вентилирани и с по-добри характеристики![]()
Поздрави!
Слагат се от е34 м5 или 4 бутални Брембо от е38 тдс/728и.
От е34 М5 (3.6 мотора) ако си намериш апарати изобщо цената ще е брутална. Дисковете цената им е към 350-400лв, накладки не знам колко са.
От е34 М5 (3.8 мотора) също ще станат, НО дори и да намериш такива апарати и си паралия да ги платиш, ти трябват дискове 345/32 + джанти 18 цола и нагоре. Мисля също и спирачната помпа трябва да се смени с такава от м5 3.8
4-буталните от е38 са на цена от 100 до 250лв според както ги намериш, нови дискове 210лв АТЕ, текстар 195лв, накладки 120лв текстар. НО ако купиш такива ти трябват планки, чиито размери Slavianko от Русе е забравил. Сега го чакам да ги премери и ще направя ъпгрейда към тези апарати и дискове 316/28. След като ги сложиш забравяш за джанти 15цола и (дано не съм прав) 16 цола. Всичко под 17 цола няма да се събере заради по-големия апарат.
Има и цели китове в продажба на разни фирми но там цените започват от 2000лв.
Може да си купиш и каквито искаш други апарати (Порше, Ауди, Алфа и тн.) пак 4 бутални, но ще трябват планки нови и не ясно какви дискове. Демек нещата стават с повишена трудност.
Ако някой мисли, че по-горе написаното е невярно или неточно да ме коригира с червено

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Съвет за спирачки
За М5 спирачна помпа - 450-500 лв.
Накладки за М5 - 170-250 лв.
Комплекти ремонт апарати - 60-100 лв.
Дискове цената посочената е в най добрия случай иначе нагоре - 150-250 лв. или около 500-600 лв.
С две думи не се занимавай с глупости
Ако трябва да стане както е по книгите си приготви - 1200-1500 лв.
На 3.6 мотора влиза в 17-ка. На 3.8 мотора не по малко от 18-ка. Това значи джанти и гуми
Та ако сложиш и цена на
джанти едни 1000 лв. и гуми - 1500-2000 лв. ти си направи сметката!
Накладки за М5 - 170-250 лв.
Комплекти ремонт апарати - 60-100 лв.
Дискове цената посочената е в най добрия случай иначе нагоре - 150-250 лв. или около 500-600 лв.
С две думи не се занимавай с глупости

На 3.6 мотора влиза в 17-ка. На 3.8 мотора не по малко от 18-ка. Това значи джанти и гуми

джанти едни 1000 лв. и гуми - 1500-2000 лв. ти си направи сметката!
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани