ПРОБЛЕМИ С МАСЛЕНАТА ПОМПА

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

ПРОБЛЕМИ С МАСЛЕНАТА ПОМПА

Мнение от NITRO DRIVER » 03 Фев 2006, 21:16

Колеги,
Искам да питам за следния проблем при М30 В35: Ако двигателя не е пален няколко дни, лампата за налягане на маслото свети дълго ( 5-10 сек).
Веднъж реших да отворя масления филтър и видях че маслото е почти на дъното.
На какво се дължи този проблем ?
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 03 Фев 2006, 23:08

А с какво масло си?Ако е гъсто докато се разбие е нормално да ти свети лампата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 04 Фев 2006, 4:05

да не би да ти се е прецакал филтъра (или да си сложил грешния филтър) и да не държи клапана на маслото, на Е30 с М10(маааааалкия брат на М30 :mhihi: ) тоя проблем е прословут направо... ама щото продават филтри без клапани изродите...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 04 Фев 2006, 14:02

Има възвратен клапан на дъното на филтърното тяло, понякога засядат.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Мнение от NITRO DRIVER » 04 Фев 2006, 19:09

TOM написа:Има възвратен клапан на дъното на филтърното тяло, понякога засядат.


Благодаря за информацията. А може ли да се направи нещо с този клапан, или трябва да се смени ?
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 04 Фев 2006, 22:00

По добре го смени. Но потърси точно филтъра за твоя мотор. Аз имах същия проблем на предишното Е30 и накрая се оказа че истинския филтър е малко по различен от навсякъде продаваните. Имаше някакъв клапан и беше малко по дълъг но това при мен ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 04 Фев 2006, 22:36

мисря че на М30 клапана си е направо в корпуса на масления филтър и не се сменява и затова маслото ти пада обратно в картера след гасене на двигателя.и не е добре за двигателя въобще

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Мнение от NITRO DRIVER » 05 Фев 2006, 0:43

didor написа:По добре го смени. Но потърси точно филтъра за твоя мотор. Аз имах същия проблем на предишното Е30 и накрая се оказа че истинския филтър е малко по различен от навсякъде продаваните. Имаше някакъв клапан и беше малко по дълъг но това при мен ;)

Колега,
в моя случай се сменя само филтърния елемент, корпуса си остава.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook