е39 525д - Трудно пали като загрее.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
е39 525д - Трудно пали като загрее.
Здравейте!
Неможах да намеря тема със същия проблем като моя и за това пиша нова. Ако съм объркал нещо се извинявам предварително.
Та проблема ми е следния: Купих си Е39 525д Автомат 2001г. преди 3-4 месеца. Обслужил съм всичко по мотора и ск. кутия - масла, филтри и тн. Преди няколко дни се заговорих с един приятел, който има 530д и се оказа че неговата пали мигновено - топла, студена няма значение. Моята като загре върти повече и ме притеснява така. Ходих на диагностика и нямам никакви грешки. Човека ми прегледа и параметрите на дюзите и каза че всичко е ОК, само дюзата на 4-ти цилиндър има отклонения, но каза, че е в рамките на нормалното и не е проблема от нея. Каза да сменя уплътненията на датчик/клапан за високо налягане на COMMON REAL-a. Та ако някой се е сблъсквал с такав проблем моля да ми помогне. Възможно ли е да е от това? А и момчето от което купих колата каза, че е сменявал помпата под шофьорската седалка. Ако е некво менте възможно ли е да е от нея и да не излиза на диагностика?
Неможах да намеря тема със същия проблем като моя и за това пиша нова. Ако съм объркал нещо се извинявам предварително.
Та проблема ми е следния: Купих си Е39 525д Автомат 2001г. преди 3-4 месеца. Обслужил съм всичко по мотора и ск. кутия - масла, филтри и тн. Преди няколко дни се заговорих с един приятел, който има 530д и се оказа че неговата пали мигновено - топла, студена няма значение. Моята като загре върти повече и ме притеснява така. Ходих на диагностика и нямам никакви грешки. Човека ми прегледа и параметрите на дюзите и каза че всичко е ОК, само дюзата на 4-ти цилиндър има отклонения, но каза, че е в рамките на нормалното и не е проблема от нея. Каза да сменя уплътненията на датчик/клапан за високо налягане на COMMON REAL-a. Та ако някой се е сблъсквал с такав проблем моля да ми помогне. Възможно ли е да е от това? А и момчето от което купих колата каза, че е сменявал помпата под шофьорската седалка. Ако е некво менте възможно ли е да е от нея и да не излиза на диагностика?
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: е39 525д - Трудно пали като загрее.
Oбщо взето от тези неща не пали топла, добавям и от датчик разпределителни валове... дюзите трябва освен с програма да се погледнат и с колбичките, да не изтърва някоя... клапан регулатора също се разбира на диагностика с живи данни, може и от него да е, може и от самата помпа "под седалката"... така, че колега читава диагностика му е майката... иначе няма как да ти кажем точно от какво е.... 
П.С. може и слабичък акумулатор да ти прави номера или стартера

П.С. може и слабичък акумулатор да ти прави номера или стартера
Последна промяна LUCIFER'S на 17 Мар 2011, 11:10, променена общо 1 път
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: е39 525д - Трудно пали като загрее.
А верига?

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- sashokumanov
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 17.03.2011
- Пол: Мъж
Re: е39 525д - Трудно пали като загрее.
аз имах същия проблем.оказа се 4та дюза 

Re: е39 525д - Трудно пали като загрее.
sashokumanov написа:аз имах същия проблем.оказа се 4та дюза![]()
А къде ти казаха точно от кво е, че тоя моя диагностик уж е много точен и много разбира ама си имам едно наум за тая дюза?
Re: е39 525д - Трудно пали като загрее.
Прегледай мойта тема:
viewtopic.php?f=35&t=83030
При мене се оказаха две дюзи,след отремонтирването им в
НН сервиза,и два три резервоара с малко двутактово масло
и е ок.
Успех
viewtopic.php?f=35&t=83030
При мене се оказаха две дюзи,след отремонтирването им в
НН сервиза,и два три резервоара с малко двутактово масло
и е ок.
Успех
Когато полужението стане напечено,
оцелявят само печените.
оцелявят само печените.
Re: е39 525д - Трудно пали като загрее.
Мерси колега. Явно ше се ходи в НН сервиз, щото във Враца няма кой да ми каже точно какво и е на колата. А тоя клапан на COMMON RAIL-a сменяваха ли му уплътненията, че при мене май не задържа достатъчно високо налягане и също е проблем.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани