Помощ колеги проблем с ГНП-то

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Dido73 » 09 Мар 2011, 23:12

Здравеите от испания и тъй като тук маистори няма ще трябжа да се оправям сам-Проблема е такъв,че моита помпа я няма въобще и купих една нова т.е. втора употреба но познанията ми стигат да сваля старата и да сложа новата помпа и понеже за първи път се разправям с това не мога да си я настроя-прочетох всичко в търсачката но нещо ми убягва така че ви моля някой който е по свтнат да помага щото няма кой тук да я оправи освен аз,като я смених запали веднага но имаше почукване и сменяше чат пат оборотите дадох и малко предварение т.е. я завартях малко и чукането се оправи паленето също и на топло и на студено пали от четварт но не върви въобще и много пуши отзад няма никаква тяга и ми се струва че сега гори много след това я врътнах пак на другата страна но разлика никаква а дори днес на обяд се прибрах да обядвам и след това не щя да запали само тресеше и отзад излизаше много бял пушек това е ,и как мога да разбера добра ли е или не та да я върна щото ми струваше доста кинти :banghead: :dunno: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от alchohol » 09 Мар 2011, 23:18

Колега, а ти сигурен ли си, че е читава?
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Zubcho » 09 Мар 2011, 23:33

Колега, ГНП се зацепва със специален инструмент. Ако не ти е зацепена правилно така ще прави според мен. Пресиян да каже той е по помпите.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Dido73 » 10 Мар 2011, 0:36

За това да ли е читаво не знам нали писах че сам го купил скоро и това пробвам сега за спец инструментите тук никаде ги няма така яе трябваше да си ги направя говоря за държача на зъбното колело а иначе за свалянето съм го направил както трябва там с поставянето на първи цилиндър и съм го зацепил с щифт там долу в спец отвора под стартера така че мисля че това не е проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Пресиян Василев » 10 Мар 2011, 18:52

Dido73 написа:Здравеите от испания и тъй като тук маистори няма ще трябжа да се оправям сам-Проблема е такъв,че моита помпа я няма въобще и купих една нова т.е. втора употреба но познанията ми стигат да сваля старата и да сложа новата помпа и понеже за първи път се разправям с това не мога да си я настроя-прочетох всичко в търсачката но нещо ми убягва така че ви моля някой който е по свтнат да помага щото няма кой тук да я оправи освен аз,като я смених запали веднага но имаше почукване и сменяше чат пат оборотите дадох и малко предварение т.е. я завартях малко и чукането се оправи паленето също и на топло и на студено пали от четварт но не върви въобще и много пуши отзад няма никаква тяга и ми се струва че сега гори много след това я врътнах пак на другата страна но разлика никаква а дори днес на обяд се прибрах да обядвам и след това не щя да запали само тресеше и отзад излизаше много бял пушек това е ,и как мога да разбера добра ли е или не та да я върна щото ми струваше доста кинти :banghead: :dunno: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Kолега,сваляи помпата пак.Смазал си шпонковия канал при монтажа.Затова и бяга центровката на колата.
Отпред през вилката ще гледаш влизането на оста и шпонката правилно.Гаиката трябва да прибира леко.След като запалиш я нагласи на аванс малко над средния зада работи щого тихо и нормално.След като не разполагаш с диагностка настрои и горивото внимателно на слух.Тоест местиш плочката ,форсираш до около 2500-3000 об,пускаш гаста.около 1000 оборота на врьщане стрелката трябва сьвсвсем леко да задьржа.Това ще са около 4,4-5 милиграма.
Успех
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Dido73 » 10 Мар 2011, 23:11

Мерси колега за експертното мнение има вероятност да е станало така както казваш щото влезна трудничко т.е-гаиката не се зави лесно както казваш но мислех че влиза така щото е на конус ще видя в Събота кво ще стане и ще пиша :wave:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Пресиян Василев » 10 Мар 2011, 23:24

Dido73 написа:Мерси колега за експертното мнение има вероятност да е станало така както казваш щото влезна трудничко т.е-гаиката не се зави лесно както казваш но мислех че влиза така щото е на конус ще видя в Събота кво ще стане и ще пиша :wave:

Там е проблема,дано да сьм прав и да решиш въпроса
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 18.03.2007

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от praskov » 15 Мар 2011, 21:08

помпата на тдс-а се слага на 95 стотни,когато колата е зацепена на маховика със шпонка и разпределителният вал е на 1ви цилиндър,всички други зацепвания преправяния и хрумвания на някой биха ти съсипали колата,ако обаче помпата е отваряна тряба да се настрои платката,но ти пропоръчвам някой който рабира,защото ако всеки си зацепва както си знае и е чувал,по-добре да махнат инжинерите от отдела на бмв които са изчислили че този или който и да е мотор тряба да се зацепи или настрои по-строго определен ред и начин.поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Dido73 » 23 Мар 2011, 0:17

Колеги извиняваите но това че питам не значи че неразбирам напротив за много неща съм светнат и много неща си правя сам но просто съм свикнал нещо което пипам за първи път да питам по знаещите и така от опит съм убеден че Персиян е в час с нещата и не приказва глупости а тези 95-стотни които е в час знае че това на око не става пък и аз ви писах че тук къде съм няма маистори просто небъдници а и другото 95-стотни е настроика за нова кола или кола с нова верига а моята не е нито едно от двете на 290,000 км. е-Нямам за впредвид да обиждам никои но съм в безизходица в тази шиба....... Испания а месец Май трябва да си идвам до БГ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от vladobate » 23 Мар 2011, 1:03

Браво бе пич не се поддаде :yes: . Ама абсолютно си прав в последното мнение и ся кво нищо ли не стана от тва дет Пресиян ти подсказа щото то повече и няма кво така требе да се получи. Има едно малко пояснение тази настройка на плочката ( след като си сигурен за правилното зацепване де ) се прави на хубаво загрял мотор ( ама не само да изправи стрелката ) и почваш бъзикането докат не ти хареса . И да оборотите да гледаш е най-добрия ориентир и да добавя фино ако искаш да я "бутнеш" плочицата направи го само с болтовете ( четирите ) с определена последователност на развиване и последващо завиване ( затягане 0. Ако искаш повече гориво реда е следния - първо отвиваш задните два ( към волана ) и после предните два ( към фаровете ) и после завиваш предните два и накрая задните. Те това помръдва плочката в посока предното стъкло ( при нови гумички е най-осезаемо ) демек повече гориво ама по фино регулиране е . Това от мен от опит ( непрофесионално ) иначе професионалистите ги разпознаваш добре . А за аванса даже ти препоръчвам да я направиш една идея по-трудничко топла да пали и после кат додеш в БГ знаеш къде да идеш доволен ша останеш :yes: . Успех и пиши зацепи ли я наново и кво стана , че така от разстояние с друго не можем помагаме в теб е топката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Dido73 » 24 Мар 2011, 1:04

Благодаря на всички където са ми съпричастни щото за мен е проблем голям-помпата беше поставена добре само дето едната шпилка се е отвила и държеше на две врътки и се е изронила резбата но това го оправих аз писах на Персиян но всички компетентни съвети са добре дошли завъртях сега помпата много към калника и колата сега върви малко повече т.е.-набира трудно и е тромава но като набере върви и пуши много черен дим но пали трудно с притърсяниа и излизане на бял дим на студено а на топло само притърся и излиза бял дим без да пали,мисълта ми е да върна ли помпата една идея към двигателя да пали по лесно като колата като запали работи като часовник и не менка моборотитр въобще оборотите като въртиш волана или пускаш климатика или вече да бутам плочката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от vladobate » 24 Мар 2011, 2:26

Загрей хубаво гадината и върни помпата ( малко ) към мотора ( посока предварение ) и палиш докато ти хареса и така иначе правилно си описал за мудната на ниски. И чак после кат оправиш запалването виж горивото как ти е ( като ускорение , като пушлявица и т.н. ) и си готов . Ма малко бавничко става кат си насляпо затова търпение и успех. Ам ти ми се струва риторични въпроси задава , я дай по-смело гледам ги чаткаш нещата пък питаш да врътнеш ли ми естествено кво го мъдриш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Dido73 » 25 Мар 2011, 0:24

Евала тази събота и неделя ще я видя и ще пиша кво е станало

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от ///MILEN » 25 Мар 2011, 8:59

vladobate написа:Загрей хубаво гадината и върни помпата ( малко ) към мотора ( посока предварение ) и палиш докато ти хареса и така иначе правилно си описал за мудната на ниски. И чак после кат оправиш запалването виж горивото как ти е ( като ускорение , като пушлявица и т.н. ) и си готов . Ма малко бавничко става кат си насляпо затова търпение и успех. Ам ти ми се струва риторични въпроси задава , я дай по-смело гледам ги чаткаш нещата пък питаш да врътнеш ли ми естествено кво го мъдриш.

И чукни плочката леко към купето :yes: :driving:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Помощ колеги проблем с ГНП-то

Мнение от Пресиян Василев » 25 Мар 2011, 23:49

Вьпреки всичко аз сьм за центровка.
М51 за да пуши бяло ,значи много не е в час центровката.
Аз бих свалил капака на клапаните,да погледна где аджеба се намират гьрбиците на вала при ГМТ в 1-ви цилиндьр.Естественно трябва да се защифти мотора в дупката(техн.отвор) под стартера.
Има вероятнос,много малка,но все пак има,да е прескочила дьлгата верига от ГНП до разпр.вал при де/монтажа на помпата.
Казвам го щото сьм имал такьв случаи,само един ,но бяха брадясали повече от месец хората.
До Видин ходих тогава,че чак до мен опряха тогава
И все пак това е предположение
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook