По големи турбо пътища и кулер 525 ТДС

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 525 TDS
Мечтае да кара: e38 750i

По големи турбо пътища и кулер 525 ТДС

Мнение от neo5030 » 19 Мар 2011, 23:27

Колеги искам да разбера ако се сложат по големи Турбо пътища и по голям кулер на 525 ТДС дали ще има разлика..Колко точно по голями да не е прекалено ? и има ли смисъл в цялата операция?

Благодаря :)
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: По големи турбо пътища и кулер 525 ТДС

Мнение от Zubcho » 20 Мар 2011, 11:24

neo5030 написа:Колеги искам да разбера ако се сложат по големи Турбо пътища и по голям кулер на 525 ТДС дали ще има разлика..Колко точно по голями да не е прекалено ? и има ли смисъл в цялата операция?

Благодаря :)


По-добре само по-голям кулер, без да пипаш големината на пътищата. Можеш и да си повишиш налягането на турбото (даже май е задължително). Имай предвид, че ако не си с М пакет рязането на предната броня е брутално много поради всичките охлаждащи тръби. Самите пътища трябва да се удължат и да минат през друго място, за това и не е нужно да ги правиш с по-голямо фи. Не трябва да прекаляваш също с големината на кулера. Премери стандартния и сложи 1.5 макс 2 пъти по-голям. Преди цялата интервенция намери лаптоп, свържи се към компа и покарай малко на загряла кола, като гледате на живите данни температурата на входящия въздух (задължително караш, а не на място). После като сложиш новия кулер правиш същото. Ако има подобрение (по-ниска темп. на входящия въздух при същото налягане) оставяш сетъпа. Ако не трябва да се ориентираш към връщане на стандартния си вариант или преправяне на цялата система (по-малък или по-голям от новия кулер, друга форма на въпросния)

Успех и ако има подобрение опиши всичко за да могат и другите да минат по твоя път.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Re: По големи турбо пътища и кулер 525 ТДС

Мнение от D_U_D_E_ » 20 Мар 2011, 13:01

някой правил ли е някакви измервания по този въпрос. Колко е темп. на входа на кулера, на изхода, Ако се сложи по-голям кулер дали ще има някакво забавяне на потока въздух. Имаше наскоро още една такава тема, но някой слагал ли е по голям кулер да каже впечатленията си.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: По големи турбо пътища и кулер 525 ТДС

Мнение от vladobate » 20 Мар 2011, 17:54

Със сигурност по-голям кулер означава повече лаг т.е. още по-мудна на ниски обороти и скорости. Предимството ще е на високи скорости примерно над 150км/ч където и горивоподаването се увеличава повечко пък и струята въздух обдухваща кулера ( м да-а-а за да охлажда кулера трябва насрещен въздух а голяма скорост) става сериозна и достатъчна за да се достигне КПД-то на въпросния охладител. Тъй че зависи за какво искаш да правиш подобрението колега , при по-високи скорости ще наема в един момент ( като се развърти турбото ) с повече мощ ама колко задоволително повече е въпрос с неизвестни демек ще ти е достатъчно ли като представи които си си изградил от евентуалния тунинг. Дотук говоря само за поставяне на по-голям кулер без намеса във горивоподаването като количество и момент на запалването. Та във тая връзка смисъла е ако това се направи успоредно със поставянето на чип задължително и то от поназнайващ човечец който да е предварително запознат от предстоящата трансформация при количеството подавано свеж въздух и до колко смятате да надуете турбото ( демек колко ще врътнете шпилката за постигане на максимален буст ). Като се има предвид по-ниската цена на чипа ( в сравнение със вложеното във кулер и нови турбопътища ) по-добре да се почне от него и вдигане буста на турбото от актуатора и тогава нов кулер , но нека се избере като модел такъв който няма да увеличи ( или поне не много ) турбопътя щото иначе ефекта ще е неудовлетворителен . Та това от мен . Успех.


Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 525 TDS
Мечтае да кара: e38 750i

Re: По големи турбо пътища и кулер 525 ТДС

Мнение от neo5030 » 23 Мар 2011, 14:07

значи общо казано най добре е само малко по голям кулер за да има повече "палар" при високи скосроти.
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: По големи турбо пътища и кулер 525 ТДС

Мнение от boksioraE39 » 01 Апр 2011, 21:53

Колега чип иска,не кулери.. :mhihi:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook