въпрос за дюзи

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Re: въпрос за дюзи

Мнение от nikol78 » 06 Мар 2011, 20:55

turbo написа:Колега, можеш ли да кажеш какви парт номера сложи и какви си свалил, че ми стана интересно как тъй върви повече тая кола... :roll:

колега не само върви но чак ме праши че може да му стане нещо на двигателя еи сега след цял ден каране издухах 70лв бензин днес слезохи я прочетох на ново да видя за грешка няма чиста като новородено бебе. :dunno:
трябва да видя номерата на дюзите и ще пиша .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Re: въпрос за дюзи

Мнение от blacksapphire » 06 Мар 2011, 21:18

13641703819

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... &date=true

по бош

0280 150 440

розови са, 250,1 cc/min

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: въпрос за дюзи

Мнение от meha » 06 Мар 2011, 21:35

nikol78 написа:колега не само върви но чак ме плаши че може да му стане нещо на двигателя еи сега след цял ден каране издухах 70лв бензин днес слезохи я прочетох на новода видя за грешка няма чиста като новородено бебе


Човече,ти говориш за революция направо,с тия дюзи :roll:
С какво я четеш колата? Може да свалиш една свещ да видиш какво е положението поне на нея :roll:
Много ми е интересно как се "нагажда" електрониката по "новия" дебит гориво който се впръсква в цилиндрите :roll:

Всичко ли е ОК-запалване,работа на празен ход,температурата на мотора как се държи по борд....някакви аномалии,дори и незначителни? :roll:
Има ли вариант твойте дюзи да са била сдухани,и просто сега като си с "нови" и работещи,затова да ти се струва,че върви повече :roll:

П.С преди малко сипах за 80лв некви мижави 32л бензин,като видя,че са го "вдигнали" и направо корема ми се обръща от яд :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting:
Изображение


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Re: въпрос за дюзи

Мнение от nikol78 » 06 Мар 2011, 21:56

дюзите са розови и старите ми са перфектни и няма никви проблеми колата с палене и с температура с карсофт е чета

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: въпрос за дюзи

Мнение от Ilko Ivanov » 06 Мар 2011, 21:57

meha написа:Човече,ти говориш за революция направо,с тия дюзи :roll:
С какво я четеш колата? Може да свалиш една свещ да видиш какво е положението поне на нея :roll:
Много ми е интересно как се "нагажда" електрониката по "новия" дебит гориво който се впръсква в цилиндрите :roll:

Не се заблуждавайте с тия дюзи :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Много ясно че сондите като отчетат по-богатата горивна смес ЕКУ-то намаля времето за отваряне на инжекторите,и всичко си става по старому ......
За това не се ли сетихте ?!?
Ефекта който е усетил колегата се дължи единствено на ВНУШЕНИЕТО ;)
Или пък си мислите ,че открихте топлата вода ???

П.С.
nikol78 написа:дюзите са розови и старите ми са перфектни и няма никви проблеми колата с палене и с температура с карсофт е чета


Тоя КАРСОФТ става единствено да си чистиш сервизния интервал ;) За друго не му вярвай !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: въпрос за дюзи

Мнение от turbo » 06 Мар 2011, 22:22

0280150208 им дават 155 cc/min при 3 бара, а на 0280150440 - 200 при 3 бара.
Тая електроника ще да е много модерна, че да може да компенсира 30% по голям дебит на дюзите, че и да работи, както трябва колата. :mhihi:
По-скоро има нещо друго...
Повече въздух нещо влиза ли? Спортни филтри ултра модерни това-онова...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: въпрос за дюзи

Мнение от ivoo » 06 Мар 2011, 23:48

Ами те тея инженери от БМВ да вземат да ги уволнят . Как пък не се сетиха че само с едни дюзи 520-ските ще литнат , ами тръгнали да мислят 523 , 528 , 540 и М-ки разни. :D :lol:
Изображение


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Re: въпрос за дюзи

Мнение от nikol78 » 07 Мар 2011, 9:45

колеги стига размишлявате вече фактите са на лице от 17год. карам бмв това мие 3- рета е39-ка нещата са ми доста ясни и не си правя вятър на устата нито си внушавам намерете си дюзи и пробвайте .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: въпрос за дюзи

Мнение от LUCIFER'S » 08 Мар 2011, 10:56

turbo написа:0280150208 им дават 155 cc/min при 3 бара, а на 0280150440 - 200 при 3 бара.
Тая електроника ще да е много модерна, че да може да компенсира 30% по голям дебит на дюзите, че и да работи, както трябва колата. :mhihi:
По-скоро има нещо друго...
Повече въздух нещо влиза ли? Спортни филтри ултра модерни това-онова...


Колега нищо лично, но това което си написал ми говори, че не си запознат изобщо с електронно управление на ДВГ ...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: въпрос за дюзи

Мнение от sadex5 » 08 Мар 2011, 12:56

Характеристиката на горивните разпръсквачи означава съвсем друго нещо. За всеки двигател предозирането на горивната смес е неприятно, затова инженерите са измислили много точни методи за дозирането на сместта, и обратна връзка, за да се преизчислява в реално време. То ако многото бензин правеше мощност....
Хората навремето на спортните Лади, слагаха разпробити жигльори, да вдигнат мощността, но се променя и центровка, и степен на компресия и т.н
Това се прави да кажем на големите дизелови двигатели на кораби да кажем, ако за момент е необходим екстремален ход, когато рейката на регулатора е опъната докрая, идва момент, в който електронно се модулира количеството гориво от помпата към цилиндъра...Но има и ред други изисквания за да е ефективно...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: въпрос за дюзи

Мнение от Dirty M5 driveR » 08 Мар 2011, 13:33

Яко смях в тоя форум напоследък... Съвземете се, колеги! Попрочетете насам-натам как работи един двигател с вътрешно горене, и как го управлява електрониката му. Вижте написаното от колегата по-горе - с две думи е обяснил нещата, ясно и точно. На колегата - автор на темата, е много вероятно старите му дюзи да са били позапушени, макар той да твърди обратното, щом усеща толкова осезаема разлика с тези B28 дюзи. Просто няма как това да се случи.


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Re: въпрос за дюзи

Мнение от nikol78 » 08 Мар 2011, 18:19

Dirty M5 driveR написа:Яко смях в тоя форум напоследък... Съвземете се, колеги! Попрочетете насам-натам как работи един двигател с вътрешно горене, и как го управлява електрониката му. Вижте написаното от колегата по-горе - с две думи е обяснил нещата, ясно и точно. На колегата - автор на темата, е много вероятно старите му дюзи да са били позапушени, макар той да твърди обратното, щом усеща толкова осезаема разлика с тези B28 дюзи. Просто няма как това да се случи.

може и да са били развалени не споря но няма значение все пак всичко по темата е много полезно да се знае :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: въпрос за дюзи

Мнение от turbo » 18 Мар 2011, 16:53

Колега, LUCIFER, далеч съм от това да споря с някой и то още повече в тази тема, но... искам да изясня защо смятам, че с толкова по-големи дюзи и без допълнителни промени по мотора нещо в цялата схема не се връзва. Идеята на това, което си подчертал с червеното е, че ЕКУ-то (говорим за бензинови мотори) има обратна връзка изполвайки ламбда сондата/сондите на колата и има възможност въз основа на тази обратна информация да прави промени по впръскването и работата на мотора като цяло, като взема под внимание и една камара други данни, както знаем. НО... Тези корекции са в определени граници, които далеч не стигат до 30% според мен.
Ако греша може би някой ще го обясни по-обосновано от мен. Да речем с вътрешна документация от БМВ АГ :mhihi:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: въпрос за дюзи

Мнение от Sesko » 18 Мар 2011, 17:25

Я някой с 528-ца да застане на старта с колегата и тогава ще го мислим :mhihi: :mhihi:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: въпрос за дюзи

Мнение от meha » 18 Мар 2011, 18:21

Sesko написа:Я някой с 528-ца да застане на старта с колегата и тогава ще го мислим :mhihi: :mhihi:


еее ударихте го на базик вече :cop:

По-добре някойкойто кара б20 да се качи на неговата и да каже има ли разлика,от твойто предложение,още от сега мога да ти кажа кой ще е пръв :ok:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook