Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от net_master » 22 Мар 2011, 0:33

Моля специалистите да се намесят, преди да съм почнал да отварям на поразия :mhihi:

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от LiTtLeRoCk » 22 Мар 2011, 0:36

Пробва ли да разкачиш акумулатора?

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от methanol » 22 Мар 2011, 0:55

net_master написа:Моля специалистите да се намесят, преди да съм почнал да отварям на поразия :mhihi:

Шибай коня Лазаре както ти казах пък то си покаже :have one: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от Zubcho » 22 Мар 2011, 9:48

Според мен е най добре да отваряш на поразия де що може. Това чукане е мнооого притеснително.

Пробвай да отвориш всички врати и капаци едновременно и после да ги затвориш. При компютрите става такъв "рестарт" може и при теб да проработи и да се оправи :winky: :P
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от net_master » 22 Мар 2011, 10:34

Zubcho написа:Според мен е най добре да отваряш на поразия де що може. Това чукане е мнооого притеснително.

Пробвай да отвориш всички врати и капаци едновременно и после да ги затвориш. При компютрите става такъв "рестарт" може и при теб да проработи и да се оправи :winky: :P


Мн смешно - това ще оправи проблема, как не се бях сетил :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от ddddk » 22 Мар 2011, 10:35

Преди да отвориш, аз да питам какво направи с маслото в колектора?
Почисти ли го?
Появи ли се ново след като си почистил?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от net_master » 22 Мар 2011, 11:06

ddddk написа:Преди да отвориш, аз да питам какво направи с маслото в колектора?
Почисти ли го?
Появи ли се ново след като си почистил?


Не, маслото не съм го чистил, сложих други дюзи, но не се оправи проблема и тогава започна да тропа и почти не е работила...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от ddddk » 22 Мар 2011, 12:33

Значи,

Предлагам ти да направиш следната процедура:
1. Вземи едно трупче 5см/5см/5см приблизително или каквото намериш.
2. Увий трупчето с един парцал.
3. Вземи чук.
4. Извади щеката за маслото.
5. Сложи трупчето с парцалчето върху тръбичката на щеката.
6. С чука удари няколко пъти (2-3 пъти) по трупчето с умерена сила.
7. Сложи щеката и замери нивото на маслото.
8. Сподели резултата.


Поздрави,
Д

П.П.:
net_master написа: ...след като направих почти всичко по-горе изписано и казано ...

Не мога да си представя какво разбираш под "почти всичко" щом не си свалял колектора. Но това е друга тема. :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от net_master » 22 Мар 2011, 12:42

Почвам да свалям колектори и капак на клапаните като начало и ще пиша какво съм видял,ще направя и снимки :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от ddddk » 22 Мар 2011, 13:01

Чукни я таз тръбичка преди това, бе :!:
Да видим ще изкочи ли заека от там :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от net_master » 22 Мар 2011, 13:42

Я обясни, че ми е интересно като чукна тръбичката кой точно заек ще изскочи :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от ddddk » 22 Мар 2011, 14:02

:mhihi:
Няма! :mhihi:

Като ти задоволя любопитството и няма да направиш нищо. :idea:

НикиНиколов цял труд изписа в темата ти, а ти дори не си направи труда поне маслото в колектора да си изчистиш... ей тъй на от благодарност поне :idea:

:ok:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от net_master » 22 Мар 2011, 14:15

Това масло в колектора, колега, никой не каза че трябва да го изчистя, видях на една две снимки че и в други мотори има, да не говорим че същия НикиНиколов на лично ми каза, че маслото в колектора е нормално да го има. Дали е вярно или не, не знам но ако това ще ти помогне да не обръщаш тона на темата в подигравателен, ще съм ти благодарен. Иначе благодаря за помощта

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от ddddk » 22 Мар 2011, 14:35

ОК.

Ето идеята:

Случва се. Защо, как и кога никой не може да каже, но е факт, че на някои М50 тръбичката на щеката за маслото излиза нагоре с около 1 см.
Съответно щеката на маслото не слиза до където трябва и отчита ниво на маслото по-ниско от действителното. Разликата е около 1 л.
Съответно потребителят долива масло по показание на щеката и не мисли защо М50В20 глътна 6,5 литра вместо 5,75. Вика си еба ли го и си кара.

Мотор да работи с масло над максимума е точно толкова опасно за самия мотор, колкото и ако маслото е под минимума.

Когато маслото е повече се случват 2 основни неща: помпата го разпенва и се повишава налягането.
Налягането избива по гарнитури и семеринги.

Пяната отива най-горе. Най-горе е какво? Повдигачите на клапаните.
Пяна значи лош вискозитет. Лош вискозитет + хидравлични повдигачи = чук-луп-трак

Допълнително: много масло = много маслени пари в картерните газове. Калпавия сепаратор на М50 + богати масни пари = масло в колектора.

Дерзай, колега.


Поздрави,
Д
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от net_master » 22 Мар 2011, 14:46

Разбрах ти идеята, ще изчистя колекторите, ще видя щеката....Само че ако с това се опитваш да обясниш чукането в мотора, не е това, защото на Е34-ката ми повдигачите чукат като е студена и звука от повдигачи или клапани няма нищо общо с тия удари които се чуват от време на време докато работи въпросния проблемен мотор... Така или иначе тази седмица ще започна някакво отваряне и почистване и ще огледам кобилиците и валовете доколкото е възможно....
Благодаря за изчерпателния отговор

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook