Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Модератор: Технически модератори
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Моля специалистите да се намесят, преди да съм почнал да отварям на поразия 

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Пробва ли да разкачиш акумулатора?
- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
net_master написа:Моля специалистите да се намесят, преди да съм почнал да отварям на поразия
Шибай коня Лазаре както ти казах пък то си покаже


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Според мен е най добре да отваряш на поразия де що може. Това чукане е мнооого притеснително.
Пробвай да отвориш всички врати и капаци едновременно и после да ги затвориш. При компютрите става такъв "рестарт" може и при теб да проработи и да се оправи

Пробвай да отвориш всички врати и капаци едновременно и после да ги затвориш. При компютрите става такъв "рестарт" може и при теб да проработи и да се оправи


Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Zubcho написа:Според мен е най добре да отваряш на поразия де що може. Това чукане е мнооого притеснително.
Пробвай да отвориш всички врати и капаци едновременно и после да ги затвориш. При компютрите става такъв "рестарт" може и при теб да проработи и да се оправи![]()
Мн смешно - това ще оправи проблема, как не се бях сетил

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Преди да отвориш, аз да питам какво направи с маслото в колектора?
Почисти ли го?
Появи ли се ново след като си почистил?
Почисти ли го?
Появи ли се ново след като си почистил?

- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
ddddk написа:Преди да отвориш, аз да питам какво направи с маслото в колектора?
Почисти ли го?
Появи ли се ново след като си почистил?
Не, маслото не съм го чистил, сложих други дюзи, но не се оправи проблема и тогава започна да тропа и почти не е работила...
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Значи,
Предлагам ти да направиш следната процедура:
1. Вземи едно трупче 5см/5см/5см приблизително или каквото намериш.
2. Увий трупчето с един парцал.
3. Вземи чук.
4. Извади щеката за маслото.
5. Сложи трупчето с парцалчето върху тръбичката на щеката.
6. С чука удари няколко пъти (2-3 пъти) по трупчето с умерена сила.
7. Сложи щеката и замери нивото на маслото.
8. Сподели резултата.
Поздрави,
Д
П.П.:
Не мога да си представя какво разбираш под "почти всичко" щом не си свалял колектора. Но това е друга тема.
Предлагам ти да направиш следната процедура:
1. Вземи едно трупче 5см/5см/5см приблизително или каквото намериш.
2. Увий трупчето с един парцал.
3. Вземи чук.
4. Извади щеката за маслото.
5. Сложи трупчето с парцалчето върху тръбичката на щеката.
6. С чука удари няколко пъти (2-3 пъти) по трупчето с умерена сила.
7. Сложи щеката и замери нивото на маслото.
8. Сподели резултата.
Поздрави,
Д
П.П.:
net_master написа: ...след като направих почти всичко по-горе изписано и казано ...
Не мога да си представя какво разбираш под "почти всичко" щом не си свалял колектора. Но това е друга тема.


- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Почвам да свалям колектори и капак на клапаните като начало и ще пиша какво съм видял,ще направя и снимки 

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Чукни я таз тръбичка преди това, бе
Да видим ще изкочи ли заека от там

Да видим ще изкочи ли заека от там


- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Я обясни, че ми е интересно като чукна тръбичката кой точно заек ще изскочи 

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Няма!

Като ти задоволя любопитството и няма да направиш нищо.

НикиНиколов цял труд изписа в темата ти, а ти дори не си направи труда поне маслото в колектора да си изчистиш... ей тъй на от благодарност поне



- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Това масло в колектора, колега, никой не каза че трябва да го изчистя, видях на една две снимки че и в други мотори има, да не говорим че същия НикиНиколов на лично ми каза, че маслото в колектора е нормално да го има. Дали е вярно или не, не знам но ако това ще ти помогне да не обръщаш тона на темата в подигравателен, ще съм ти благодарен. Иначе благодаря за помощта
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
ОК.
Ето идеята:
Случва се. Защо, как и кога никой не може да каже, но е факт, че на някои М50 тръбичката на щеката за маслото излиза нагоре с около 1 см.
Съответно щеката на маслото не слиза до където трябва и отчита ниво на маслото по-ниско от действителното. Разликата е около 1 л.
Съответно потребителят долива масло по показание на щеката и не мисли защо М50В20 глътна 6,5 литра вместо 5,75. Вика си еба ли го и си кара.
Мотор да работи с масло над максимума е точно толкова опасно за самия мотор, колкото и ако маслото е под минимума.
Когато маслото е повече се случват 2 основни неща: помпата го разпенва и се повишава налягането.
Налягането избива по гарнитури и семеринги.
Пяната отива най-горе. Най-горе е какво? Повдигачите на клапаните.
Пяна значи лош вискозитет. Лош вискозитет + хидравлични повдигачи = чук-луп-трак
Допълнително: много масло = много маслени пари в картерните газове. Калпавия сепаратор на М50 + богати масни пари = масло в колектора.
Дерзай, колега.
Поздрави,
Д
Ето идеята:
Случва се. Защо, как и кога никой не може да каже, но е факт, че на някои М50 тръбичката на щеката за маслото излиза нагоре с около 1 см.
Съответно щеката на маслото не слиза до където трябва и отчита ниво на маслото по-ниско от действителното. Разликата е около 1 л.
Съответно потребителят долива масло по показание на щеката и не мисли защо М50В20 глътна 6,5 литра вместо 5,75. Вика си еба ли го и си кара.
Мотор да работи с масло над максимума е точно толкова опасно за самия мотор, колкото и ако маслото е под минимума.
Когато маслото е повече се случват 2 основни неща: помпата го разпенва и се повишава налягането.
Налягането избива по гарнитури и семеринги.
Пяната отива най-горе. Най-горе е какво? Повдигачите на клапаните.
Пяна значи лош вискозитет. Лош вискозитет + хидравлични повдигачи = чук-луп-трак
Допълнително: много масло = много маслени пари в картерните газове. Калпавия сепаратор на М50 + богати масни пари = масло в колектора.
Дерзай, колега.
Поздрави,
Д

- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Разбрах ти идеята, ще изчистя колекторите, ще видя щеката....Само че ако с това се опитваш да обясниш чукането в мотора, не е това, защото на Е34-ката ми повдигачите чукат като е студена и звука от повдигачи или клапани няма нищо общо с тия удари които се чуват от време на време докато работи въпросния проблемен мотор... Така или иначе тази седмица ще започна някакво отваряне и почистване и ще огледам кобилиците и валовете доколкото е възможно....
Благодаря за изчерпателния отговор
Благодаря за изчерпателния отговор
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани