въпрос за дюзи
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: въпрос за дюзи
turbo написа:Колега, LUCIFER, далеч съм от това да споря с някой и то още повече в тази тема, но... искам да изясня защо смятам, че с толкова по-големи дюзи и без допълнителни промени по мотора нещо в цялата схема не се връзва. Идеята на това, което си подчертал с червеното е, че ЕКУ-то (говорим за бензинови мотори) има обратна връзка изполвайки ламбда сондата/сондите на колата и има възможност въз основа на тази обратна информация да прави промени по впръскването и работата на мотора като цяло, като взема под внимание и една камара други данни, както знаем. НО... Тези корекции са в определени граници, които далеч не стигат до 30% според мен.
Ако греша може би някой ще го обясни по-обосновано от мен. Да речем с вътрешна документация от БМВ АГ
Бягай да играйш...., за да не ме занимаваш с голупостите си, и не само мен.... Всичко е само според тебе, и ни най-малко на някой са нужи твоите свободни съчинения, и то в технически форум.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: въпрос за дюзи
LUCIFER'S написа:Бягай да играйш...., за да не ме занимаваш с голупостите си, и не само мен.... Всичко е само според тебе, и ни най-малко на някой са нужи твоите свободни съчинения, и то в технически форум.
Споко бре, баце! Мноу са нервиш!
П.П.: Този твой пост е много технически обоснован между другото.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Re: въпрос за дюзи
престанете защото се чувствам виновен 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: въпрос за дюзи
nikol78 написа:престанете защото се чувствам виновен



- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: въпрос за дюзи
На мен като инженер ДВГ винаги ми е било интересно да разбера как други колеги си представят принципите на работа на двигателя 

Re: въпрос за дюзи
sadex5 написа:На мен като инженер ДВГ винаги ми е било интересно да разбера как други колеги си представят принципите на работа на двигателя
по-добре да незнаеш

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: въпрос за дюзи
sadex5 написа:На мен като инженер ДВГ винаги ми е било интересно да разбера как други колеги си представят принципите на работа на двигателя
Ами как.... сега ще ти кажа веднага.... значи според турбо разбирача... двигателя е до 6500об/мин ама не е толкова щот електрониката не е точна. най малко 30% може да пуща повече гориво или по-малко... от което ще рече, че двигателя примерно се развърта с 30% повече и не е 150к.с. а с 30% повече или по малко....



Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: въпрос за дюзи
LUCIFER'S написа:sadex5 написа:На мен като инженер ДВГ винаги ми е било интересно да разбера как други колеги си представят принципите на работа на двигателя
Ами как.... сега ще ти кажа веднага.... значи според турбо разбирача... двигателя е до 6500об/мин ама не е толкова щот електрониката не е точна. най малко 30% може да пуща повече гориво или по-малко... от което ще рече, че двигателя примерно се развърта с 30% повече и не е 150к.с. а с 30% повече или по малко....![]()
![]()
Знам какво съм написал и въпреки това пак си чета постовете, но пак не намирам да съм написал това, което твърдиш. Уотевър!

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: въпрос за дюзи
turbo написа:Знам какво съм написал и въпреки това пак си чета постовете, но пак не намирам да съм написал това, което твърдиш. Уотевър!

ето го ....
turbo написа:.......... ЕКУ-то (говорим за бензинови мотори) има обратна връзка изполвайки ламбда сондата/сондите на колата и има възможност въз основа на тази обратна информация да прави промени по впръскването и работата на мотора като цяло, като взема под внимание и една камара други данни, както знаем. НО... Тези корекции са в определени граници, които далеч не стигат до 30% според мен...



http://www.youtube.com/watch?v=yPuC4Cy2ZuI
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: въпрос за дюзи
Колегата иска да ти каже, че като по замисъл цялата ти теория е невярна, т.е ако се замислиш, сам ще разбереш къде ти е грешката. Опитай се да си представиш само как пали двигателя.... Хеле пък като е студен и не работи ламбдата...













- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: въпрос за дюзи
sadex5 написа:Колегата иска да ти каже, че като по замисъл цялата ти теория е невярна, т.е ако се замислиш, сам ще разбереш къде ти е грешката. Опитай се да си представиш само как пали двигателя.... Хеле пък като е студен и не работи ламбдата...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Това за студения старт и аз щях да го вметна, но поради твърдението на колегата, че колата пали, работи, и харчи нормално с тези Б28 дюзи, реших да си замълча. Ламбдите (понеже при М52 са две, ако някой не знае да кажа

Пак казвам - не претендирам тезата ми да е 100% вярна, това е, до което стигнах следвайки пътя на логиката.
Айде поздрави! И умната по завоите

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: въпрос за дюзи
sadex5 написа:Колегата иска да ти каже, че като по замисъл цялата ти теория е невярна, т.е ако се замислиш, сам ще разбереш къде ти е грешката. Опитай се да си представиш само как пали двигателя.... Хеле пък като е студен и не работи ламбдата...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Не, че се сещам защо се месиш, но поне ти кажи две думи, които да влязат в употреба по темата, защото на колегата му видяхме капацитета.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: въпрос за дюзи
И тук пак се наиграхте ,както казва Преслав 

43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани