проблем загряване

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 11.11.2008
Пол: Мъж
Кара: Е39 525TDS

Re: проблем загряване

Мнение от RaKi » 24 Мар 2011, 15:08

Ами.. да колата не съм я карал прегряла даже неможе да се каже че е прегрявала дигала е температурата на няколко пъти само един път отиде в червената зона и аз веднага спрях.Сега колата иначе си работи много добре много тихо.Решил съм сега да сменя термостата и водната помпа тогава ще си покаже иначе колата е 525 тдс.


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Re: проблем загряване

Мнение от Kristopher » 24 Мар 2011, 15:16

Третия колега няма проблем с виско, темата е много объркана. Човека дето му е загряла до червеното, нека разкаже по охладителната система какво е сменявал, ако е сменявал нещо, за му кажеме какво да смени. И да каже кога колата е загряла, с каква скорост и т.н.
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Re: проблем загряване

Мнение от Kristopher » 24 Мар 2011, 16:35

RaKi написа:Ами.. да колата не съм я карал прегряла даже неможе да се каже че е прегрявала дигала е температурата на няколко пъти само един път отиде в червената зона и аз веднага спрях.Сега колата иначе си работи много добре много тихо.Решил съм сега да сменя термостата и водната помпа тогава ще си покаже иначе колата е 525 тдс.

Термостата и водната помпа знаеш ли на колко километра са? С каква скорост е загряла колата? Ако е загряла на място може и виско да е, ако е било на по-топло време. Може и радиатора да е мръсен отвън, виж си го
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 11.11.2008
Пол: Мъж
Кара: Е39 525TDS

Re: проблем загряване

Мнение от RaKi » 24 Мар 2011, 21:36

Значи не съм сменял нищо по охладителната система от както съм взел колата това са... 3 години и повече.Колата ми загрява само при по високи скорости при повече каране най-вече в баирите и лятото просто изчезва мощноста и спира да върви,спирам за няколко минути докато се нормализира температурата и пак тръгвам.


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Re: проблем загряване

Мнение от Kristopher » 24 Мар 2011, 22:13

Много хубаво правиш колега :nono: тогава сменявай термостата, отвори водната помпа да я видиш какво и е състоянието, свали си радиатора да го измиеш и накрая ще покаже дали иска и виско съединител
Последна промяна Kristopher на 24 Мар 2011, 22:21, променена общо 1 път
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: проблем загряване

Мнение от Ivo_Borisov » 24 Мар 2011, 22:15

Виж си радиатора, според мен там е проблема! Трябва да се почисти!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 11.11.2008
Пол: Мъж
Кара: Е39 525TDS

Re: проблем загряване

Мнение от RaKi » 25 Мар 2011, 10:22

Започвам да сменям част по част да видим до къде ще стигнем и радиотора ще сваля да почистя.Дано да е само това мен най-много ме притеснява да няма аварии по двигатела.Благодаря ви за бързите отговори и съвети.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: проблем загряване

Мнение от kalingk » 25 Мар 2011, 22:00

ALFA155Ts написа:Изпарителя е вързан преди клапанчетата за парното тъй като лятно време като затворят съответно ще затворят водата и на изпарителя ... та изпарителя е вързан преди клапанчетата за парното с троиник и изхода от радиаторчето пак с троиник ..... правилно е вързан според всички газаджии ..... :banghead: :banghead: и въпреки това пробвах да го вържа на подгрева на дроселовата клапа и от там взех вода .... но не става пак защото дебита там е малко и пак не става ....

Според мен,най удачния вариант не е със тройник,ако имаш възможност и желание направи следното,там дето си закачил тройника,сложи двойник и направо свържи маркуча към маркуча на изпарителя и другия маркуч на изпарителя закачи там дето трябва да влиза първия маркуч на системата за който си закачил и първия маркуч на изпарителя,с две думи,ако си ме разбрал правилно де,ще вкараш изпарителя към циркулацията на охладителната система,а не да отбиваш от водата и към изпарителя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем загряване

Мнение от turbo » 28 Мар 2011, 8:20

RaKi написа:Започвам да сменям част по част да видим до къде ще стигнем и радиотора ще сваля да почистя.Дано да е само това мен най-много ме притеснява да няма аварии по двигатела.Благодаря ви за бързите отговори и съвети.


:yes: Водната, темостата, проверка на виското и ел. перката. Като сваляш радиатора за промивка измий внимателно и отвътре, както и питата отвън. Поиграй си и свали ел. перката (малко е занимавка), защото точно зад нея се събират две шепи боклуци, а не се виджат изобщо отвън. Външно измиване и на климатичния радиатор, като и при двата се внимава да не се огънат ламелите. Успех!
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 5.12.2009
Пол: Мъж

Re: проблем загряване

Мнение от Jivko7777 » 12 Юни 2011, 14:09

Здравейте за да не отварям нова тема реших да пиша тук!
Та въпроса ми е колко струва за БМВ е39 530д 193 к.с. 2002г. водна помпа HEPU и Kolbenschmidt!
Предварително благодаря за отговорите!
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook