Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от LUCIFER'S » 17 Мар 2011, 13:46

До модераторите.... Що не ги триете такива тъпашки теми?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от ALiGaToR » 17 Мар 2011, 14:39

acho.rs написа:- в сравнение с Голф 2 си е извънземна технология . Теб те разбирам - поне ти е евтино , но Голф4 е далеч от евтиното ...



Това не го споря, че сравнение с Голфа си е направо извънземна технология Е39-тката. Ама сравнение с колите от същата генерация няма нищо извънземно.

И това се опитвам да кажа. За да имаш евтина поддръжка една кола означава че трябва да вземеш някаква стара.
Всичките коли от дадена генерация имат еднаква поддръжка. Както каза колегата Голф 4 е далеч от евтината поддръжка.

Така, че не искам да чувам за Е39-тки със скъпа поддръжка и Голфове с евтина поддръжка.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от acho.rs » 17 Мар 2011, 15:15

За да имаш евтина поддръжка една кола означава че трябва да вземеш някаква стара.
Всичките коли от дадена генерация имат еднаква поддръжка.

:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 22.06.2009
Местоположение: Пазарджик
Кара: Ford Fiesta 1.25i
Мечтае да кара: A6 2.5 TDI

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от totopz » 17 Мар 2011, 17:07

Малко извън темата - не разбирам защо се дрънкате за катинар и защо се заключват подобни теми.
На мен тази тема ми е най-интересна. За цялата седмица нищо друго интересно не видях във форума Е39 :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 29.02.2008
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: Е46 330 CI
Мечтае да кара: Х5

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от veliki1 » 17 Мар 2011, 17:42

ALiGaToR написа:Хахаха :mhihi: :mhihi: :mhihi: , странно защо всичките сравняват Е39-тката с Голф и Пасат, както и аз.
Явно защото са от един ценови клас и всичките затова и такива сравнения правят.
И защо колега смяташ, че няма как да бъдат сравнявани. Условието е да е до някакви пари които е заделил колегата. 5000 лева са си 5000 лева, с тях може да се вземе какви ли не коли на различни години с различни екстри, с различна поддръжка. Защо тогава да не пита каква е цената на поддръжката. Или да си вземе колата пък после да си чупи главата. Според мен колегата правилно се е ориентирал че пита първо за поддръжка. Щото после да няма теми от рода на ама защо ми искат 1000 лева за това...... защо гори толкова много....... защо се чупи постоянно някаква част.
Явно колегата е питал и из другите форуми и след като си е направил сметката че един ГОЛФ ще му излиза по-евтин за поддръжка това си е лично негово решение. Не сме ние хората да казваме кое за кого е. Единствено може да кажем, че дадена част струва толкова пари.
Но има и един проблем в това, че поддръжката също е доста разтегливо понятие. Ако погледнете цените за частите в Autotrade, ще стигнете до извода, че VW не е никак евтин за поддръжка. Но масово такива коли се поддържат с части къде ментета, къде по-лошо качество. И части има на всякакви цени. Ами то и BMW-то с оригинални части като се поддържа е скъпо. А като има от някоя друга фирма е на по-ниска цена.
Пример с Голф-а 2-ка който карам сега. Карета външни има на цена от 40 лева на брой. Е аз сложих такива от 90 лева на брой с 2 години гаранция. Голфа си е все Голф, разликата в цените е 2-пъти.
Затова всеки си решава с какви части да си поддържа колата, и решава къде е разумно да се дадът пари за по добри части и къде може да направи компромис.
Затова като отворя един каталог с цени на части, и като засека дадена част от един и същ производител, за различните марки автомобили от една и съща година са почти еднакви. Когато се произвежда дадената част цената се формира според това какво се използва за направата на детайла, а не автомобила за който е предназначено.
Колкото по сложна е дадена част е толкова по скъпа. Обаче като гледам конструкцията на Е39 не е никак по извънземна технология. Ами си е като всяка друга кола.

няма как колега,и неразбрах защо гледаш цени за оригинални части предлагат се ментета но се предлагат и качествени неща които са оригинални например ако на голфа ти един шарнир от завода е на цена 100 лв а в магазин за авто части е 40 лв това не е гаранция че е различен говорим примерно за LEMFORDER като от завода така и на магазина е един и същ просто единия е за първо вграждане.
Ако за 1 година на голфа сменяш шарнира 3 пъти и се лишаваш от колата за да бъде в сервиз то БМВ ще смени 1 път и ако цената на голфовия шарнир е 20 а на бмв е 50 направи си сметка кое е по изгодно.
Без лоши чувства :yes:
Всичко хубаво започва с "Б" Бира... БМВ... Брюнетка...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от ALiGaToR » 17 Мар 2011, 18:37

Знам го това колега, че има части на половин цена от оригиналната такава и е със същото ако не и по-добро качество.
Явно не съм се изразил много ясно. Против съм разбирането, че най-скъпото е най-качествено.
Исках да обясня, че на дадена марка частите за различните автомобили не се различават съществено като цена кой знае колко ако са от еднаква година на производство.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 24.03.2010
Местоположение: София/Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW E39/ Е60
Мечтае да кара: X6 цвят бордо

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от Николай Диянов » 17 Мар 2011, 19:09

Тука нещо нещата много взеха да се объркват. Колеги, какво сте ги зачекнали тия Фолксвагени? Колегата пита дали на е39-ката й е скъпа поддръжката? Еми не си е евтино, не можеш да я оставиш на всеки квартален майстор да я пипа, не можеш да си позволиш и компромис с частите. Мисля че на всички е ясно, че поддръжката й не е като на Фиат от същите години например. А освен това идват и проблемите с "кварталните" джамбази, на които е39 си им е любима мишена, тоест и за паркинг трябва да се помисли, освен ако не искаш сутрин да се събуждаш с "олекнала" кола. Високи данъци, каско и т.н. Ама нали тука често се споменава- "Кефа цена няма!". :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от acho.rs » 17 Мар 2011, 19:46

totopz написа:Малко извън темата - не разбирам защо се дрънкате за катинар и защо се заключват подобни теми.
На мен тази тема ми е най-интересна. За цялата седмица нищо друго интересно не видях във форума Е39 :)

Ползвай търсачката - имаш да четеш за месеци напред :idea:
Колеги, какво сте ги зачекнали тия Фолксвагени?

- правим съпоставка с "алтернативата" ФВ Пасат , щот много хора са си въобразили , че Пасата е на нивото на Е39/А6 .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 22.06.2009
Местоположение: Пазарджик
Кара: Ford Fiesta 1.25i
Мечтае да кара: A6 2.5 TDI

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от totopz » 17 Мар 2011, 23:02

acho.rs написа:Ползвай търсачката - имаш да четеш за месеци напред :idea:

Сигурно е така, но не ми е интересно да чета стари теми за ТДС-и по 10 000 лв. :)
acho.rs написа:- правим съпоставка с "алтернативата" ФВ Пасат , щот много хора са си въобразили , че Пасата е на нивото на Е39/А6 .

Може пасатът да не е в класа на Е39, но според мен е добра алтернатива. Все пак е на същите пари като Е39. На който Е39 му идва голямо сигурно пасатът ще му хареса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от gentata » 17 Мар 2011, 23:58

А от пасат до пасат бая разлика :yes: Има пасат B1 :mhihi: има B7 и R36 има е вярно не са за по 5000лв ама пак пасат :mhihi:
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 29.02.2008
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: Е46 330 CI
Мечтае да кара: Х5

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от veliki1 » 18 Мар 2011, 10:31

колеги що си не вземете по един пасат и си не бръмкате може да се мъкнат картофи щайги и какво ли не още стига глупости имал съм пасат и след е39 не ща и да знам за друга марка всички си имат тънкости и недостатъци но недейте слага пасата в А група Е39 няма цена заради големите мотори стряскат хората и затова не ги купуват.
Всичко хубаво започва с "Б" Бира... БМВ... Брюнетка...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 22.06.2009
Местоположение: Пазарджик
Кара: Ford Fiesta 1.25i
Мечтае да кара: A6 2.5 TDI

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от totopz » 18 Мар 2011, 13:35

Колега какво БМВ имаш сега?

И аз съм имал пасат, а сега ТДС и честно казано пасатът не беше никак лош. Беше 1.8 Т, сложих му чип и в крайна сметка разходът на гориво беше с 1 - 1.5 литра на 100 повече от ТДС-а, но вървежът беше зверски по-голям.

Разбира се, ако се сравнява с Е39 с новите дизели или с някоя голяма бензинка сигурно пасатът няма да е кой знае какво, но спрямо ТДС и примерно 520i си има доста предимства по отношение на вървежа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 29.02.2008
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: Е46 330 CI
Мечтае да кара: Х5

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от veliki1 » 18 Мар 2011, 13:43

totopz написа:Колега какво БМВ имаш сега?

И аз съм имал пасат, а сега ТДС и честно казано пасатът не беше никак лош. Беше 1.8 Т, сложих му чип и в крайна сметка разходът на гориво беше с 1 - 1.5 литра на 100 повече от ТДС-а, но вървежът беше зверски по-голям.

Разбира се, ако се сравнява с Е39 с новите дизели или с някоя голяма бензинка сигурно пасатът няма да е кой знае какво, но спрямо ТДС и примерно 520i си има доста предимства по отношение на вървежа.

всеки си има различно виждане е 39 не е състезателна кола и не ми се иска да го сравнявам кое колко върви и кое колко гори и какви намеси са се случили сега от твойто бмв седни в един пасат направи едно кръгче и сам си отговори на въпроса :)
Всичко хубаво започва с "Б" Бира... БМВ... Брюнетка...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от Ivo_Borisov » 18 Мар 2011, 19:07

totopz написа:Колега какво БМВ имаш сега?

И аз съм имал пасат, а сега ТДС и честно казано пасатът не беше никак лош. Беше 1.8 Т, сложих му чип и в крайна сметка разходът на гориво беше с 1 - 1.5 литра на 100 повече от ТДС-а, но вървежът беше зверски по-голям.

Разбира се, ако се сравнява с Е39 с новите дизели или с някоя голяма бензинка сигурно пасатът няма да е кой знае какво, но спрямо ТДС и примерно 520i си има доста предимства по отношение на вървежа.

Колко коня ти беше пасата и колко стана след чипа? На ТДС-а също може да се сложи чип и да повиши мощността с около 20 % и разхода даже да падне ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 11.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 523i
Мечтае да кара: не мечтае

Re: Скъпа ли е поддръжката на E39 ? Често ли се чупи?

Мнение от Svetlio » 18 Мар 2011, 22:21

Понеже се правят сравнения, някои може ли да посочи варианти за семеен автомобил, комби, със задно предаване, да не прилича на катафалка, с достатъчно екстри и възможности и на прилична цена (5000 - 7000лв.) 11- 12 годишна?

Мисля че изборът съвсем не е голям, а Вие?

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook