BMI-M3 vs. S4 vs. new STI vs. C55 AMG
Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Flat 6 написа:Аз пък не мисля баш така.. ЦСЛ си есериино точно колкото Субарото, Мергела и Аудито..
Значи да разбирам, че за тебе на С4, и Ц55 отговаря ЦСЛ-а така ли?![]()
Тогава М3 сигурно е в класа на А4 1.8...
на S4 не(ауди затова си имат RS4),но на МБ-то- Ц55АМГ си е върховия модел!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- THUNDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
Абе само се дразня, че НЕ мога да го сваля това филме
.
Така и не се намери някой форумджия щедро да предостави акаунт, където да се качват подобни видеота за такива като мен без достъп до торент-сайтове
...


Така и не се намери някой форумджия щедро да предостави акаунт, където да се качват подобни видеота за такива като мен без достъп до торент-сайтове

Live and let Die!
THUNDER написа:Абе само се дразня, че НЕ мога да го сваля това филме![]()
.
Така и не се намери някой форумджия щедро да предостави акаунт, където да се качват подобни видеота за такива като мен без достъп до торент-сайтове...
и аз имам същия проблем така,че бих бил благодарен ако този замисъл се усъществи

ICQ 241-620-174
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
THUNDER написа:Абе само се дразня, че НЕ мога да го сваля това филме![]()
.
Така и не се намери някой форумджия щедро да предостави акаунт, където да се качват подобни видеота за такива като мен без достъп до торент-сайтове...
Не изпускаш нищо.. японците си хвалят субито.. слагат го на първо място и са мноо радостнни.. смехххх...
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
SlipKnoT написа:WeiSTD написа:SlipKnoT написа:Flat 6 написа:Пичове,
ЦСЛ-а въобще няма място в това сравнение. Все пак говориме за спортни версии на обикновени седани...![]()
М3 е страшна кола, но и конкуренцията не спи и годините си казват думата
Аз пък не мисля баш така.. ЦСЛ си есериино точно колкото Субарото, Мергела и Аудито..
..и м/у другото точно затова, че М3 не е толкова страшна кола изкараха ЦСЛ версията..
. . . без климатик, музика, удобства . . . брато, не всеки километър се изминава на писта, а ЦСЛа не е кола за всеки ден.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Като си толкова запознат я отвори (най лесното) мобиле.де и ми намери само 1 от 50+ ЦСЛ'а дето нямат клима, музика, удобства (каквото и да значи това).. и ще си говорим пак дали не е кола за всеки ден.
Е, може би там в Дружба пътищата са убави и нема проблем да караш по цял ден супер спортна кола, но тука е леко изморително.

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Значи М3ЦЛС, ако трябва да сме точни отговаря на 911 GT3 RS, Ferrari 360Modena CS(чалендж страдале), MB CLK DTM и найстина е много добър автомобил.
М3 ЦЛС, 911 ГТ3, 911 ГТ3 РС и 360Модена CS - > и идеята им е да се използват предимно като track day car и са далеч от комфорта и фунционалността на Е46 М3, 911 Carrera, Audi S4, RS4, MB C55, C32AMG.
Трак дей кар предполагам всички знаете какво означа - това е автомобил, с който да се пускаш по дадена пистата когато на нея има трак дей
Цената на М3 ЦЛС е 80хил йоро, на Е46 М3, С4, Ц55 е около 50хил ойро.
Така отностно Мс ЦЛС-са, той е екстремно олекотен, има карбонов покрив и дъното на багажника му е от картон и не става да се товари с буркани с компот или трушия. Гумите на ЦЛС-са също са супер екстремни и са почти сликове и от БМВ препоръчват колата да не се кара на мокро. Ралика със стандартноъо М3 е над 110килограма.
И сами разбирате, че този автомобил не може да се сравнява с С4, Ц55, М3 - защото:
- е много екстремен, направен е с една цел ПИСТА и се е утепал за Нордшлюйфе
- не предлага комфорта и няма евридей качествата на останалите, за справка вижте му само седалките
- е лимитирана серия (не знам колко точно са произведените бройки, но си пада екзотика)
Подобни автомобили са 2005 GTR34 Nissan Nismo Skyline GT-R Z-Tune,
Lancer Evo8 FQ400, при тях идеята и целта е същата цената също.
Но са доста далече от стандартните Ево8 с 280коня и Скайлаин ГТР34, Е46 М3, 911 Carrera
Дано да не стават повече неразбирателства и да се сравняват евридей автомобилите с тези зверове настроени да дават всичко на пситата.
P.S
Иначе сега тегля филмчето, как съм пропуснал да го видя не знам.
Нормално дръпнатите да си хвалят тяхното, хич не са им лоши автомобилите и за под 40хил ойро трудно ще се намери автомобил с по-добра динамика и фунционалност от WRX STI и Lancer EVO, които мерят сили с далеч по скъпи коли от рода на М3, 911, АМГ и се справят не лошо.
М3 ЦЛС, 911 ГТ3, 911 ГТ3 РС и 360Модена CS - > и идеята им е да се използват предимно като track day car и са далеч от комфорта и фунционалността на Е46 М3, 911 Carrera, Audi S4, RS4, MB C55, C32AMG.
Трак дей кар предполагам всички знаете какво означа - това е автомобил, с който да се пускаш по дадена пистата когато на нея има трак дей
Цената на М3 ЦЛС е 80хил йоро, на Е46 М3, С4, Ц55 е около 50хил ойро.
Така отностно Мс ЦЛС-са, той е екстремно олекотен, има карбонов покрив и дъното на багажника му е от картон и не става да се товари с буркани с компот или трушия. Гумите на ЦЛС-са също са супер екстремни и са почти сликове и от БМВ препоръчват колата да не се кара на мокро. Ралика със стандартноъо М3 е над 110килограма.
И сами разбирате, че този автомобил не може да се сравнява с С4, Ц55, М3 - защото:
- е много екстремен, направен е с една цел ПИСТА и се е утепал за Нордшлюйфе
- не предлага комфорта и няма евридей качествата на останалите, за справка вижте му само седалките
- е лимитирана серия (не знам колко точно са произведените бройки, но си пада екзотика)
Подобни автомобили са 2005 GTR34 Nissan Nismo Skyline GT-R Z-Tune,
Lancer Evo8 FQ400, при тях идеята и целта е същата цената също.
Но са доста далече от стандартните Ево8 с 280коня и Скайлаин ГТР34, Е46 М3, 911 Carrera
Дано да не стават повече неразбирателства и да се сравняват евридей автомобилите с тези зверове настроени да дават всичко на пситата.
P.S
Иначе сега тегля филмчето, как съм пропуснал да го видя не знам.
Нормално дръпнатите да си хвалят тяхното, хич не са им лоши автомобилите и за под 40хил ойро трудно ще се намери автомобил с по-добра динамика и фунционалност от WRX STI и Lancer EVO, които мерят сили с далеч по скъпи коли от рода на М3, 911, АМГ и се справят не лошо.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Niikoo_1 написа: . . .


БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- THUNDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
Niikoo_1 написа:...
На мен тези неща са ми ясни


Live and let Die!
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Niikoo_1 написа:
Ти гледа ли филмчето, защото точно там сравняват най спортната спецификация на Субито.Аудито и Мерцедеса ги остави.. за тях съм съгласен, че нямат място при ЦСЛ'а.. обаче Субарото си е точно направено тип ЦСЛ!
WeiSTD написа:Е, може би там в Дружба пътищата са убави и нема проблем да караш по цял ден супер спортна кола, но тука е леко изморително.
Че в дружба са хубави пътищата спор няма..
Не съм имал късмета да карам ЦСЛ, но все си мисля, че всичките тея хора дето са си го купили с всички екстри няма да го карат само на писта.Е вярно.. няма и на работа да ходят със него и най вероятно им е съботно-неделна кола.., но едва ли някои ще купи и точно тая спецификация на Субарото за да ход ина работа.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Ок, но 2 неща:
1. Ако сложат ЦСЛа, може Субито да не спечели, а тва не може да се случи на Японско филмче
2. Екстрите на ЦСЛа не са много. Това за радиото и климатиа са мои грешки, но въпреки че има радио, то не може да се сравни с това в нормална М3ка, нито пък седалките, нито тапицерията. Пак ти казвам, ЦСЛа е правен да е УРУД, и в ежедневни условия, М3ката е много по добра оферта . . . . и като си говорим за ежедневни условия, не кой знае колко по бавна. За разходка до офиса и обратно в гъст трафик доста бих предпочел да съм в 330ка или Х5.
1. Ако сложат ЦСЛа, може Субито да не спечели, а тва не може да се случи на Японско филмче

2. Екстрите на ЦСЛа не са много. Това за радиото и климатиа са мои грешки, но въпреки че има радио, то не може да се сравни с това в нормална М3ка, нито пък седалките, нито тапицерията. Пак ти казвам, ЦСЛа е правен да е УРУД, и в ежедневни условия, М3ката е много по добра оферта . . . . и като си говорим за ежедневни условия, не кой знае колко по бавна. За разходка до офиса и обратно в гъст трафик доста бих предпочел да съм в 330ка или Х5.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
SlipKnoT написа:Niikoo_1 написа:
Ти гледа ли филмчето, защото точно там сравняват най спортната спецификация на Субито.Аудито и Мерцедеса ги остави.. за тях съм съгласен, че нямат място при ЦСЛ'а.. обаче Субарото си е точно направено тип ЦСЛ!
Колега бъркаш се

ВРХ-а си е точно в класа на М3 и останалите - просто спортната версия на седана с всичките му екстри

Относно Бест Моторинг - може да е японско, но е доста обективно предаване. Да не говориме, че тестовете са най-сериозно направени от всички други медии. Виждал съм да критикуват Ево 8 в сравнение с европейски аналози; критикували са и липсата на японски суперкар след НСХ; възхвалявали са 911 Турбо в сравнение с НСХ и т.н и т.н.
Идеята ми беше само да ви кажа да гледате филмчето, не да се пораждат спорове. И пак казвам - М3 е страхотна кола, но е много по-стара от останалите и затова губи. А загубата може да я види всеки, особено на слалома с 200км/ч. Там безспорно и очевидно нямаше по-нестабилна кола в теста. "Нестабилна" е пресилено казано, но все пак...

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Flat 6 написа:Колега бъркаш сеМ3 го сравняват с Суби ВРХ, а не Спек Ц... Спек Ц го сравняваха преди това с ВРХ отделно...
колега май ти се бъркаш,точно спек Ц сравняват с европейските коли!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
а на другите коли бяха ли изклучени системите за стабилност
,щото на БМВ-о беше...

"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
[FF]GODFLESH написа:а на другите коли бяха ли изклучени системите за стабилност,щото на БМВ-о беше...
На Мерцедеса видях, че я изключва..
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Да на Ц55-цата я изключи но след като набра достатъчно скорст.
Направи ми впечатление, че Ц55 и А4 S4 можеха да стартират с една идея по-добре и да дадъс доста по добри времена специално Ц55 на 1000метра.
И конкретно за Субаруто това не е най-скъпата и бързата модификация, ще има още по-скъпи и бързи.
Попчинцип модела, който тестваха на другите места по света не е
2.0 литра и 280коня, а 2.5л и 300коня, но това ограничение на мощността, което имат в Япония си казва думата.
Има модел от 2004 - 2004 Impreza WRX STi WR1 - който е 320коня, отделно от предното поколение имаше 1998 Subaru Impreza 22B STi и 2000 Subaru Impreza P1 - който се водят най-моделите на Субару.
За европа пък се пускат чат пат версий и на Prodrive с по над 300коня, които се водят най-моделите на Суби.
Също така Spec-C се не продава на стария континент и САЩ.
Като цяло автомобила ми допада изключително много и те японците си го казаха, че е най-новия от сравняваните в теста и смятам, че това е причината за класацията.
Да несъмнено по комфорт не може да се сравнява с Германците, но колицата е доста по-евтина.
Иначе и с М3-ката можеше да влезне в слалома с 200км/ч, а не с 180км/ч, ама се направи на приятно разсеян че трябвало да се пенсионира.
Направи ми впечатление, че Ц55 и А4 S4 можеха да стартират с една идея по-добре и да дадъс доста по добри времена специално Ц55 на 1000метра.
И конкретно за Субаруто това не е най-скъпата и бързата модификация, ще има още по-скъпи и бързи.
Попчинцип модела, който тестваха на другите места по света не е
2.0 литра и 280коня, а 2.5л и 300коня, но това ограничение на мощността, което имат в Япония си казва думата.
Има модел от 2004 - 2004 Impreza WRX STi WR1 - който е 320коня, отделно от предното поколение имаше 1998 Subaru Impreza 22B STi и 2000 Subaru Impreza P1 - който се водят най-моделите на Субару.
За европа пък се пускат чат пат версий и на Prodrive с по над 300коня, които се водят най-моделите на Суби.
Също така Spec-C се не продава на стария континент и САЩ.
Като цяло автомобила ми допада изключително много и те японците си го казаха, че е най-новия от сравняваните в теста и смятам, че това е причината за класацията.
Да несъмнено по комфорт не може да се сравнява с Германците, но колицата е доста по-евтина.
Иначе и с М3-ката можеше да влезне в слалома с 200км/ч, а не с 180км/ч, ама се направи на приятно разсеян че трябвало да се пенсионира.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани